Citat:
Ursprungligen postat av
SecretGarden352
och framförallt då ge pedofilen en läxa att sluta gå på barnen.
Våld hjälper inte mot pedofiler. Deras drift är alldeles för stark för att kunna bromsas med spöstraff.
Citat:
Ursprungligen postat av
Grisus-Kristus
Kanske vi kan starta en grupp som knackar pedofil jägare.
En vacker dag kommer de att stöta på en socialarbetare som jobbar med uppsökande verksamhet, och därefter är det roliga slut för dem eftersom de då misshandlat en statlig tjänsteman som faktiskt
hjälper utsatta barn.
Citat:
Ursprungligen postat av
Privattaxin
Enligt senaste undersökningen så stödjer över 98% av svenska befolkningen denna grupp.
Vad tycker folket om rattfyllerister som dig då?
Sådana som du mördar ju barn på löpande band..
Citat:
Ursprungligen postat av
Hovslättsmannen
Jag förstår att det här håller på att bli en grej nu. Är faktiskt chockad över hur vanligt det blivit att snubbar 30-50 på allvar försöker ragga upp tjejer i de yngre tonåren. Blir de verkligen överraskade att de får ett basebollträ i pannan?
Det finns ganska gott om unga som raggar äldre på nätet. Skulle inte förvåna mig om PHS egna barn gör det eftersom de uppenbarligen saknar en god fadersfigur i hemmet varpå de istället måste söka en online..
Själv vet jag inte riktigt hur jag skall ställa mig till detta fenomen annat än att misshandeln dels skapar en onödig belastning på sjukvårdssystemet samt att "pedofilen" ges tid och möjlighet att städa undan bevis..