2025-10-31, 00:43
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Väldigt bra sammanfattat.
Precis så tror han.

Tackar och bockar. Ännu en gång lyckas den avföringsdyrkande byfånen överträffa sig själv i obegriplighet. Tydligen får man inte kritisera Baronen för något han gjorde för fem år sedan, för då åt han ju mycket salt mat, drack öl och snusade lössnus.

Som om Analkanalens Beskyddare nya diet raderade hans tvivelaktiga beteende. Mannen som ger hiv ett ansikte är ju samma mytoman nu, bara mer lismande, slemmigare och utstuderad. Ni fattar...
Citera
2025-10-31, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Det bästa som finns är när den porrskadade ÄckelBaronen ”har en plan”!
Då vet man vad som absolut inte kommer hända!
”Hörrni?! Jag vet att jag sa att jag skulle fixa allt men det hände en grej…”

Ja, när Baronen iscensätter en ny plan vet man att det är första steget till ett misslyckande.

Många planer han kommer med är nog rent påhittade för att kunna använda det som en snyfthistoria och avleda fokus från den legitima kritik som riktas mot honom.

Men om allt vill sig väl är det inte långt borta innan han kommer behöva stå till svars i en rättegång. Då blir det inte lika lätt att slingra sig
Citera
2025-10-31, 00:57
Medlem
B´stards avatar
16 min in i senaste videon pratar han om att han drack sig till blackout minst 3 ggr i veckan för 6-7 år sedan. Känns som att soc borde plockat barnen då...
Citera
2025-10-31, 00:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 180mg
Ny video av bajsstekaren, han pratar med ChatGPT igen, räknar på fingrarna, säger på 10 sätt hur länge 7 år är. "Det är mer än ett halvt decennium sedan, nästan 10 år, mer än 5 år sedan, begärt kontrast"

Han är sig lik, mongot i Trosa!

Kickassfarsan pratar om glansåret 2019 (då hans söner var runt 4 och 6 år)

"-Då hade jag minst tre blackoutfyllor i veckan"
Citera
2025-10-31, 01:12
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan

Han projicerar för att minska smärtan från sveket från den store sektledaren, det kan inte vara Baronen från Trosa som blivit blåst, han som varit i en messenger grupp med sektledaren himself, det bara måste vara något annan

Det är som att himlen har ramlat ner och han har ingen aning hur han ska handskas med verkligheten.

Snart fyller aset år också, jag hoppas att ett åtal förstör höstfriden i garderoben.

SpionBaronen har varit inne och snokat runt på Flashback igen! Vi har ju undrat om han och Jockiboi är vänner, eller om Jocke kastat Baronen under bussen efter att han "hetspumpat honom och frustat som om det vore julafton".

I sin senaste video verkar Baronen i alla fall ha bestämt sig för att säkra oss om han fortfarande är bästis med Jocke. För utöver sitt obligatoriska rövslickande på Badbollen lyckas Baronen på något perverst sätt klämma in ett extra slick för Jockes röv också.
Den homofilbetonade byfånen är som en hund som inte kan avgöra vilken husse som ska få hans fjäsk.

Resultatet är en video som stinker av desperation, självförnedring och lismande. Baronen försöker dölja sin underkastelse till något som ska föreställa vänskap. Jag ser fram emot rättegången då Jocke skyller allt på Baronen, medans Badbollen sitter bredvid och skrattar så chipstuttarna guppar. Ni fattar...
Citera
2025-10-31, 01:26
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B´stard
16 min in i senaste videon pratar han om att han drack sig till blackout minst 3 ggr i veckan för 6-7 år sedan. Känns som att soc borde plockat barnen då...

Det här är ren och skär lögn från fjollbögen i Trosa. Baronen ljuger för att hans cp-följare ska imponeras av hans ”fantastiska livsresa”, och för att han är kåt på uppmärksamhet.

Allt handlar om Baronens sjukliga bekräftelsebehov, en poser som vill få sina lättlurade följare att applådera hans självförhärligande. Jag hatar honom, ni fattar...
Citera
2025-10-31, 01:33
Medlem
Vad fan betyder begärt kontrast?
Citera
2025-10-31, 01:33
Medlem
PhilipsDP18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B´stard

Naturligtvis lika mycket lögn som allt annat som kommer ut ur den fula snörpande grismunnen.

Han blev väl packad, pinsam och småstökig en gång i veckan eller var 14e dag och sen var han bakfull och ömklig i tre dagar medan T fick badda hans panna, hämta McDonalds att mata honom med och byta Gilmore girls-skivor i DVDn medan skithögen låg på sina varmvattenflaskor och fes surt.

