2024-05-20, 19:22
Medlem
Von.griss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GunillaRothchild
Om du någonsin får tag i den där tiaran så föreslår jag att vi omedelbart bildar ett hemligt brödraskap, hyr en minibuss och drar till Mordor för att slänga den i lavan.

Med lite tur kommer vi lyckas sätta stopp för galenskapen en gång för alla.

hahaha jag lovar på heder och samvete att jag kommer rycka den från ''den onde'' och springa allt benen bär !
ska på riktigt till Ängelholm nu i sommar i andra ärenden så chansen finns ju att man stöter på dåren.

Blir fett ledsen om hon inte rockar Tiaran när vi ses, då kanske snabelben får räcka.
2024-05-20, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Von.gris
Alla random jag har skickat detta till
(inte hennes YT länk utan tankat ner skiten så får hin inte mer views än nödvändigt.)
Men alla som har fått detta undrar om det är ett skämt eller vad fan personen lider av.
Bra recensioner än så länge!
(Detta är personer som inte vet vem dåren är från början, så genuina recensenter haha.)

Undra ifall NÅGON fått 1kr tillbaka av aset idag? Eller det är bakpotatis,choklad och hennes vidriga smink med fransar som gäller? Och just det dags för påfyllning i Hbg med.
Den öppna boken dumbi!

Undrar vilken splittring det blivit mellan Miss Bumbi och utgivaren, tänk hennes osläppta Sommar Dag verser och hur mycket hen skulle lyfta Dogge Doggelito & Di Levas Kämpa på låt om hon bara blivit inbjuden(https://www.youtube.com/watch?v=9QEcSviDRlc)
2024-05-20, 19:32
Medlem
Citat:
Alla random jag har skickat detta till
(inte hennes YT länk utan tankat ner skiten så får hin inte mer views än nödvändigt.)
Men alla som har fått detta undrar om det är ett skämt eller vad fan personen lider av.
Bra recensioner än så länge!
(Detta är personer som inte vet vem dåren är från början, så genuina recensenter haha.)

Undra ifall NÅGON fått 1kr tillbaka av aset idag? Eller det är bakpotatis,choklad och hennes vidriga smink med fransar som gäller? Och just det dags för påfyllning i Hbg med.
Den öppna boken dumbi!

YT=(Uttalat Why-t'e)
Senast redigerad av ArtAbuse 2024-05-20 kl. 19:34.
2024-05-20, 20:56
Medlem
Citat:
…ska på riktigt till Ängelholm nu i sommar i andra ärenden så chansen finns ju att man stöter på dåren.

Jag räknar iskallt med att du är redo med kameran om du får syn på henne. Jag har alltid saknat fler bilder på henne från byborna. Förstår inte hur det kan vara så ont om rapportering i både text och bild från lokalbefolkningen.
2024-05-20, 21:56
Medlem
Miljonerna kommer rassla in nu när byfånen gör hitsmusik. 😂
2024-05-20, 21:57
Medlem
Miss Bumbi Spears https://www.youtube.com/watch?v=eRH1qWRue10
2024-05-20, 22:02
Medlem
Har precis kollat alla hennes nya stories. Hon betalar alltså en person för att filma hennes musikvideos. Huh?! 😂

Bumbi, varför får du kontanter av Bent? Weird. Och sedan sätter du in dem på din utländska bank. Också weird. Eller, jag fattar ju att det är för att du ska kunna förlora dem på ”poker”.

Du fick 7000 kr av Bente och betalar alltså av skulder och köper stekpanna, chips och nya skor. Du vet att pengarna ska räcka till den 19:e juni va? Det är fyra veckor dit. Men du kommer ju förlora varenda krona du har över på spel. Jobbigt.
2024-05-20, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gua-ka-mole
Har precis kollat alla hennes nya stories. Hon betalar alltså en person för att filma hennes musikvideos. Huh?! 😂

Bumbi, varför får du kontanter av Bent? Weird. Och sedan sätter du in dem på din utländska bank. Också weird. Eller, jag fattar ju att det är för att du ska kunna förlora dem på ”poker”.

Du fick 7000 kr av Bente och betalar alltså av skulder och köper stekpanna, chips och nya skor. Du vet att pengarna ska räcka till den 19:e juni va? Det är fyra veckor dit. Men du kommer ju förlora varenda krona du har över på spel. Jobbigt.

Dessutom fick hon 7000 eller 7500 beroende på vart hon har skrivit. Och skall betala skulder på ca 30000 med dom. Och så all shopping och spellive på det. Någonting står inte rätt till här.
2024-05-20, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rultsins
Dessutom fick hon 7000 eller 7500 beroende på vart hon har skrivit. Och skall betala skulder på ca 30000 med dom. Och så all shopping och spellive på det. Någonting står inte rätt till här.

Får hon alltså ca 7000 i månadspeng som ska räcka till ”allt” fram till nästa månad? Lär inte vara mycket kvar om en vecka
2024-05-20, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Weezl
Får hon alltså ca 7000 i månadspeng som ska räcka till ”allt” fram till nästa månad? Lär inte vara mycket kvar om en vecka

Lär inte vara mycket kvar imorgon...
2024-05-20, 23:14
Medlem
Citat:

Glöm inte 15000 till Anjo 🤣
2024-05-21, 00:33
Medlem
Citat:

Hon har även handlat för flera hundra på H&M. Det går inte med kontanter ju

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in