2024-07-26, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CubanLinks
Så 15% räknas som ok kvalitet nuförtiden?
Trist men är inte förvånad.

Min vän beställde nyligen smack (nr 4 heroin) direkt från Asien och det skulle vara 90%+ direkt från labbet i gyllene triangeln. Jar lagt heroinet på hyllan för många år sedan men jag kan ta dope nån gång varannat år så jag tog en näsa av detta på ca 40mg och det var ruskigt bra och inga rc/fenta i.
Kostade ca 1000kr/g från Asien (tror det var Burma) så det var en stor risk med tullen men min vän beställde bara par gram. Finns på Archetyp.

Ja 15% är tyvärr bra kvalitet..

Sen vad folk säger på darknet är högst irrelevant, jag kan sälja mitt standard smack där och döpa det till 50%igt dunder horse direkt ifrån röven och det skulle få 5 stjärniga betyg från folk som aldrig gått på horse innan och tycker det är dunder... Tyvärr men det är så darknet fungerar, mycket nybörjare som beställer droger och lovordar beskriven bara för att dom kände av det och inte har något annat att jämföra med egentligen
Gyllenetriangeln har inte tillverkat något heroin på väldigt länge, speed är mycket billigare att tillverka och det är också det dom producerar nu.

Stor risk att din vän får fentanyl eller kanske till och med någon nitazin, men tror nog tullen kniper det oavsett
Senast redigerad av ghettojesus 2024-07-26 kl. 23:18.
Citera
2024-07-27, 00:00
Medlem
TheNightTrippers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ghettojesus
Lyrica är dock känt för att vara just det ultimata drogen att ta för att få bort dom flesta symptomen och lyckas man balansera det väl så kan man få en lindrig avtändning

Sen är det såklart väldigt individuellt, av vad jag har sett så brukar tjejer av någon anledning få det mycket lindrigare än män, och om du är en av dom få män som lyckas klara dig utan några större symptom så är det bara att gratulera

Varje gång jag lagt av utan att ta några som helst preparat så har svårigheten med sömn och den konstanta orkeslösheten varit otroligt ihängande

Under dessa 6-7 år hur länge har du hållit dig ren? Och har du inte funderat på laro istället för att år in och år ut gå på skiten?
Sammanlagt 2-3 veckor kanske, vi säger en månad med den pausen jag hade nu, jobbet blev uppskjutet i ett par veckor så jag har satt igång igen.
Jodå jag har tänkt på Laro, men nä det är inget för mig.
Det jag fått till mig är att nya patienter bara får depotinjektioner i denna stad, självklart bra för samhället så inte suben och metadonet kommer ut på gatan och drar ner fler i skiten, men personligen så ser jag med skeptiska ögon på injektionerna.
Jag väntar och se, jag kanske växer upp och blir vuxen någon dag.
Citera
2024-07-28, 03:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheNightTripper
Sammanlagt 2-3 veckor kanske, vi säger en månad med den pausen jag hade nu, jobbet blev uppskjutet i ett par veckor så jag har satt igång igen.
Jodå jag har tänkt på Laro, men nä det är inget för mig.
Det jag fått till mig är att nya patienter bara får depotinjektioner i denna stad, självklart bra för samhället så inte suben och metadonet kommer ut på gatan och drar ner fler i skiten, men personligen så ser jag med skeptiska ögon på injektionerna.
Jag väntar och se, jag kanske växer upp och blir vuxen någon dag.

Injektionerna är rena skiten, alkoholister, blandmissbrukare o allt möjligt skit som inte är beroende av opiater får det och blir beroende. Funkar dock bra för opiatberoende
Citera
2024-07-28, 04:17
Medlem
TheNightTrippers avatar
Citat:
Injektionerna är rena skiten, alkoholister, blandmissbrukare o allt möjligt skit som inte är beroende av opiater får det och blir beroende. Funkar dock bra för opiatberoende
Ja jag har träffat på några som jag blev förvånad över att dom har injektioner, men när vanliga läkare på vårdcentraler säger att du kommer aldrig kunna sluta med heroin så ställ dig i Laro-kön när jag inte ens är hos dom för det och vägrar hjälpa en för det står opiatberoende i sjukhusjournalen så förstår jag att många blir skickade dit utan att dom behöver det och sabbar deras liv sen.
Jag vet inte men något säger mig att den injektionen är jävulskt mycket svårare AT än heroin, som sagt jag vet inte så jag killgissar.
Det är bra att Laro finns, helt klart för dom som behöver det, men tror alldeles för många fastnar där fast dom inte behöver det.
Det sägs att det skall behövas 2 års dokumenterad opiatberoende, men det stämmer inte för man kan gå dit och pissa opiater i en månad och sen har man kommit in på programmet eller man hamnar i kön.
Svår fråga det här med opiatberoendet och vad man skall göra för att hjälpa dom som behöver hjälp, jag hade inte viljat besluta i den frågan.
Citera
2024-07-28, 05:08
Medlem
Citat:
Ja jag har träffat på några som jag blev förvånad över att dom har injektioner, men när vanliga läkare på vårdcentraler säger att du kommer aldrig kunna sluta med heroin så ställ dig i Laro-kön när jag inte ens är hos dom för det och vägrar hjälpa en för det står opiatberoende i sjukhusjournalen så förstår jag att många blir skickade dit utan att dom behöver det och sabbar deras liv sen.
Jag vet inte men något säger mig att den injektionen är jävulskt mycket svårare AT än heroin, som sagt jag vet inte så jag killgissar.
Det är bra att Laro finns, helt klart för dom som behöver det, men tror alldeles för många fastnar där fast dom inte behöver det.
Det sägs att det skall behövas 2 års dokumenterad opiatberoende, men det stämmer inte för man kan gå dit och pissa opiater i en månad och sen har man kommit in på programmet eller man hamnar i kön.
Svår fråga det här med opiatberoendet och vad man skall göra för att hjälpa dom som behöver hjälp, jag hade inte viljat besluta i den frågan.

