Citat:
Ursprungligen postat av
SiamGnome
Tidigare under 50-70-talet så knackade man bög, sen blev det narkomaner och nu är det pedofiler. Det handlar främst om unga fega män som vill slåss och då ger de sig på de som ingen vill försvara. Sen syns det hela mer då vi har internet (sociala medier). Det har inget med om att staten tappar greppet.
Jag hoppas att de där fegisarna åker fast eller får ett kok stryk innan någon blir dödad.
Ligger nog lite i det resonemanget. Men oftast idag när unga män slåss är det väl i ringen eller mot fotbollssupportrarna i motståndarlaget?
Tänker att om pedofilerna nu avslöjas och sedan promenerar runt bland barnen så lär det snackas och bli ganska lätt för medborgargarden att skipa rättvisa och framförallt då ge pedofilen en läxa att sluta gå på barnen.
Angående om att det är svenskar som nämns. Jag har svårt tänka mig att det bara är svenskar, samtidigt som vi ju har ett ganska stort fenomen med t.ex unga kvinnor som blir bortgifta.
Men det kan vara kulturella skillnader.
Vi kan också kanske ana att dumpen med avsikt undviker pedofiler med dåligt språk och på det sättet silar bort invandrarna. Avsikten är väl kanske då att undvika dras in i invandrardebatten och fortsätta fokusera på att vuxna män vill ha sex med barn.
Dessutom så har en del nämnt att invandrare verkar inte ha någon skam, de har liksom inte samma risk att förlora allt som svenskarna har som blir avslöjade.
Jag kan även tänka mig att dumpen vill få uppmärksamhet snarare än att få fast alla pedofiler, då fokuserar man gärna på de som ger rubriker, som t ex man lyckas identifiera en hög fackpamp.