Valerie, snyggare i verkligheten.
Men som sagt, service, upplevelse etc var mj
Hade henne jag ox. precis nr hon hade fixat brsten. S hon kunde ej anvnda brsten till att massera skyllde hon p.
Var ven ganska otrevlig nr jag var dr. S kr man en gng till dr s blir det ej hon.
Hade henne jag ox. precis nr hon hade fixat brsten. S hon kunde ej anvnda brsten till att massera skyllde hon p.
Var ven ganska otrevlig nr jag var dr. S kr man en gng till dr s blir det ej hon.
S olika det kan vara, nr jag beskte henne var hon helt otroligt mysig!
Kanske beror p vilken vecka i mnaden man besker.....
Under min session s anvndes dom flitigt, vilket var trevligt. Men vgde inte upp att hon var nst intill otrevlig.
Valerie, snyggare i verkligheten.
Men som sagt, service, upplevelse etc var mj
jag var ox besviken p att det inte alls var samma milj som p bilderna, dr r det ju erotiskt och mysigt och en dubbelsng.. nr jag var dr var det bara en enkelsng i ett rum.. kndes inte s speciellt.. vet du nn annan som har en mysigare stmning?
jag var ox besviken p att det inte alls var samma milj som p bilderna, dr r det ju erotiskt och mysigt och en dubbelsng.. nr jag var dr var det bara en enkelsng i ett rum.. kndes inte s speciellt.. vet du nn annan som har en mysigare stmning?
Ngra hr hade prvat henne och hon var vldigt seris. Men bra. Hon erbjuder ju prost-massage fr dom som gillar det. Bra pris dessutom. Men dliga tider imo
ox vldigt nyfiken p detta, men hittar inget p google, kommer bara upp massa skit utomlands. nra som kan hjlpa mer specifikt? bertta mer om sina upplevelser?
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!