Citat:
Ursprungligen postat av
aritgeo
Frunderskningen borde du kunna f tag p genom att kontakta tingsrtten skulle jag tro. Men inte hrt ett ord om tillslaget. Fler salonger brjar ppna upp nu igen frutom Mata.
Okej, men d lr de vl krva ett mlnummer, eller? Hur man i sdana fall fr tag p det r ngot jag ocks undrar.
Citat:
Ursprungligen postat av
aritgeo
Det jag r lite nyfiken p r om polisen kommer rota i telefonlistor och kontakta kpare. S brukar dem gra ibland. Helt sjukt men s r det.
Japp, men hur ska de prioritera och vlja ut bland de (mjligen) hundratals telefonnummer som finns? Vet att de vid tillslag mot thaistllen primrt har skt sig till s kallade "dubbel-swishare". Jag kan ha fel men det mesta en telefonlista kan gra r att bevisa vilka som har beskt salongen. Att sedan bevisa vilka som faktiskt har kpt sexuella tjnster kan ju dock krva mer. I bsta fall (fr polisen) kan ju ngon via SMS ha skrivit att de vill ha en sexuell tjnst, men jag tvekar p att de r s mnga.
Vid tidigare tillslag mot vissa thaistllen har polisen dock upptckt att de bokfrt sexkp p ett annat stt och drmed skilt ut de frn lagliga kp, vilket har underlttat saker o ting.