2024-06-06, 18:11
Citat:
Ursprungligen postat av Baraettfan96
Jag håller inte med , tycker W passar bra med Sonja. Sonja hade bra svar på tal och beter sig vuxet, ni som sitter och skriver negativt här verkar bara avundsjuka..

Det är bara så uppenbart att hon vill att man ska uppfatta henne som ”vuxen”. Vilket du verkar ha gått på.
Hon blir liksom så genomskinlig och platt rakt igenom då allt hon gör bara skriker ”snälla se hur mogen och PK jag är”.
Citera
2024-06-06, 19:15
Medlem
sirsia0s avatar
Hette han Mattias han som fick försvara sig om att vilja ha en feminin kvinna som är följsam av egen vilja? Det var antagligen ingen som förstod vad han menade i studion och Sonja gick i försvarsställning. Allt ska vara så PK idag och alla ska tycka och tänka likadant i färdiga mallar och pressas in i olika PK-roller. Så sterotypt.

Sonja sa att det var viktigt för henne att få lämna det grå för annars blir hon ingen trevlig person. Kanske därför hon rest så mycket (som det talats om i tråden tidigare)? Hur ska då en som är byggchef (enl. tv4) klara av att hålla på och resa hela tiden? W. kommer nog att få skippa jobbet och blir ruinerad på kuppen :/...
Citera
2024-06-06, 19:18
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikN96
Det är bara så uppenbart att hon vill att man ska uppfatta henne som ”vuxen”. Vilket du verkar ha gått på.
Hon blir liksom så genomskinlig och platt rakt igenom då allt hon gör bara skriker ”snälla se hur mogen och PK jag är”.
Ändå modigt att ställa upp framför så många i tv och svara på så många frågor i direktsändning, men skriva här och klaga det kan man, det är ju lättare, sen tror jag, eller jag har en känsla av att hon inte gillade Lucas på det sättet ändå så det var inte för att han var ”så här” som de sa, ”tunnsinnad” utan hon hade redan ett backa undan pass när hon testade honom lite, han började prata på för att han var nervös och babblade på snabbt och det var där hon kände att han inte var för henne för hon ville testa om han skulle bli osäker när hon frågade om ”matrecept” när de var ute i skogen av en anledning för att han sen ska bli osäker och krydda på med stressade bokstäver rakt igenom, han blev osäker för hon ställde frågan snabbt och han kände att han behövde svara fort för han är ju pt själv men det blev bara fel för han blev så osäker att han började prata tallriksmodellen, och det gjorde han enbart i affekt.. det är det ända han skulle känna sig bekväm med då han ville låta stabil och fyrkantig för det är den bilden han hade om sig själv tror jag men det föll platt för det gillade hon tydligen ej!
Citera
2024-06-06, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Såg en närbild på William i Exptessen idag, antagligen från sista avsnittet i studion. Han har rakat håret och ändrat utseende och Emil har skaffat sig en rejäl knullkalufs. När spelades detta in?

Nu ser man verkligen hur osnygg William är; utstående öron, konstig näsa, skev mun...

https://www.expressen.se/noje/fusket...mot-reglerna-/
Tvärtom tycker jag, han är skitsnygg !!
Citera
2024-06-06, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baraettfan96
Ändå modigt att ställa upp framför så många i tv och svara på så många frågor i direktsändning, men skriva här och klaga det kan man, det är ju lättare, sen tror jag, eller jag har en känsla av att hon inte gillade Lucas på det sättet ändå så det var inte för att han var ”så här” som de sa, ”tunnsinnad” utan hon hade redan ett backa undan pass när hon testade honom lite, han började prata på för att han var nervös och babblade på snabbt och det var där hon kände att han inte var för henne för hon ville testa om han skulle bli osäker när hon frågade om ”matrecept” när de var ute i skogen av en anledning för att han sen ska bli osäker och krydda på med stressade bokstäver rakt igenom, han blev osäker för hon ställde frågan snabbt och han kände att han behövde svara fort för han är ju pt själv men det blev bara fel för han blev så osäker att han började prata tallriksmodellen, och det gjorde han enbart i affekt.. det är det ända han skulle känna sig bekväm med då han ville låta stabil och fyrkantig för det är den bilden han hade om sig själv tror jag men det föll platt för det gillade hon tydligen ej!

Vem är Lucas???
Citera
2024-06-06, 21:13
Medlem
IcyHearts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Escamas
Vilket morgonpass?
Hoppas dom är tillsammans, men det är onekligen tyst från både W och S

Enligt väldigt säkra källor är de tillsammans i allra högsta grad.

Skälet att de är tysta är väl också att de vill av respekt vänta tills ”Efter sista rosen” avsnittet har sänts på linjär tv dvs i tv 4, nu ikväll.
Citera
2024-06-06, 21:16
Medlem
IcyHearts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sirsia0
Ja, så är det nog, låter mycket rimligt. Jamaica har väl varit en spansk eller portugisisk koloni. Säkert mycket mix genom århundraden.

Även om det inte spelar nån roll Inte i hans fall iallafall, han är ju ingen skitstövel i kontrast till andra som var med.

Nej verkligen, precis. Mitt intryck är att Valentin faktiskt är en helt genomsnäll, mjuk och schysst kille. En av de allra bästa som varit med i Bachelor/Bachelorette-program. Inte konstigt att han blev vald att bli nästa Bachelor! Det ser man fram emot att se!
Citera
2024-06-06, 21:19
Medlem
IcyHearts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lolipop1990
Fast Sia och Isah 2022 slår väl ändå den kemin?

De 2 hade ju ändå haft nån slags liten relation / träff / träffar innan programmet… så det går nog inte att jämföra riktigt, med de fantastiska blixtar och dunder som kom direkt mellan Sonja och W, de första 1-2 gångerna de sågs, i programmet… 😍
Citera
2024-06-06, 22:10
Medlem
whatthefucks avatar
Nu står det massor i aftonbladet, bakom betalvägg. Någon som har möjlighet att ge oss lite info om vad som skrivs?
Citera
2024-06-06, 22:21
Medlem
Nu har Sonja postat en story med henne och William ”ifrån min sista ros till början av resten av mitt liv” 🫶
Citera
2024-06-06, 22:34
Medlem
Custom_mades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mickiisen
Nu har Sonja postat en story med henne och William ”ifrån min sista ros till början av resten av mitt liv” 🫶
Jag ger det 3-4 år och då är jag generös!
Citera
2024-06-06, 22:44
Medlem
picapicans avatar
Vilket pinsamt program. Sonja är bara för mycket med sitt gestikulerande och pratande i floskler. Hon beter sig som en PK-hagga, tror hon äger världen. Är detta en domstolsförhandling eller?

Pallar inte titta...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in