Det där spektaklet skulle aldrig klara av att supa på riktigt tre ggr i veckan. Nope.

Citat:
Ursprungligen postat av Orkanuz
Vad fan betyder begärt kontrast?

Raskiska för "bjärt kontrast" gissar jag.
Citera
2025-10-31, 02:19
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
Det här är ren och skär lögn från fjollbögen i Trosa. Baronen ljuger för att hans cp-följare ska imponeras av hans ”fantastiska livsresa”, och för att han är kåt på uppmärksamhet.

Allt handlar om Baronens sjukliga bekräftelsebehov, en poser som vill få sina lättlurade följare att applådera hans självförhärligande. Jag hatar honom, ni fattar...
Ja jävlar i min låda vad han skröt i senaste, upprepade sig in i absurdum.

Det enda positiva Baronen lyckats med i sitt liv, knullat fram tre barn och gått ner 20kg med hjälp av amfetamin. Jag är inte vidare imponerad, tar man bort tjacket så skulle man kunna jämföra hans 35 åriga liv med valfri apa, skillnaden är vad han lyckats med på 3,5 årtionden kan en apa göra på tre år.

Saker som utbildning, resor, investeringar, köpa boende, sådana riktiga livsmål har han inte lyckats med ett enda.
Citera
2025-10-31, 02:20
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PhilipsDP18
Naturligtvis lika mycket lögn som allt annat som kommer ut ur den fula snörpande grismunnen.

Han blev väl packad, pinsam och småstökig en gång i veckan eller var 14e dag och sen var han bakfull och ömklig i tre dagar medan T fick badda hans panna, hämta McDonalds att mata honom med och byta Gilmore girls-skivor i DVDn medan skithögen låg på sina varmvattenflaskor och fes surt.

Det där spektaklet skulle aldrig klara av att supa på riktigt tre ggr i veckan. Nope.

Baronen blir bara vidrigare och vidrigare, fy fan vad jag hatar honom! I sin senaste video sitter den sminkade byfånen och försöker låta som ett rättvist geni. BögBaronen har skickat ett krav så att den medskyldige till det brott han själv dömdes för ska betala honom 25.000 kr. Som om det skulle dölja att han aldrig betalade ett skit i skadestånd själv! Ni fattar...

Istället lyckades det äckliga avskummet lura en psykiskt sjuk person på 90.000 kr och sitter nu och kräver 25.000 av någon annan, som om det vore rättvist. Baronen har inte någon skam i kroppen, äh, ni fattar...

Om BajsBaronen inte döms för förtal eller får ha kvar sin kanal och på får 25.000 kr, så finns det varken någon gud eller rättvisa här i världen. Baronen är en parasit, ni fattar...
Citera
2025-10-31, 02:27
Medlem
0.1s avatar
Carl Alexander Rask läser mycket på Flashback för att aldrig läsa på Flashback....
Citera
2025-10-31, 02:53
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Ja jävlar i min låda vad han skröt i senaste, upprepade sig in i absurdum.

Det enda positiva Baronen lyckats med i sitt liv, knullat fram tre barn och gått ner 20kg med hjälp av amfetamin. Jag är inte vidare imponerad, tar man bort tjacket så skulle man kunna jämföra hans 35 åriga liv med valfri apa, skillnaden är vad han lyckats med på 3,5 årtionden kan en apa göra på tre år.

Saker som utbildning, resor, investeringar, köpa boende, sådana riktiga livsmål har han inte lyckats med ett enda.

Du kunde inte ha mer rätt! Avföringsakrobaten i Trosa är en jävla loser, och alla med en hjärna ser det. Men jag nöjer mig inte med att bara se hans kanal gå under, jag vill se honom bli sparkad i flinten tills han förstår vilket avskum han är, ni fattar...

Nu ska Fis-Fantomen få sin "utbildning" betald genom att kräva 25 000 kr från någon medskyldig, ett belopp halvbögen försöker pressa fram trots att äcklet själv lurade en psykiskt sjuk människa på 90 000 kr.
Givetvis ska alla pengar gå direkt till Baronen och hans "utbildning", inte ett ord om att betala sin sinnesslöa frus skulder, som han lovat. Ni fattar...

BajsBaronen spelar martyr, och nu sitter anal-härskaren och räknar på pengar som han ska få in. Med andra ord, så tjänade Fisfenomenet i Trosa 25.000 kr då han fick alla sina böter betalda. Han är en skrupellös tjuv i bögig kostym, en parasit. Ni fattar...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in