2024-07-03, 16:12
Medlem
DraconianTimess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tretiotreslak
Om du kollar vad dom gör så ser du att de enbart går på folk som uppenbart vill våldföra sig på barn, de går liksom inte runt på måfå och anklagar / misshandlar folk. Finns 0% risk att oskyldiga drabbas.

PHS gör ett fantastiskt jobb, jag älskar att se deras videos och hur pedofiler får grov stryk. desto mer desto bättre!
Såg ett schysst klipp när de rinner blod i ansiktet på horgubben och han sitter o gråter haha
#AvrättaDinLokalaPedofil

Har inget emot att någon som är pedofil faktiskt får stryk, men jag köper inte ditt resonemang med 0% risk att oskyldiga drabbas.
Vad har de för handlingsplan om de råkat ge sig på en oskyldig? Jag gissar ingen alls.
Citera
2024-07-03, 16:13
Medlem
sunlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollkarlspelle
Vart drar du gränsen för när du är ok med våld?
Det beror på vad som har hänt.
När någon ger sig på försvarslösa människor och djur så får man räkna med att man får det man förtjänar.
Det som har hänt är att våldsverkare kan rättfärdiga sitt handlande. (Ge sig på pedofiler) Säger faktiskt en hel del om hur illa ställt det är. Vad tycker du?
Senast redigerad av sunless 2024-07-03 kl. 16:16.
Citera
2024-07-03, 16:18
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SecretGarden352
och framförallt då ge pedofilen en läxa att sluta gå på barnen.
Våld hjälper inte mot pedofiler. Deras drift är alldeles för stark för att kunna bromsas med spöstraff.
Citat:
Ursprungligen postat av Grisus-Kristus
Kanske vi kan starta en grupp som knackar pedofil jägare.
En vacker dag kommer de att stöta på en socialarbetare som jobbar med uppsökande verksamhet, och därefter är det roliga slut för dem eftersom de då misshandlat en statlig tjänsteman som faktiskt hjälper utsatta barn.
Citat:
Ursprungligen postat av Privattaxin
Enligt senaste undersökningen så stödjer över 98% av svenska befolkningen denna grupp.
Vad tycker folket om rattfyllerister som dig då?
Sådana som du mördar ju barn på löpande band..
Citat:
Ursprungligen postat av Hovslättsmannen
Jag förstår att det här håller på att bli en grej nu. Är faktiskt chockad över hur vanligt det blivit att snubbar 30-50 på allvar försöker ragga upp tjejer i de yngre tonåren. Blir de verkligen överraskade att de får ett basebollträ i pannan?
Det finns ganska gott om unga som raggar äldre på nätet. Skulle inte förvåna mig om PHS egna barn gör det eftersom de uppenbarligen saknar en god fadersfigur i hemmet varpå de istället måste söka en online..

Själv vet jag inte riktigt hur jag skall ställa mig till detta fenomen annat än att misshandeln dels skapar en onödig belastning på sjukvårdssystemet samt att "pedofilen" ges tid och möjlighet att städa undan bevis..
Citera
2024-07-03, 16:21
Medlem
sunlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Våld hjälper inte mot pedofiler. Deras drift är alldeles för stark för att kunna bromsas med spöstraff.

En vacker dag kommer de att stöta på en socialarbetare som jobbar med uppsökande verksamhet, och därefter är det roliga slut för dem eftersom de då misshandlat en statlig tjänsteman som faktiskt hjälper utsatta barn.

Vad tycker folket om rattfyllerister som dig då?
Sådana som du mördar ju barn på löpande band..

Det finns ganska gott om unga som raggar äldre på nätet. Skulle inte förvåna mig om PHS egna barn gör det eftersom de uppenbarligen saknar en god fadersfigur i hemmet varpå de istället måste söka en online..

Själv vet jag inte riktigt hur jag skall ställa mig till detta fenomen annat än att misshandeln dels skapar en onödig belastning på sjukvårdssystemet samt att "pedofilen" ges tid och möjlighet att städa undan bevis..
Varför jämför ni alltid pedofiler med rattfyllerister?
Du vet vad du är och det är omöjligt att förändra, men med guidning kan man få ett bättre liv. Vad väljer du?
Citat:
Ursprungligen postat av Grisus-Kristus
Kanske vi kan starta en grupp som knackar pedofil jägare.

