Citat:
Citat:
Jockes utsago är att han har bilstart sig uppfattningen själv och av vad han påstår att chrippa har sagt om henne. Sanningshalten i Joakims utsagor är aldrig speciellt hög. https://www.youtube.com/watch?v=fqc9QG9_d9Q
Här sitter Julia och säger att hennes dotter har sagt något om Linnea och att det då inte är konstigt att hon som mamma reagerar som hon gör.
jag måste lyssna vidare men tänkte skicka länken eftersom vi pratar om när Chrippa var i häktet och vad som hände då, så Julia har fått höra av sin dotter något om Linnea och om Julia då har pratat med Jocke om Linnea så kan det ha påverkat Jockes syn på Linnea. Han ser ju inte vad som har hänt när inte han är där, men om någon säger något till honom så kan han ju tro på det. Oavsett om det är sant eller inte.
Här sitter Julia och säger att hennes dotter har sagt något om Linnea och att det då inte är konstigt att hon som mamma reagerar som hon gör.
jag måste lyssna vidare men tänkte skicka länken eftersom vi pratar om när Chrippa var i häktet och vad som hände då, så Julia har fått höra av sin dotter något om Linnea och om Julia då har pratat med Jocke om Linnea så kan det ha påverkat Jockes syn på Linnea. Han ser ju inte vad som har hänt när inte han är där, men om någon säger något till honom så kan han ju tro på det. Oavsett om det är sant eller inte.
Citat:
Helt otroligt hur du försöker styra bort alla fall där Joakim är källan. Joakim berättade för Anjo, det har Anjo gått ut med. den andra killen kom in senare.
Rätta mig om jag har fel, men gällande de påstådda mordhoten riktat mot barnen kom väl från en annan snubbe från start som hade skickat röstmeddelanden till Anjo och berättat om mötet med soc, där Kräftan inte hade kunnat bete sig enligt uppgifter och sagt en hel del om andra. Minns inte ordagrant.