2024-07-03, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SiamGnome
Tidigare var det så att pedofilerna gömde sig och var isolerade. Deras offer fanns i deras direkta närhet bland släkt, vänner och arbetskamrater. Nu finns internet det har gjort det lättare för pedofiler att organisera sig, byta erfarenheter, byta bilder och filmer med varandra och träffa offer över nätet. Fortfarande är det dock så att offren finns i deras direkta närhet.

Det går ju inte generalisera i så milda grad i svenskar och invandrare. Människor brukar normalt skydda de som står dem närmast. Ex Mammor skyddar ofta sina söner även om de är svin.

Grundproblemet är att de flesta inte vet vad en pedofil är. Det märks ganska klart här på flashback.

Alla under 18 räknas som barn så kanske dags att ändra om ordet så att pedofiler inte skall få leka med spelreglerna och skylla på de grövre pedofilerna.

En bra start är att göra det straffbart att som vuxen ha sex med barn.
Citera
2024-07-03, 15:29
Medlem
DraconianTimess avatar
Problemet med det här beteendet är att man kan råka ge sig på oskyldiga. Den sortens figurer som skall ut och skipa rättvisa brukar inte direkt göra någon bra research.
Redan Dumpen i sig är problematisk ur rättssäkerhetssynpunkt.
Det fanns ett fall där en tjej ville hämnas på sitt ex och spred lögner om att han var pedofil. Killen åkte på stryk. Skulle kunna tänka mig att något liknande kan hända här. Man har någon i sin omgivning som man inte gillar fx. hyresvärd, chef på jobbet, polare med kotlettfrilla eller någon annan man har lust att mula, men inte vågar på grund av påföljderna som kan drabba en.
Citera
2024-07-03, 15:31
Medlem
GrillTeknikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NMjaaaR
Lovar.

Bra att någon gör något åt problemet eftersom rättsväsendet detta land har inte lyfter ett finger, förrutom om någon kör för fort då dvs.

Och hur stort är problemet med pedofiler? Tänk om dessa våldskåta huliganer hade gjort något åt ett verkligt stort problem som gängkriminaliteten istället. Men det är de för fega för...
Citera
2024-07-03, 15:42
Medlem
tretiotreslaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PVitamin
Länken fungerar ej.

https://t.me/pphhsss23
Citera
2024-07-03, 15:49
Medlem
tretiotreslaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DraconianTimes
Problemet med det här beteendet är att man kan råka ge sig på oskyldiga. Den sortens figurer som skall ut och skipa rättvisa brukar inte direkt göra någon bra research.
Redan Dumpen i sig är problematisk ur rättssäkerhetssynpunkt.
Det fanns ett fall där en tjej ville hämnas på sitt ex och spred lögner om att han var pedofil. Killen åkte på stryk. Skulle kunna tänka mig att något liknande kan hända här. Man har någon i sin omgivning som man inte gillar fx. hyresvärd, chef på jobbet, polare med kotlettfrilla eller någon annan man har lust att mula, men inte vågar på grund av påföljderna som kan drabba en.

Om du kollar vad dom gör så ser du att de enbart går på folk som uppenbart vill våldföra sig på barn, de går liksom inte runt på måfå och anklagar / misshandlar folk. Finns 0% risk att oskyldiga drabbas.

PHS gör ett fantastiskt jobb, jag älskar att se deras videos och hur pedofiler får grov stryk. desto mer desto bättre!
Såg ett schysst klipp när de rinner blod i ansiktet på horgubben och han sitter o gråter haha
#AvrättaDinLokalaPedofil
Citera
2024-07-03, 15:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hovslättsmannen
Jag förstår att det här håller på att bli en grej nu. Är faktiskt chockad över hur vanligt det blivit att snubbar 30-50 på allvar försöker ragga upp tjejer i de yngre tonåren. Blir de verkligen överraskade att de får ett basebollträ i pannan?

Vi behöver gentlemannaideal igen. Att lägga band på sig och att veta vad som passar sig, är något som man tydligen glömt berätta för halva min generation.

Vad tycker du om dessa individer som beväpnar sig och ger sig ut för att nästan göra som i Death Wish?

De där gamla filmerna där Charles Bronson skjuter ner kriminella i New York och Los Angeles.
Citera
2024-07-03, 15:50
Medlem
tretiotreslaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrillTekniker
Och hur stort är problemet med pedofiler? Tänk om dessa våldskåta huliganer hade gjort något åt ett verkligt stort problem som gängkriminaliteten istället. Men det är de för fega för...

Fega, eller bara insett att de inte kan göra något. Vad ska man göra mot folk som mördar din familj o spränger ditt hus? inte ens polisen vågar.... Men vi får hoppas att ett sådant medborgargaarde också skapas.
Citera
2024-07-03, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vanddigomx
så vad är detta för lirare? inte att jag bryr mig en sekund om pedofiler utan snarare tycker det är bra de spåras upp men vad är detta? https://www.dn.se/sverige/polisen-varnar-valdsamma-pedofiljagare-sprider-sig-i-landet/
Snutjävlar, dela ut lite fler tafsa inte plast armband ist för mupp uttalanden, det enda ni är bra för!

Herregud vi har verkligen den sämsta kåren i mänsklighetens historia..
Citera
2024-07-03, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tretiotreslak
Fega, eller bara insett att de inte kan göra något. Vad ska man göra mot folk som mördar din familj o spränger ditt hus? inte ens polisen vågar.... Men vi får hoppas att ett sådant medborgargaarde också skapas.
Eller spåras o gripas av Säpo för hatbrott mm, vem vill det egentligen?

Inget de flesta kan klara av..
Citera
2024-07-03, 15:57
Medlem
Cakewets avatar
Jättebra initiativ med medborgargarden mot pedofiler tycker jag. Eftersom polisväsendet är så tafatt och rättsväsendet helt saknar rättvisa gentemot offren samt anhöriga när de delar ut "straff" så är detta ett välkommet fenomen, i synnerhet här i sverige. Fler medborgargarden borde dyka upp tycker jag, de kan fylla i alla de tomrum som rättsväsendet saknar förmåga att fylla.
Citera
2024-07-03, 16:00
Medlem
Grenkomp GRKs avatar
Så länge det är fastställt att de är pedofiler är det helt ok för mig. Helst medeltida straff.
Citera
2024-07-03, 16:02
Medlem
Statsminister2030s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tretiotreslak
Om du kollar vad dom gör så ser du att de enbart går på folk som uppenbart vill våldföra sig på barn, de går liksom inte runt på måfå och anklagar / misshandlar folk. Finns 0% risk att oskyldiga drabbas.

PHS gör ett fantastiskt jobb, jag älskar att se deras videos och hur pedofiler får grov stryk. desto mer desto bättre!
Såg ett schysst klipp när de rinner blod i ansiktet på horgubben och han sitter o gråter haha
#AvrättaDinLokalaPedofil

Och om de träffar på nån biffig typ som vill knulla nån fjortis? Tror du att de ingriper då? De här är bara fega WT diagnossnubbar. Samma med Sjöberg och company. Det är ju halvt efterblivna de ger sig på. Jag skulle vilja se dem ge sig på nån som är utgör ett hot mot dem. Lär inte ske. Ser de att det är nån fysiskt överlägsen typ som kommer tillfoga dem svåra skador så låter de bli. Det är därför vi bara får se benrangel och efterblivna i sådana här videos. Lätt och vara tuff mot nån 50 kilos mupp när man är ett par stycken
Senast redigerad av Statsminister2030 2024-07-03 kl. 16:20.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in