Citat:
Ursprungligen postat av
Kickassfarsan
Ja jävlar i min låda vad han skröt i senaste, upprepade sig in i absurdum.
Det enda positiva Baronen lyckats med i sitt liv, knullat fram tre barn och gått ner 20kg med hjälp av amfetamin. Jag är inte vidare imponerad, tar man bort tjacket så skulle man kunna jämföra hans 35 åriga liv med valfri apa, skillnaden är vad han lyckats med på 3,5 årtionden kan en apa göra på tre år.
Saker som utbildning, resor, investeringar, köpa boende, sådana riktiga livsmål har han inte lyckats med ett enda.
Du kunde inte ha mer rätt! Avföringsakrobaten i Trosa är en jävla loser, och alla med en hjärna ser det. Men jag nöjer mig inte med att bara se hans kanal gå under, jag vill se honom bli sparkad i flinten tills han förstår vilket avskum han är, ni fattar...
Nu ska Fis-Fantomen få sin "utbildning" betald genom att kräva 25 000 kr från någon medskyldig, ett belopp halvbögen försöker pressa fram trots att äcklet själv lurade en psykiskt sjuk människa på 90 000 kr.
Givetvis ska alla pengar gå direkt till Baronen och hans "utbildning", inte ett ord om att betala sin sinnesslöa frus skulder, som han lovat. Ni fattar...
BajsBaronen spelar martyr, och nu sitter anal-härskaren och räknar på pengar som han ska få in. Med andra ord, så tjänade Fisfenomenet i Trosa 25.000 kr då han fick alla sina böter betalda. Han är en skrupellös tjuv i bögig kostym, en parasit. Ni fattar...