2024-07-13, 23:19
Medlem
Ut ur kojan kommer en nyvaken och krasslig Rask vid lunchtid i slutet på familjevloggen.
Citera
2024-07-13, 23:55
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Märker han aldrig hur dum han ser ut?

Hahaha, så jävla butthurt han är Svinkul!

Och frugan? Säger åt ungen att inte svära på kyrkogården. Svär själv inom 20 sekunder efter det.
Citera
2024-07-14, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Och frugan? Säger åt ungen att inte svära på kyrkogården. Svär själv inom 20 sekunder efter det.
Hahaha herregud vilken människa
Citera
2024-07-14, 00:59
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:

Det är verkligen jätteroligt, han tror legit han äger Chrippish men alla garvar åt honom förutom hans mongofans men dom kan inte ens ta på sig brallorna själva så dom räknas inte.

Irl eller på internets, vart han än går med sina långa spaghettiarmar kommer människor föralltid att skratta bakom ryggen på honom, tror det är därför han knappt går ut.
Citera
2024-07-14, 02:15
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonio-puerta
Vad svindlande han Ulf på? Det var rejäla summor om jag minns det rätt
Allt som allt var det i runda slängar en halv miljon plus 80 000 skadestånd.
Citera
2024-07-14, 03:20
Medlem
Citat:

Att Tessan går själv till graven med en unge, nästan lite som en andakt, som att hon går dit och ber till den store Alf i himlen att få sina skulder betalda.

Vloggandet går inte att titta på för min del, så intetsägande. Men jag hoppas familjen Rask finner lycka i det utan att besvära någon. Som vanlig arbetare går jag nu på semester och känner mig nöjd att jag lever ett annat liv
Citera
2024-07-14, 09:11
Medlem
B´stards avatar
Att Rask misslyckas med att montera cyklarna är inte så märkligt (och varför köper han inte begagnade? Snacka om att pengarna kommer brännas fort...) Bara å se hur han hanterar den portabla AC:n, isolerar inte dörröppningen - så varmluften strömmar såklart in utifrån. AC:n får jobba på bra för att kyla lägenheten då...
Citera
2024-07-14, 10:27
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B´stard
Att Rask misslyckas med att montera cyklarna är inte så märkligt (och varför köper han inte begagnade? Snacka om att pengarna kommer brännas fort...) Bara å se hur han hanterar den portabla AC:n, isolerar inte dörröppningen - så varmluften strömmar såklart in utifrån. AC:n får jobba på bra för att kyla lägenheten då...
Han skulle köpt från en cykelhandlare istället, vad trodde han själv? Han som inte ens kunde fixa en hoppad kedja på Edwards förra cykel

Han kommer få en elräkning lika stor som sin månadslön, han kan verkligen inte hantera pengar. Såhär har han sagt, pengarna ska inte ta slut, dom ska in på börsen, sen har dom köpt AC, två cyklar, dator till kidsen, ny mi och kamera för 20 lax, käkar donken för hela familjen 2 ggr i veckan för att det tydligen inte går på något annat sätt för Edward måste äta innan träningen och då kan man inte äta hemma utan måste äta på donken istället.

Jag sa förut att dom där pengarna kommer vara slut innan ungarna är tillbaka på skolan, skulle inte förvåna mig om det händer före det heller, alla ser ju hur utvecklingsstörd han är när det gäller ekonomin.

Kommer bli ännu tuffare när pengarna tar slut nu när dom vant sig med lite lyx, snart sitter han där i sina swishlives igen
Citera
2024-07-14, 10:29
Medlem
Crabby88s avatar
Är det slutspelat på trummorna ? Eller är alla trumpinnar upp i röven på rask ?
Citera
2024-07-14, 13:43
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Vad var grejen med hans "nya" nyhetskanal? Han har redan lagt ner den, eller hur? För i så fall undrar jag verkligen hur planen var tänkt från Kal Fegis håll. Han skulle plocka ner Clue från tuben, "hej dååå Clueeee"-låten, han skulle vara partisk, och så vidare. Sen ger han upp direkt efteråt?
Citera
2024-07-14, 13:55
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonio-puerta
Varför är han så otroligt jävla värdelös då? Hur kan han ens säga sista videon tusen gånger om.
Det blir sådär om man ljuger för sig själv hela livet. Då blir hela ens världsbild förvrängd. Han lider av allvarliga vanföreställningar där han tror att han är någon känd hälsoguru som folk ser upp till när sanningen är så långt från det man kan komma.

Man undrar varför hans skitfamilj inte ställer några krav och gör en intervention, man låter honom hållas, år efter år allt medans barnens tillvaro bara blir sämre och sämre.

Jag skulle vilja höra äggskallens femårsplan, dom snackade om flytt för tre år sen, hur går det med det? Vilka förändringar har dom genomfört för att komma närmare detta mål?

Passande nog så tror jag Edward kommer hinna flytta hemifrån innan denna wt familj lyckats ta sig därifrån.
Citera
2024-07-14, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Vad var grejen med hans "nya" nyhetskanal? Han har redan lagt ner den, eller hur? För i så fall undrar jag verkligen hur planen var tänkt från Kal Fegis håll. Han skulle plocka ner Clue från tuben, "hej dååå Clueeee"-låten, han skulle vara partisk, och så vidare. Sen ger han upp direkt efteråt?

Ja, den är nere. Antagligen handlade det om att han inte kände sig värdig när visningarna inte var där. Som det alltid handlar om. Han har ju gjort många försök på andra kanaler. Den kanalen han körde det ifrån var från början en engelskspråkig kanal där han recenserade snus. Då gick han in med inställningen att han kan göra det så mycket bättre, eftersom alla andra recensenter är amerikaner och vet ingenting, samt att de är så tråkiga. Medan han är svensk och kan allt om snus, och är en så sprallig och underhållande personlighet. Han försökte även sänka en specifik kanal, Snubie, som han gick hårt åt och menade var en sopa som saknade karisma. Sedan försökte han göra en hårdrockskanal av den, även den engelskspråkig.

Jag tror att han såg en chans att gå om Cluee på riktigt, eftersom att han i sin filterbubbla har fått uppfattningen att alla stör sig på Cluee, och därför kan han komma in och göra det bättre. Liksom med snuskanalen handlar det alltid om att han ser en chans att sänka någon annan, för att samtidigt höja upp sig själv. När det inte blir några visningar så uppfylls inte hans narcissistiska bekräftelsebehov, och han lägger ned.

Såg förövrigt att Den allvetande skithögen gästat en podd om Fallet Mattias Borg. Runt 14:30 in börjar inslaget med Carl-Fredrik. Självklart ursäktar han sig med att han är förkyld i inledningen, det är sen gammalt!

https://poddtoppen.se/podcast/165186...del-6-kritiken
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in