2024-06-20, 06:16
Medlem
fanvadljustdetblevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hackie
Hahaha nu håller hon föreläsning om "AL" dvs Ai, men det fattar inte skabbet. Utan hon tror det heter AL. Och sitter och babblar om The Matrix 😂

Herregud, hon behöver verkligen akutvård.

Tydligen har hon inte tagit sin spruta på 1 månad. (Hur kan man inte fått LPT då?)
2024-06-20, 06:24
Medlem
ganghatarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L3000
Vad är det med detta att börja ’göra’ musik lyxfällan-Julia har tydligen också börjat.. en ny trend? Men inte Gräddrumpan

Finns Julia också på tiktok? Kan någon i så fall berätta vad hon heter där?
2024-06-20, 09:11
Medlem
Lite videos om och från bumban.
Jag hoppas inte hon tar sin spruta är riktigt mycket mer underhållande då.

1. https://streamable.com/knxpga - Hennes nya låt originalversionen.
2. https://streamable.com/kxqduf - pillerpundarn snackar om Flashback och ”frukackerlacka”
(Motbevisar sig direkt.)
3. https://streamable.com/6lyz7l - du ska nog inte snacka med din pillermun för mycket alla gånger.
2024-06-20, 11:52
Medlem
Nya ”dokumentär” om bumbi finns på TT, är ca 1-2 månader gamla, bumbi gör verkligen inget nytt i sitt liv. Som någon skrev i kommentarerna ”ända skillnaden jämfört med då och nu är att hon har en förvaltare som betalar hennes räkningar”.

Bäst var nog dok 2, de är mer innehåll från nutid och han synar alla hennes lögner så kallat pokerproffset haha.

Dokumentär 1 https://vm.tiktok.com/ZGegkWdT1/

Dokumentär 2 https://vm.tiktok.com/ZGegBdE2u/

Konstigt att bumbi inte har svarat på dem, men de är nog för att hon har inget att säga eller kan slingra sig ur det
Senast redigerad av Djtswe1 2024-06-20 kl. 12:15.
2024-06-20, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av murderlogic
Så mycket okunskap och gissningar här inne tycker jag. Människor som inte verkar ha något annat att göra i livet. Varför egentligen. Man skall ju inte kommentera om man inte sitter på fakta. inkompetenta människor som har noll erfarenhet som endast skriver massa dravel. Vänd på det. Låt människor trycka ner just dig som läser detta. Låt alla människor hacka på just dig??? Hur skulle du må då, Ditt svar just nu skulle va, det skiter väl jag i. Men man blir inte så stor på jorden om alla hatade just dig. Skaffa er ett arbete och lägg ner att hacka på andra människor och sprida massa gissningar och skit om andra människor. Det finns ett liv utanför Internet. Sitta bakom en skärm och spy galla över någon som du inte ens känner. Låt oss hacka på dig i stället.
Dock så tror jag inte att majoriteten här inne lurar folk på stora summor pengar, skattefusk för flera hundratusen och tar någon annans plats som egentligen verkligen behöver sjukersättning?
Verkar som att den som inte är påläst är du alternativt så tycker du att det är helt okej med allt det ovanstående och då borde du lämna den här tråden. Tack på förhand!
2024-06-20, 13:54
Medlem
Hon satt o grät inatt för att "alla vänner och familj hade lämnat henne" för att sekunden efter ändra till "att hon hade lämnat dem" vet inte hur det slutade sen (jag somnade efter 2 min).
2024-06-20, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avantgarde19
Dock så tror jag inte att majoriteten här inne lurar folk på stora summor pengar, skattefusk för flera hundratusen och tar någon annans plats som egentligen verkligen behöver sjukersättning?
Verkar som att den som inte är påläst är du alternativt så tycker du att det är helt okej med allt det ovanstående och då borde du lämna den här tråden. Tack på förhand!

Vad har du med Skattefusk att göra egentligen, det är ju inte på ditt bord precis. Det är andras problem inte dina.
2024-06-20, 15:14
Medlem
Nån som kan luska vidare kanske. Emelie har ju tidigare nämnt ”telegram” som en sida hon känner till. När man söker efter hennes namn där kommer man till en sida, där det finns en massa länkar med p*rr. Ser ut som länkar som kan generera pengar per klickning. Kanske är där hon får sidoinkomst 🤷‍♀️

https://t.me/emelie_bumbi
2024-06-20, 15:34
Medlem
Citat:
Vad har du med Skattefusk att göra egentligen, det är ju inte på ditt bord precis. Det är andras problem inte dina.

Men ditt skenheliga helvete.

Vad gör du ens på den här delen av forumet? Det är ju inte ditt bord precis att sitta och diktera vad vi skriver. Kan du inte förstå problematiken att lura staten och privatpersoner på pengar så kan vi inte hjälpa dig.
2024-06-20, 16:29
Medlem
Citat:

Vilka är de här "andra" menar du? Bidragsfusk och skattefusk är väl allas ensak och därmed problem. Eller tycker du att man ska kunna sno pengar av staten, utpressa svaga människor emotionellt med lögner, skryta om det i realtid 24/7 och sen skrika "hat" när folk inte bara låter det bero?
2024-06-20, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soffanloppan
Vilka är de här "andra" menar du? Bidragsfusk och skattefusk är väl allas ensak och därmed problem. Eller tycker du att man ska kunna sno pengar av staten, utpressa svaga människor emotionellt med lögner, skryta om det i realtid 24/7 och sen skrika "hat" när folk inte bara låter det bero?

• Bergqvist har uppenbarligen gjort rätt för sig i april. Bergqvist har således inte skattefuskat då hon dessutom i år dessutom betalat in mer skatt till staten en vad hon var berättigad till behövde göra och dessutom fick Emelie tillbaka av staten vilket staten kollat upp redan. Tro mig staten har koll det har inte ni fruntimmer som sitter och leker hobby poliser. Ni passar inte in här i detta forum. Detta är för svårt för er.

• Innan ni sitter här och är arga på Emelie ta och kolla upp fakta och inte teorier bara. Bara ett tips i framtiden !

• Emelie är rikare en er allihop tillsammans vet ni varför? Ta och sug på den karamellen ett tag till. .

• Det roligare att ni alla är nickdockor och håller med varandra, ni är så blinda att det är roligt att kolla på eran drama👱‍♀️😊
Senast redigerad av Nationalteatern1 2024-06-20 kl. 18:16.
2024-06-20, 18:12
Medlem
Citat:
Så mycket okunskap och gissningar här inne tycker jag. Människor som inte verkar ha något annat att göra i livet. Varför egentligen. Man skall ju inte kommentera om man inte sitter på fakta. inkompetenta människor som har noll erfarenhet som endast skriver massa dravel. Vänd på det. Låt människor trycka ner just dig som läser detta. Låt alla människor hacka på just dig??? Hur skulle du må då, Ditt svar just nu skulle va, det skiter väl jag i. Men man blir inte så stor på jorden om alla hatade just dig. Skaffa er ett arbete och lägg ner att hacka på andra människor och sprida massa gissningar och skit om andra människor. Det finns ett liv utanför Internet. Sitta bakom en skärm och spy galla över någon som du inte ens känner. Låt oss hacka på dig i stället.

Så mycket okunskap och gissningar här inne, så man blir totalt minedfuck här inne när man läser om man är ny som läser. Tur att inte alla tror på dessa tramserier.

Bra skrivet. 🎩
Senast redigerad av Nationalteatern1 2024-06-20 kl. 18:14.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in