2024-07-03, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sunless
The real deal.

Adidasriddare. Väntat.
Citera
2024-07-03, 14:34
Medlem
sunlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snooper123
Kommer de jaga invandrarna som våldtar också? För där kan man verkligen säga att rättsväsendet inte fungerar.
De gör ju det. Jag länkade till deras telegram.
Citat:
Ursprungligen postat av Myror-Elefanter
Adidasriddare. Väntat.
Hann du kolla igenom allt innehåll? Idiot.

Ändrar inlägget så att du ska få en klarare bild.
Nu finns det mycket data på att det är etniska skandinaver som spöar ner pedofilerna.
Senast redigerad av sunless 2024-07-03 kl. 14:38.
Citera
2024-07-03, 14:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Casiopeia2.0
Exakt. Detta är fel väg att gå. Pöbelbestraffningar hör hemma på medeltiden. All fakta visar också att den här typen av metoder inte fungerar, det leder inte till mindre våld utan snarare tvärtom.
Sjuka människor skall bemötas med friska metoder.

Glöm inte en sak.

En död pedofil, han kommer undan.

Tänk på skadan, han kommer undan!

Sätt de som sätter på 7-åringar i en mörk bunker 60 meter under jord och smält ned nyckeln.
Senast redigerad av MoCorley 2024-07-03 kl. 14:37.
Citera
2024-07-03, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BenDavis
De där unga grabbarna som åkte fast rätt nyligen för att lurat och spöat pedofiler var alla blonda och blåögda 20-åringar som såg ut som pursvenska fotbollshuliganer.

Även Dumpen är svenskar.

Jag har aldrig hört talas om pedofiljägargrupper som består av invandrare. Brukar inte såna som du tycka aty alla invandrare är pedofiler?
Ja och dom satt i rätten och lipade o ångrade sig djupt 😂😂
Citera
2024-07-03, 14:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Casiopeia2.0
Exakt. Detta är fel väg att gå. Pöbelbestraffningar hör hemma på medeltiden. All fakta visar också att den här typen av metoder inte fungerar, det leder inte till mindre våld utan snarare tvärtom.
Sjuka människor skall bemötas med friska metoder.

USA

De avrättar människor. Hjälper det?
Nej, det är extremt mycket mördande där borta.
Citera
2024-07-03, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SiamGnome
Tidigare under 50-70-talet så knackade man bög, sen blev det narkomaner och nu är det pedofiler. Det handlar främst om unga fega män som vill slåss och då ger de sig på de som ingen vill försvara. Sen syns det hela mer då vi har internet (sociala medier). Det har inget med om att staten tappar greppet.

Jag hoppas att de där fegisarna åker fast eller får ett kok stryk innan någon blir dödad.
Sålänge inte en oskyldig drabbas varför emott dom?
Citera
2024-07-03, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mendokse
Att man flera mot en går på och misshandlar folk tyder i princip alltid på dålig karaktär enligt mig.
Man vill ha en ursäkt att utöva våld men man vill inte riskera något och man vill utöva våldet mot folk som andra inte har någon sympati för så att man inte får skit för det själv.

Att det finns så många "pedofiler" är uppenbarligen för att det är en biologisk verklighet att människor tycker att andra människor under 18 är attraktiva.
Oavsett hur mycket man håller på med Dumpen eller Pedo hunting så kommer det aldrig ta slut på folk att jaga.

Om man inte bara rent av dödar dem för eugeniska skäl så gör man ingen nytta.

Är detta vad man vill ägna sitt liv åt?

Finns viktigare saker än att jaga folk som vill ligga med 14 åringar(i USA 17-åringar, alltid 1 år yngre än byxmyndighetsåldern så att man får optimalt med napp).
Typ som att försöka rädda Sverige från massinvandringen och folkutbytet.

Om man inkluderar gråzonen 13-15 år så finns det jättemånga vuxna idioter ja och det verkar inte ta slut.

Men går man ner några år så blir det ganska snabbt skillnad och det är betydligt färre förövare samtidigt som allvaret går upp flera snäpp. Säg övergrepp på barn under 11 år, då tror jag det kan löna sig att jaga riktigt ordentligt och rensa träsket.
Citera
2024-07-03, 14:54
Avslutad
Inga av de där peddojägarna eller dumpen har nånsin fått tag i ett peddo, för de begriper inte skillnaden med en som utför peddohandling och de som SÄGER sig vilja gör det. Den ena begår ett övergrepp, den andra inte. Men så långt tänker inte dessa lågutbildade människor. De kan inte tänka så avancerade tankar.
Citera
2024-07-03, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NMjaaaR
Varnar dom pedofilerna? Varför? Inget dessa såkallade jägare kan göra går över gränsen mot en pedofil.

Vart drar du gränsen för när du är ok med våld?
Citera
2024-07-03, 15:03
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Jag förstår att det här håller på att bli en grej nu. Är faktiskt chockad över hur vanligt det blivit att snubbar 30-50 på allvar försöker ragga upp tjejer i de yngre tonåren. Blir de verkligen överraskade att de får ett basebollträ i pannan?

Vi behöver gentlemannaideal igen. Att lägga band på sig och att veta vad som passar sig, är något som man tydligen glömt berätta för halva min generation.
Citera
2024-07-03, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EIgiganten
Sålänge inte en oskyldig drabbas varför emott dom?

Därför jag är emot pöbelvälde.
Citera
2024-07-03, 15:13
Medlem
SoberZealots avatar
Såg några av filmerna på telegram. Känns som två olika sorters odjur möter varandra. Båda skadar människor.

Fast dumpen har väl fått lite konkurrens antar jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in