Pedofiljägare vs pedofiler. Kan bli en bra serie.
Citera
2024-07-03, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sunless
Det beror på vad som har hänt.
När någon ger sig på försvarslösa människor och djur så får man räkna med att man får det man förtjänar.
Det som har hänt är att våldsverkare kan rättfärdiga sitt handlande. (Ge sig på pedofiler) Säger faktiskt en hel del om hur illa ställt det är. Vad tycker du?

OK, tycker du att det ska vara lagligt för våldsverkare att ta lagen i egna händer för att det finns människor i samhället som beter sig illa? För du säger att det är rättfärdigat.

Nej, det säger faktiskt ingenting om hur illa det är ställt.
Citera
2024-07-03, 16:23
Bannlyst
Fega skitar som inte vågar gå på kriminella blattar som är vårat stora samhällsproblem.
Snuskgubbar som tänder på unga tjejer kommer alltid finnas.
Däremot kan dom spöa upp dömda pedofiler som våldtagit barn.
Citera
2024-07-03, 16:24
Medlem
Firewaias avatar
Tragiskt pinsamt att vara svensk när så många stödjer civilgarden.
Citera
2024-07-03, 16:24
Medlem
sunlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollkarlspelle
OK, tycker du att det ska vara lagligt för våldsverkare att ta lagen i egna händer för att det finns människor i samhället som beter sig illa? För du säger att det är rättfärdigat.

Nej, det säger faktiskt ingenting om hur illa det är ställt.
Jag skrev hur vi fungerar.
Jag vill inte att du tafsar på mina barn. Du får tycka att det är orättvist men det förändrar ingenting.
Citera
2024-07-03, 16:26
Medlem
sunlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fibululan
Fega skitar som inte vågar gå på kriminella blattar som är vårat stora samhällsproblem.
Snuskgubbar som tänder på unga tjejer kommer alltid finnas.
Däremot kan dom spöa upp dömda pedofiler som våldtagit barn.
De har spöat ner några kriminella ”blattar”. Tycker du att etnicitet avgör brottet i sig?
Citat:
Ursprungligen postat av Firewaia
Tragiskt pinsamt att vara svensk när så många stödjer civilgarden.
Det är inte snatteri vi pratar om.
Citera
2024-07-03, 16:27
Medlem
Citat:
Jag skrev hur vi fungerar.
Jag vill inte att du tafsar på mina barn. Du får tycka att det är orättvist men det förändrar ingenting.

På vilket sätt tycker du att det ska vara rättfärdigande? Utifrån ett juridiskt perspektiv? Ska det vara OK enligt lag att bete sig som dessa våldsverkare gör eller vad menar du? Utveckla.
Citera
2024-07-03, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BenDavis
De där unga grabbarna som åkte fast rätt nyligen för att lurat och spöat pedofiler var alla blonda och blåögda 20-åringar som såg ut som pursvenska fotbollshuliganer.

Såg en video nyligen, där 3 unga invandrare killade spöade skiten ur en svensk kille som dom påstod var pedofil. Tror dom fick han att säga det också inför kamerorna. Svensken såg livrädd, det hela spelades in, inomhus.
Tror jag hittade i en tråd här på flashback.
Om han verkligen var pedofil är jättesvårt att veta. Det är lite som invandrare gillar att bötfälla folk med påhittade skulder eller påstå att folk är rasister så att det är mer fritt fram att ge sig på sådana.

Folk som gör sådana här grejer och ska hämnas är ju sällan bra människor själva utan gör det oftast av andra anledningar för att det ska låta bra.
Citera
2024-07-03, 16:28
Bannlyst
Citat:
De har spöat ner några kriminella ”blattar”. Tycker du att etnicitet avgör brottet i sig? Det är inte snatteri vi pratar om.
Nä,men majoriteten av kriminella slöddret är blattar.
Spöa snuskgubbar som typ blir uthängda på dumpen kan vem som helst göra.
Kom igen när dom börjar spöa kriminella as.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in