För mig är det nya att Hans holmers far arbetade för Alvar Lindencrona och kanske även Hans Holmer.
Det är en gamechanger för mig. Trots att jag trodde jag läst det mesta i tråden så hade jag missat det.
Vi har då 2 saker som står emot varandra Gisecke som var chef för stay Behind palmes sista år säger att
tro "att Palme skulle ha blivit mördad av stay behind är dumt Palme var ju med själv i styrgruppen."
Då följer nästa känsla,tanke? Vad kan det då va? En mörkläggning varför då? Ett teatermord?
Varför jag tror att det är ett teatermord är alla omständigheter men framförallt Holmer.
Visst Hade Holmer ett poker ansikte men att han skulle va inblandad i mordet o sen ha hand om utredningen är väl magstarkt för mig.
Sen om man tar Giseckes trovärdighet o ställer det mot alla de olika länders stay behind som använt det som kriminalitet som har haft stay behind skulle Sverige stå heligt?
https://www.youtube.com/@MordorSpaces/videos
Sverige målas ju ut som själva centrumet för verksamheten.
Varför utreds det inte fullt ut i Sverige då om Stay behind inte har med mordet på Palme att göra så som i Italien?
Sen tänker jag på kronan (kungen), svenska kronan (pengarna) och den gamla svenska landslags tränaren i hockey med ett smeknamn som förnamn o efternamnet Lindberg. Jag tänker på att släktingen till sb gisecke var den som gick ut i media och rapporterade om den lindbergska snuvan som ni minns i tv för ca 2 år sedan. Som jag sagt tidigare så verkar dessa siffror ha samma betydelse. Från den Lindbergska snuvan nös till damen i schack i ängellandet dog var det exakt så många dagar som man även kan skriva ut mordtiden.
Denna kronlindbergska snuva låter o stavas nästan likadant som när solen o månen går ihop då bildads en sådan. Som jag har förstått det. Den som har fördelen i kortleken som står över kungamakten kallas "trump"
Flera saker verkar hänga ihop. Lindbergska snuvan,himlafenomenet,årtalet och klockslaget med den
roende killen med horn som befryntade sig med peugotlandets kung på det århundradet.
Eclipsen är symbol för tidsresa vilken film gick när palme sköts just det tillbaka till framtiden vad ställde han klockan på emmeth brown för att synka just det samma tid som palme gick hädan i an annat utskrift.
Man tar ned det gamla systemet med raserandet av de två tornen och bortförand alt mord av fikusen eller palmen år 2020 gör man en nystart med viruset 2020 är en ny tideräknig att liknas vid år noll från år noll (2020) till 2023 återuppstår efter hot om fängelse o uträknad trumpfet i kortleken som har spelat ut drottningen och kungen och den gamla ordern
https://youtu.be/TLKHRrlqXbg?feature=shared&t=1280