Citat:
Ursprungligen postat av
Erichsen
Hur länge har du kört Aquamin? Någon övrig som har erfarenhet om denna produkt? Man blir inte dålig i magen eller? Så din slutsats är att man ska överge det vanliga magnesiumtillskottet och köra på denna istället?
Jag har inte blivit dålig i magen. Jag köper den stora förpackningen och använder till den är slut. Sen tar jag ett litet break och börjar på ny om jag känner att det behövs.
Alltså jag är dock inte helt säker på om just denna finns i Sverige. Jag köper hos Life i Norge. Men kanske finns motsvarande.
Jag tror inte denna är tänkt som en ersättning för magnesium tillskott utan det är för om man behöver ett milt vattendrivande och en "utrensning".
Jag ska återkomma med vilka örter som är med i.
Jag har använt den i cirka 3 år men som sagt gör något uppehåll emellan. När man tar den och liknande så bör man dricka mer och det är inte jämt jag orkar.
Men som sagt för mig har det gjort stor skillnad. Gick ner i vikt cirka 10 kilo första året, en klädstorlek och en skostorlek mindre, mindre huvudvärk, runt händer, fötter och knän syns det helt klart att jag blir mindre svullen. Mindre ont i magen.