Citat:
Ursprungligen postat av
mutemute123
För att jag vet, och att pallal ens säger att släktingar vill att hon ska lämna gjorde att jag fick ett riktigt gott skratt, det är ren och skär påhitt.
Jonna mår bra, dom älskar varandra och har ett fint förhållande och en bra familj & vänner runt sig. Många fler vänner än vad som visas i kameran.
Vad vet du? En anhörig inte är lika med släkt och vad andra tycker att Jonna ska göra är inte heller beslutsfattande i Jocke och Jonnas liv.
Jag tvivlar inte ens sekund på att Jonna älskar Joakim. Jag tvivlar på hans vilja att stötta sin fru. Jonna har större delen av livet varit medberoende, först med sin mamma, sen med Joakim, hon är van att jobba på och inte se till sitt bästa. Men det gör det inte mer okey att utnyttja det och barnen far illa av att ha en pappa som är frånvarande mer tid än han är med dom. Hans papparoll går hand i hand med hur han beskriver mammans föräldraroll och varken Jocke eller du verkar se problematiken i det.
Jocke är ”sjuk”, Jocke hotar med självmord, Jocke särbehandlar ett barn.
Lekte lite med er då det tjatas om att Linnea inte har vänner. Självfallet finns relationer med personer som inte vill synas på deras plattformar.