Är det verkligen köer till LARO nuförtiden? I min stad så börjar man typ samma dag man söker.

Annar var det förr med nått års kötid och sen åkte man ut efter på några positiva prover.
Citera
2024-07-28, 05:15
Medlem
Citat:
Ja 15% är tyvärr bra kvalitet..

Sen vad folk säger på darknet är högst irrelevant, jag kan sälja mitt standard smack där och döpa det till 50%igt dunder horse direkt ifrån röven och det skulle få 5 stjärniga betyg från folk som aldrig gått på horse innan och tycker det är dunder... Tyvärr men det är så darknet fungerar, mycket nybörjare som beställer droger och lovordar beskriven bara för att dom kände av det och inte har något annat att jämföra med egentligen
Gyllenetriangeln har inte tillverkat något heroin på väldigt länge, speed är mycket billigare att tillverka och det är också det dom producerar nu.

Stor risk att din vän får fentanyl eller kanske till och med någon nitazin, men tror nog tullen kniper det oavsett

Detta är säljare från Kambodja så inget svenskt skit. Du har fel för dom har börjat öka sin opium produktion i gyllene triangeln, stort vaccum nu efter talibanernas makt övertag i Afghanistan och nånstans måste ju opiumet odlas. https://www.bbc.com/news/world-asia-64409019

Jo det är stor risk att köpa smack idagsläget med alla rc men detta var 100% heroin, jag började själv med heroinet när smacket fanns kvar i Sverige så jag har bra koll och har själv testat Nitazin en gång och jag gillade inte alls det, spolade ner det.

Tullen är ett problem men polaren köpte bara några gram men det kom fram efter par veckor med mycket bra stealth.

Ps polaren ska lämna in det till H17 i Köpenhamn så får man se hur många % det innehåller. Någon här som testat att få något preparat analyserat på H17??
Senast redigerad av CubanLinks 2024-07-28 kl. 05:22.
Citera
2024-07-28, 12:19
Medlem
TheNightTrippers avatar
Citat:
Är det verkligen köer till LARO nuförtiden? I min stad så börjar man typ samma dag man söker.

Annar var det förr med nått års kötid och sen åkte man ut efter på några positiva prover.
Jag skall inte säga något som jag inte vet, det kanske inte är några köer nu men det var det för några år sedan när jag stod i den.
Citera
2024-07-29, 04:42
Medlem
Citat:
Jag skall inte säga något som jag inte vet, det kanske inte är några köer nu men det var det för några år sedan när jag stod i den.

Beror väl på vart i landet, men tror knappast det är köer längre i dom större städerna eller ens i mellan stora städer. Och sen har ju vissa kommuner privata mottagningar med.

Har aldrig gått på LARO tack o lov.
Citera
2024-07-29, 14:28
Medlem
TheNightTrippers avatar
Citat:
Beror väl på vart i landet, men tror knappast det är köer längre i dom större städerna eller ens i mellan stora städer. Och sen har ju vissa kommuner privata mottagningar med.

Har aldrig gått på LARO tack o lov.
Artikel från för 1 år sedan och då stod 70 pers i kö för behandling, för två år sedan skulle det ta upp till ett halvår för mig.
https://sahlgrenskaliv.se/sahlgrenska-universitetssjukhuset-startar-mobilt-beroendeteam/
Citera
2024-07-31, 03:46
Medlem
Citat:
Artikel från för 1 år sedan och då stod 70 pers i kö för behandling, för två år sedan skulle det ta upp till ett halvår för mig.
https://sahlgrenskaliv.se/sahlgrenska-universitetssjukhuset-startar-mobilt-beroendeteam/

Förvånar mig lite ändå men Gbg har väl alltid varit lite efter med sånt men ligger inte LARO i Gbg på Östra Sjukhuset?

Har en kusin som går på LARO i Skåne och där existerar inte köer och inte i Danmark heller men iofs så har Skåne privata mottagningar så det ska tydligen vara många som åker ner från andra städer.

Helt sjukt att vi fortfarande har köer på vissa platser i Sverige, jag trodde helt ärligt talat att den tiden var över för flera år sedan men jag orkar inte bry mig längre om Sveriges narkotikapolitik eller andra problem...jag flyttar i Feb.
Citera
2024-08-06, 17:13
Medlem
Sett thai smack säljas i Stockholm, är det vanligt förekommande? Själv tänker jag att det kanske är nån mix med nitazener eller liknande?

Bara nyfiken, men brunt känns iaf säkrare?
Citera
2024-08-09, 10:27
Medlem
PrinsenKommers avatar
Hur är tillgången på heroin idag? Läste nånstans att Afghanistan eller vilka det var slutat producera. Man räknade att 90% skulle försvinna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in