Citat:
Ursprungligen postat av
HenrikN96
Det är bara så uppenbart att hon vill att man ska uppfatta henne som ”vuxen”. Vilket du verkar ha gått på.
Hon blir liksom så genomskinlig och platt rakt igenom då allt hon gör bara skriker ”snälla se hur mogen och PK jag är”.
Ändå modigt att ställa upp framför så många i tv och svara på så många frågor i direktsändning, men skriva här och klaga det kan man, det är ju lättare, sen tror jag, eller jag har en känsla av att hon inte gillade Lucas på det sättet ändå så det var inte för att han var ”så här” som de sa, ”tunnsinnad” utan hon hade redan ett backa undan pass när hon testade honom lite, han började prata på för att han var nervös och babblade på snabbt och det var där hon kände att han inte var för henne för hon ville testa om han skulle bli osäker när hon frågade om ”matrecept” när de var ute i skogen av en anledning för att han sen ska bli osäker och krydda på med stressade bokstäver rakt igenom, han blev osäker för hon ställde frågan snabbt och han kände att han behövde svara fort för han är ju pt själv men det blev bara fel för han blev så osäker att han började prata tallriksmodellen, och det gjorde han enbart i affekt.. det är det ända han skulle känna sig bekväm med då han ville låta stabil och fyrkantig för det är den bilden han hade om sig själv tror jag men det föll platt för det gillade hon tydligen ej!