2024-07-27, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aifosarinatak
bra jävla fråga, men är inte J den som anmält till ls? Såg jag att någon kommenterade det i fb gruppen..

Joo, men innan det kom fram här i morse, så hatade alla henne, och ansåg henne vara "pengakåt". Sedan var hon hjälte, och nu verkar hon ha varit behjälplig i ett bedrägeri.

Svänger jävligt fort i hockey får man säga.
Citera
2024-07-27, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kommer-vara-anon
Hur ska Johanna förklara det här??

Är det inte PÖ som sks förklsra, eller hur menar du nu? Jag förstår inte...
Citera
2024-07-27, 12:59
Avslutad
Citat:
Joo, men innan det kom fram här i morse, så hatade alla henne, och ansåg henne vara "pengakåt". Sedan var hon hjälte, och nu verkar hon ha varit behjälplig i ett bedrägeri.

Svänger jävligt fort i hockey får man säga.

japp, det är berg och dalbana deluxe
Citera
2024-07-27, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aifosarinatak
japp, det är berg och dalbana deluxe

Hur har du fått att alla hatade henne? Var står det, likaså att hon är pengarna?
Jag måste ha missat det inlägget..
Citera
2024-07-27, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jzon8988
Är det inte PÖ som sks förklsra, eller hur menar du nu? Jag förstår inte...

Det är väl Johanna som tränare som anmält ekipaget till en examination, och meddelat på Facebook att den är godkänd? Hon påstås ju också ha arbetat med familjen i över ett år, men skulle under det året inte ha klarat av att bedöma västens äkthet?
Luktar det inte lite som att det är lite Red flags som en erfaren hundtränare borde se??
Citera
2024-07-27, 13:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Blondpion
Hur har du fått att alla hatade henne? Var står det, likaså att hon är pengarna?

what… du var väl du som skrev det? Nej det var den jag svarade som skrev det…
Citera
2024-07-27, 13:05
Medlem
Citat:
Det är väl Johanna som tränare som anmält ekipaget till en examination, och meddelat på Facebook att den är godkänd? Hon påstås ju också ha arbetat med familjen i över ett år, men skulle under det året inte ha klarat av att bedöma västens äkthet?
Luktar det inte lite som att det är lite Red flags som en erfaren hundtränare borde se??

Du får väl fråga henne om det
Citera
2024-07-27, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blondpion

I Facebookgruppen så finns det en tråd om att "hundhjälpen är ett obs". Där är en av kommentarerna att företaget är pengakåta.

Jag utgick från att alla här inne också är där.
Citera
2024-07-27, 13:06
Medlem
Jävla kärringar i facebookgruppen som försvarar djurplågeri
Citera
2024-07-27, 13:07
Medlem
Citat:
I Facebookgruppen så finns det en tråd om att "hundhjälpen är ett obs". Där är en av kommentarerna att företaget är pengakåta.

Jag utgick från att alla här inne också är där.

Alla som är här, är här
Citera
2024-07-27, 13:08
Medlem
Citat:

Johanna får inte anmäla det måste vara en instruktör från SBk så länge hon inte är instruktör utsedd av SBK är det inte så det ser ut. Däremot kan hon ha utbildat i grunden men det är bara SBK instruktörer som får anmäla till alla tester bedömma m.m

Samt jag tänkte också om täcket kunde vara kvar men SBk för register så det är inte möjligt att behålla tjänstetecket
Citera
2024-07-27, 13:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Saga23
Johanna får inte anmäla det måste vara en instruktör från SBk så länge hon inte är instruktör utsedd av SBK är det inte så det ser ut. Däremot kan hon ha utbildat i grunden men det är bara SBK instruktörer som får anmäla till alla tester bedömma m.m

Samt jag tänkte också om täcket kunde vara kvar men SBk för register så det är inte möjligt att behålla tjänstetecket

precis de är väl personliga…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in