Lyft upp det kosttillskott som gjort störst skillnad i din vardag (ang. livskvalité)
Lyft upp det som gjort störst skillnad just för dig. Du behöver inte göra en större lista utan plocka fram det eller de 2-3 ämnen som gjort störst skillnad för dig. Vi pratar rent generellt men i synnerhet livskvalité. Du kanske har hittat något som ger energi? Nervlugnande? Fokus? Immunförsvaret?
Sammantaget berörs enbart det som är naturligt, så kemiskt och substanser som opiater inkluderas ej.
Lyft upp det som gjort störst skillnad just för dig. Du behöver inte göra en större lista utan plocka fram det eller de 2-3 ämnen som gjort störst skillnad för dig. Vi pratar rent generellt men i synnerhet livskvalité. Du kanske har hittat något som ger energi? Nervlugnande? Fokus? Immunförsvaret?
Sammantaget berörs enbart det som är naturligt, så kemiskt och substanser som opiater inkluderas ej.
Har någon exempelvis testat Shilajit? Har hört gott om den men problemet är att den verkar öka järnvärden som bara den. Därav lite komplicerat om man redan har naturligt höga järnvärden. Men kanske har någon erfarenheter?
Många tillskott har väl bara den effekten att kroppen fungerar som den ska utan att man märker någonting av det.
Vid läkarundersökningar har jag fått höra att mina värden är mycket bättre än genomsnittet.
Många säger att de äter nyttigt, men det är ofta bara en tom slogan. Majoriteten har noll koll på vad näringsvärdena är för olika livsmedel.
Svårt att bevisa, men känslan i mitt fall är att rå vitlök förebygger förkylningar, har blivit förkyld när jag glömt bort att ta det.
När personer berättar om stora effekter, så beror det i allmänhet bara på en brist på det ämnet från början.
__________________
Senast redigerad av 321j 2024-07-24 kl. 12:43.
Haft stenhårdavföring hela livet. Prövat allt som läkare kan skriva ut.
Någon youtube film tipsade om magnesiumcitrit.
Så när jag säger till läkaren att mg-citrit fungerar svarar idioten "jag har hört det av andra". Men varför då inte ge det rådet?
ofta brukar folk påpeka den effekten som något negativt, att man ska välja en annan form av magnesium, men i ditt fall - så var det ju precis tvärtom, något bra