2024-06-07, 07:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LilaGubben
Blev hon upprörd över att någon av killarna vill ha en feminin tjej?

Riktigt dömande var hon mot alla som gillar feminina tjejer. Minuterna innan sa hon att hon måste jobba på sin acceptans (då hon kände sig avvisad av bonden som åkte hem för han var intresserad av en annan tjej hemma) så glömmer hon ordet acceptans helt. Smaken är delad som baken. Hon blev otroligt triggad av att höra att hennes sätt att vara inte var allas cup of tea. Som om det bara finns ett sätt att va. Egocentriskt?

Jag är själv en rätt så dominant tjej och har all respekt för att alla killar inte tänder på det. 🤷🏻‍♀️ Jag kan ändå inte va med en jättedominant kille för det blir krock.

Sen säger hon hennes slutsats är ”du är osäker nu går vi vidare”. Och han called her out direkt och sa att det är orättvist att hon ba kan bestämma när de är klara med samtalet.

Hon passar bra med William som inte verkar ha några åsikter och allmänt obildad, och som därmed tkr hon är smart…
Citera
2024-06-07, 07:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaChiara
Par som bryter upp och blir tillsammans igen har ingen långvarig framtid framför sig. Orka vara ihop med en pekpinnemyndig lärarinnetyp.
Mmm...
Sonja med sträng min och håret i en knut i nacken. Endast iförd ett par glasögon på nästippen.
"Gregers, nu har du varit en stygg pojke igen. Kom genast fram till katedern!"
Och sedan agerar hon myndigt med en pekpinne!
Jodå, William är en lyckligt lottad man!
Senast redigerad av Gregers.Werle.03 2024-06-07 kl. 08:00.
Citera
2024-06-07, 08:57
Medlem
Abelssuns avatar
Sonja verkar vara en riktig översittartyp som inte kan ta ett nej och som alltid ska ha sin vilja igenom. Sjukt störande människa med sin "vibe". Tror inte hon och William är ihop så länge till.
Citera
2024-06-07, 10:03
Medlem
Såg att William stod och vevade på en Dagsfest igår i centrala Sthlm runt massa småbrudar.
Citera
2024-06-07, 10:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IcyHeart
Enligt väldigt säkra källor är de tillsammans i allra högsta grad.

Skälet att de är tysta är väl också att de vill av respekt vänta tills ”Efter sista rosen” avsnittet har sänts på linjär tv dvs i tv 4, nu ikväll.

Ja du har så rätt. Jag har tittat på tv4+ hela tiden och tänkte såklart inte på att alla inte tittat där.
Citera
2024-06-07, 11:23
Medlem
whatthefucks avatar
Alltså jag tror att han mathias blev missförstådd i sin förklaring kring att han vill ha en old school kvinna och vad det innefattar för honom. Jag tror att han bara var väldigt plump i sin förklaring.
Stress-panik-försvars-förklaring.
Sen avbröt ju sonja hans förklaring då hon redan analyserat hans svar och placerade det i ett "icke bra-icke feminist-mansgris-idiot fack"

Men vad vet jag....
Citera
2024-06-07, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whatthefuck
Alltså jag tror att han mathias blev missförstådd i sin förklaring kring att han vill ha en old school kvinna och vad det innefattar för honom. Jag tror att han bara var väldigt plump i sin förklaring.
Stress-panik-försvars-förklaring.
Sen avbröt ju sonja hans förklaring då hon redan analyserat hans svar och placerade det i ett "icke bra-icke feminist-mansgris-idiot fack"

Men vad vet jag....

Det han ville ha sagt var väl att han sökte en kvinna som självmant ville inta en mer traditionell kvinnoroll i ett förhållande, inte att det skulle ske mot hennes vilja. Jag är en stark förespråkare för jämställdhet, men upplever att feminism inte alltid är samma sak. Jag uppskattar självständiga, handlingskraftiga kvinnor & har i tidigare förhållanden försökt jämna ut arbetsbördor & uppgifter i hushållet. Hur bra det går är ofta personbundet. Det är inte säkert att partnern byter däck på bilen bara för att du lagar mat & städar mer.
Det var ganska fult att fråga Mathias vad han menar med ”feminint”, för det är klar att det då tolkas som en önskelista över en massa mossiga åsikter om hur en kvinna ska vara. Vad hade Sonja svarat på en motsvarande fråga om vad som är maskulint? Fattar fortfarande inte vad Mathias gjorde där: Det var uppenbart att de hade en historia som inte var till hans fördel i hennes ögon. Det & hans övriga kännedom sedan innan om hur hon är som person, med starka åsikter, fysiska företräden m.m., som han sedan påstod sig tycka var avtändande när han fick åka hem, kan ju inte ha kommit som en överraskning.
Citera
2024-06-07, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intedinkille
I sista studioavsnittet såg det ut som att Sonja plockat ut sina inplantat..

Det håller jag inte med om. Brösten var inte lika framträdande som i andra kreationer som hon burit under tiden i Mexiko, men med tanke på att studioprogrammet måste ha spelats in någon eller ett par månader efter hemkomsten till Sverige & att hon därefter lagt upp den närmast vulgära solstolsbilden från Mallorca på Instagram under våren, så tror jag inte att hon är återställd till hur Gud skapade henne.
Citera
2024-06-07, 13:02
Medlem
Ananasflickans avatar
Nu har både William och Sonja lagt ut på deras insta story att de fortfarande är tillsammans. Det var ju fint att de hållit ihop!
Citera
2024-06-07, 13:33
Medlem
sirsia0s avatar
Undrar vilka det är på tv4 som känner knäppskallarna till killar och skitstövlarna i programmet eftersom det var bara en (Robin) som hade sökt till programmet som blivit uttagen. Resten var tydligen castade. Till och med dömda män antogs.

Valentin som bachelor, behöver nån castas då tro?
Citera
2024-06-07, 13:41
Medlem
whatthefucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sirsia0
Undrar vilka det är på tv4 som känner knäppskallarna till killar och skitstövlarna i programmet eftersom det var bara en (Robin) som hade sökt till programmet som blivit uttagen. Resten var tydligen castade. Till och med dömda män antogs.

Valentin som bachelor, behöver nån castas då tro?

Nej det tror jag inte de kommer att behövas. Det kommer vara en hel drös med suktande kvinnor (tjejer).

Jag kan tänka mig att det överlag är lättare att hitta deltagare till bechelor än till bachelorette.
Citera
2024-06-07, 13:45
Medlem
Vart kan man läsa om att endast Robin sökte till programmet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in