2024-06-20, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avantgarde19
Jo för när hon gör det öppet så är det nästan en skyldighet att anmäla men du har kanske moral som Bumbi?

Jag hade gjort det enbart mot henne bara för hon är den vidriga människa hon är. 💯
2024-06-20, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nationalteatern1
Så KLART Han som Skapat låten har mer koll (full koll) än vad dessa löjliga fruntimmer har på flashback, för dem är ju inte ens musiker alls. Dem har noll koll på musik. Haha. Bry dig inte om dessa tanter. Dem har glömt socker i kaffet idag.😅☕️☕️☕️
Bumbi det heter "de" och inte "dem"
2024-06-20, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hackie
Det som kom ut hade Bumbi allt vilja smaka på. Precis som hennes pappa gjorde emot henne som ung Det kanske var därför modern blev tokig.

Min lille Hackis låga Intelligens vitaliserar mig tyvärr inte det finns inget att bita i heller.. Kommer lixom inte åt mig riktigt.... Behöver lite mer utmaning sättet att skriva så man går igång! Lite uppfriskande !😃Annars tröttnar jag.

Sånt där trams med tänder svarta + spermier och skattefusk och att jag är rynkig biter inte på mig.😀
2024-06-20, 22:25
Medlem
Citat:
Min lille Hackis låga Intelligens vitaliserar mig tyvärr inte det finns inget att bita i heller.. Kommer lixom inte åt mig riktigt.... Behöver lite mer utmaning sättet att skriva så man går igång! Lite uppfriskande !😃Annars tröttnar jag.

Sånt där trams med tänder svarta + spermier och skattefusk och att jag är rynkig biter inte på mig.😀

Stämmer ryktena att din pappa fingra dig då som hackie undrade men du ignorerar.
Det verkade ju ha kommit åt dig iallafall?
2024-06-20, 22:27
Medlem
Citat:

Ge dig Bumbi, för nu är du inne i en ovanligt sjuklig period! Du borde pausa all social media tills du mår bättre, innan du hamnar riktigt snett.
2024-06-20, 22:28
Medlem
Citat:

Alla vet att Bumbi kokar när hon läser flashback. Har du frågat henne än om tokmamman och pappan? Varför avskyr de henne?
2024-06-20, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluntzillo
Stämmer ryktena att din pappa fingra dig då som hackie undrade men du ignorerar.
Det verkade ju ha kommit åt dig iallafall?

• 1 Hur gammal är du?
• 2 Vill du jag skall filma ditt besök?

Sedan undrar jag varför du är så kåt på att träffa mig? Är det något speciellt du är ute efter? Eller vill du bara sitta i min soffa och chilla och kolla på film egentligen? Det är det många killar som vill. 😚
2024-06-20, 22:40
Medlem
Citat:
• 1 Hur gammal är du?
• 2 Vill du jag skall filma ditt besök?

Sedan undrar jag varför du är så kåt på att träffa mig? Är det något speciellt du är ute efter? Eller vill du bara sitta i min soffa och chilla och kolla på film egentligen? Det är det många killar som vill. 😚

35 fyller jag snart och ska fira med folk som både vill vara där av egen fri vilja samt älskar mig för den jag är.
En känsla du förmodligen aldrig kommer uppleva, kanske en dag på gruppboendet.

Det är du som har velat träffa mig ditt satans sär? Du bad om intervju, sagt flera gånger kom till Ängelholm om du vågar osv..

skiter fullständigt i om du filmar mitt besök din nolla, eftersom du smyger runt på TikTok bör du ha sett att jag skiter fullkomligt i vad polisen gör eller heter.

Jag hade inte velat sätta min fot i din sunkiga vidriga lya, men att ge dig en ordentlig snorloska i ansiktet är lite av en dröm som blivit en fetisch.
Hade kunnat betala för det helt ärligt.

Och om du smugit tillräckligt på TikTok så vet du även att jag har den sortens summor med pengar du ALDRIG DÅ MENAR JAG ALDRIG ens kommer få se i verkliga livet hjärtat.
Så hade kunnat betala bra för det 😂😂😂

Spring lite till med din käft och jag ska vänta ut dig bumban ✌️
2024-06-20, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluntzillo
35 fyller jag snart och ska fira med folk som både vill vara där av egen fri vilja samt älskar mig för den jag är.
En känsla du förmodligen aldrig kommer uppleva, kanske en dag på gruppboendet.

Det är du som har velat träffa mig ditt satans sär? Du bad om intervju, sagt flera gånger kom till Ängelholm om du vågar osv..

skiter fullständigt i om du filmar mitt besök din nolla, eftersom du smyger runt på TikTok bör du ha sett att jag skiter fullkomligt i vad polisen gör eller heter.

Jag hade inte velat sätta min fot i din sunkiga vidriga lya, men att ge dig en ordentlig snorloska i ansiktet är lite av en dröm som blivit en fetisch.
Hade kunnat betala för det helt ärligt.

Och om du smugit tillräckligt på TikTok så vet du även att jag har den sortens summor med pengar du ALDRIG DÅ MENAR JAG ALDRIG ens kommer få se i verkliga livet hjärtat.
Så hade kunnat betala bra för det 😂😂😂

Spring lite till med din käft och jag ska vänta ut dig bumban ✌️

35 fyller jag snart och ska fira med folk som både vill vara där av egen fri vilja samt älskar mig för den jag är.😂

Du är en nolla en nobody. Jag är helt säker på att människor som är tvungna att hävda sig inte har kommit långt i livet. Sorry pälsen....
2024-06-20, 22:48
Medlem
Citat:
35 fyller jag snart och ska fira med folk som både vill vara där av egen fri vilja samt älskar mig för den jag är.😂

Du är en nolla en nobody. Jag är helt säker på att människor som är tvungna att hävda sig inte har kommit långt i livet. Sorry pälsen....

Hur många firade Bumbi sin födelsedag med? Hon fick inte en enda present. Eller ja, hennes pillerpundar mamma gav henne detta rynkiga tryne.
https://ibb.co/j6xSNdd
2024-06-20, 22:52
Medlem
Citat:
Så du hotar mig? Så gulligt kär du är i mig.😘

Helt besatt. Helt galet olyckligt kär.. Måste vara tufft och så hårt att inte din kärlek är besvarade dådå?

Ta det exakt hur du vill min spottloska KOMMER vara i ditt ansikte OCH på film innan sommaren är slut.
Du behöver inte tro mig hjärtat, bara vänta och se.

En soooommmmar(mellanslag) dag duuuuu och jaaaaaag….

Du har inte en aning vem du har gett dig in i kamp med ditt riksmongo 😂💪
Men sanna mina ord det kommer bli en slemmig jävel du får vaska bort i sommar.
Se det som ditt första och sista ”cumshot” du får uppleva.
2024-06-20, 22:54
Medlem
Citat:
• Svin P
• Du hotar på riktigt en tjej????
• Hur mår du egentligen?*
• Du måste jobba med dig själv.
• Att hata en influenser så mycket är sjukligt beteende.

Sök vård! Snarast!

Du är varken”tjej” eller ”influenser” så vad snackar du om?
Du förtjänar precis all skit i din väg gumman.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in