2024-06-20, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fanvadljustdetblev
Det är inte jag som bajsar i sängen eller i duschen som en viss Emelie gör….

Ledsen att behöva säga det men jag tror behöver ta en Alvedon och lägga dig och vila lite nu....
2024-06-20, 18:45
Medlem
Citat:

Enda gången jag sett Emelie Skita på sig i sängen det var NÄR hon vann miljonen!! Då sket hon på sig av lycka !
2024-06-20, 18:46
Medlem
Citat:

Jag du vet Emelie samlar på korvar i sängen.🤣🤣🤣
2024-06-20, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nationalteatern1
Jag du vet Emelie samlar på korvar i sängen.🤣🤣🤣

Vet du fall Emelies pillerpundare till mamma med brukar bajja i sängen på dårhuset?

Emelie och hennes mamma borde bo på samma hem. Nu pratar Emelie om The matrix som hon inte fattar någonting om 😂
2024-06-20, 19:37
Medlem
Citat:
Tänkte handla Falafel med Extra stark sås & En fet likör att skåla med att jag får äran att prata med dig. Vad skall du skåla med?🥂

Ska skåla i tokmammans tårar 😘

Hur tror du Bumbi känner sig innerst inne?
Lina hatar henne
Sara hatar henne
Carola hatar henne
Kjell-Åke hatar henne.
Pappan hatar henne.
Tokmamman hatar henne.

Hur tror du hon känner inför det?
2024-06-20, 20:03
Medlem
Citat:
• Bergqvist har uppenbarligen gjort rätt för sig i april. Bergqvist har således inte skattefuskat då hon dessutom i år dessutom betalat in mer skatt till staten en vad hon var berättigad till behövde göra och dessutom fick Emelie tillbaka av staten vilket staten kollat upp redan. Tro mig staten har koll det har inte ni fruntimmer som sitter och leker hobby poliser. Ni passar inte in här i detta forum. Detta är för svårt för er.

• Innan ni sitter här och är arga på Emelie ta och kolla upp fakta och inte teorier bara. Bara ett tips i framtiden !

• Emelie är rikare en er allihop tillsammans vet ni varför? Ta och sug på den karamellen ett tag till. .

• Det roligare att ni alla är nickdockor och håller med varandra, ni är så blinda att det är roligt att kolla på eran drama👱‍♀️😊

Nej men snälla Emelie! Till skillnad från dig kommer vi ihåg vad som sagts och vilka summor det handlar om. Du har ju visat upp allt själv! Du fick tillbaka från skatten pga att du inte anmält din inkomst för 2023! Det kallas skattefusk och kommer ge dig påföljder.
2024-06-20, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Djtswe1
Nya ”dokumentär” om bumbi finns på TT, är ca 1-2 månader gamla, bumbi gör verkligen inget nytt i sitt liv. Som någon skrev i kommentarerna ”ända skillnaden jämfört med då och nu är att hon har en förvaltare som betalar hennes räkningar”.

Bäst var nog dok 2, de är mer innehåll från nutid och han synar alla hennes lögner så kallat pokerproffset haha.

Dokumentär 1 https://vm.tiktok.com/ZGegkWdT1/

Dokumentär 2 https://vm.tiktok.com/ZGegBdE2u/

Konstigt att bumbi inte har svarat på dem, men de är nog för att hon har inget att säga eller kan slingra sig ur det

Citat:
Mig blir du inte av med så lätt 🫠😘

Du som har svar på allt, varför har du inget och säga till dem dokumentärerna som finns på TT om dig? Vi vill höra dina nya lögner du har att komma med, säg inte nu att du ger kreatören views, filmerna är redan över 140k i visningar.

Gör samhället en tjänst och be om att bli inlagd på mentalsjukhus så du kanske blir en normal 40åring som inte bajsar på sig i sängen eller som vet hur en stekpanna fungerar
2024-06-20, 21:29
Medlem
Nu kan skabbet le igen.

Givetvis har hon filter på för att dölja de svarta stumparna 😂
2024-06-20, 21:37
Medlem
Citat:
Jag slår vad om att dina egna tänder är helt svarta. . . SORRY DUDE! Men där avslöjade du dig.🤭🫗

Hur mår Emelie? Fick hon suga av Bent för lite cashie cashie ? Hon går i tokmammans fotspår och säljer sig. För det vet du va? Att tokmamman sålde sex på det glada 80talet. Det var så Bumbi blev till. 😂
2024-06-20, 22:01
Medlem
Citat:
Hacke hur gammal är du??

HUR Gammal tror du jag är??

Tror du på riktigt jag orkar med att sitta här inne 1 timma till och lyssna på ditt drabbel...

Skall ta en varm God dusch nu sedan kan vi höras lite senare om du mognat till.☺️🙏

Vi vet att du är 38 du fyllde de i ensamhet för några dagar sedan.
Emelie ditt satans jävla offer, vi alla i tråden vet att det är du? Du har redan gjort det offentligt så det går att skriva om högt här inne din pillerpundare..
Älskar att du är riktigt nära ett LPT nu din vandrande psykos kärring

Är du så nervös för pigpelt bor i Ängelholm veckan ut? Eller varför kollar du dig nojjigt som en påtänd fågelunge stup i kvarten över axeln när du är ute?och givetvis filmar bakåt hela tiden…
Som att någon i liven skulle göra annat än skratta eller applådera om något hände dig där ute.
Du som var så stor i käften möt han istället.

Du kanske får en bakpotatis din fattiga kyrkråtta.

Hur kan du inte stava rätt med ”självstavning” inprogrammerat på sidan?
När det blir ett ”rött taggigt” streck under orden du särskriver så är det något fel.
Dagens tips din mupp.

Hur gick månadens pokerspel drottningen av dagcenter?
2024-06-20, 22:06
Medlem
Citat:
En annan som behöver en och annan kall dusch du.😂

Kan inte fatta att du inte kunde hålla dig att svara mig på max 10 min en kvart... Har du abstinens?🤣

Emelie du är den enda kvinnan jag har sett som ser lika ofräsch ut och om inte mer sunkig efter du tagit
”en gång varannan månads duschen.”
Att du snackar om duschar och hygien blir bara pinsamt.
Urk
2024-06-20, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av murderlogic
Vad har du med Skattefusk att göra egentligen, det är ju inte på ditt bord precis. Det är andras problem inte dina.
Jo för när hon gör det öppet så är det nästan en skyldighet att anmäla men du har kanske moral som Bumbi?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in