2024-06-03, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qwelia

Menar inte efter snacket utan nu idag.
Citera
2024-06-03, 22:24
Citat:
Ursprungligen postat av solenskiner120
Det hon säger är ju sant, vadå män vill inte ha kvinnor som tar stor plats och är drivande i saker och har en stor personlighet precis som Sonja? Du och Mattias vill ha en liten blyg tjej som står i köket och lagar mat för er manlighet inte klarar av något annat. En riktig man kan hantera vilken kvinna som helst. Så uppenbart att man är osäker i sig själv och du verkar vara ett såklart exempel på en sån snubbe. Sonja pratar med händerna, är mycket och och lite pk framför kameran och sen? Det är så hon är. Det är hon som är bachelorette inte du. Svider det att se kvinnor ta stor plats i tv och styra och ställa? Svar ja

Argument som ”din manlighet känner sig hotad” är klassiska argument från feminister som har slut på argument. Likt Sonja som ville avsluta ”debatten” efter att hon sade det. Då hon inte hade några mer argument.
Mattias sa inget orimligt direkt. Sen kan man tycka vad man vill om det. Men att dra till sådana där påståenden om att hans manlighet känner sig hotad är bara patetiskt. Det är en lika uttjatat sägning som den är platt och irrelevant. Men om det bara är det man har att komma med så är det väl så.

Sedan svamlar du sjukt mycket. Du verkar vara väldigt känslostyrd då du hittar på massa saker om mig och om vad jag tycker. Och du verkar inte kunna hantera dina hatiska känslor då du skriver helt osammanhängande. Ha det!
Citera
2024-06-03, 22:34
Medlem
bakispillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikN96
Argument som ”din manlighet känner sig hotad” är klassiska argument från feminister som har slut på argument. Likt Sonja som ville avsluta ”debatten” efter att hon sade det. Då hon inte hade några mer argument.
Mattias sa inget orimligt direkt. Sen kan man tycka vad man vill om det. Men att dra till sådana där påståenden om att hans manlighet känner sig hotad är bara patetiskt. Det är en lika uttjatat sägning som den är platt och irrelevant. Men om det bara är det man har att komma med så är det väl så.

Sedan svamlar du sjukt mycket. Du verkar vara väldigt känslostyrd då du hittar på massa saker om mig och om vad jag tycker. Och du verkar inte kunna hantera dina hatiska känslor då du skriver helt osammanhängande. Ha det!

Håller med dig fullt ut. Argumentet ”din manlighet känner sig hotad” vad betyder det ens?

Om man vänder på steken, skulle Sonja dejtat en väldigt feminin man skulle hon antagligen betrakta honom som oattraktiv.

Inte för att hennes ”femininitet blir hotad” utan just för att det är oattraktivt för de flesta kvinnor. Samma sak gäller för de flesta män, vi tycker att maskulina kvinnor är oattraktiva.
Citera
2024-06-03, 22:49
Medlem
Abelssuns avatar
Helt befängt om typ 20 handplockade killar alla skulle bli kära i en medelmåttig PK-tjej som Sonja, klart de spelar teater!?! Har inte sett sista avsnittet, ska sägas (inte några andra heller där killarna pratar ut). Fattar inte Sonja att de bara vill ha en gratis semester och att många bara är inskickade som troliga jokrar? Tror hon att alla har sökt självmant till programmet?
Citera
2024-06-03, 22:55
Medlem
TjejenMedLilaSkors avatar
Valentin så söt!

Edit: Nästa års bachelor?! Let's fucking goooo! Ska söka
Senast redigerad av TjejenMedLilaSkor 2024-06-03 kl. 22:58.
Citera
2024-06-03, 23:09
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TjejenMedLilaSkor
Valentin så söt!

Edit: Nästa års bachelor?! Let's fucking goooo! Ska söka

Behöver han ens vara med i Bachelor för att hitta kärleken? Han lär väl bli uppvaktad ändå efter detta.

Varför rakar han förresten ena ögonbrynet så konstigt, mode?
Citera
2024-06-03, 23:12
Citat:
Ursprungligen postat av bakispiller
Håller med dig fullt ut. Argumentet ”din manlighet känner sig hotad” vad betyder det ens?

Om man vänder på steken, skulle Sonja dejtat en väldigt feminin man skulle hon antagligen betrakta honom som oattraktiv.

Inte för att hennes ”femininitet blir hotad” utan just för att det är oattraktivt för de flesta kvinnor. Samma sak gäller för de flesta män, vi tycker att maskulina kvinnor är oattraktiva.

Helt enig. Helt orimligt sagt. Dock inte förvånad att en Pk-kvinna som Sonja slänger ur sig en sådan mening. Det är helt i linje med hennes karaktär och hur hon varit hela programmet.

Om hon nu tycker att manlighet inte är så viktigt så kunde hon väl dejta de lite mer feminina killarna? Men nej, de åkte ut först och kvar i finalen stod de mest maskulina grabbarna.
Citera
2024-06-03, 23:23
Medlem
swimmingpools avatar
Vilken chock! Jag trodde väldigt tidigt att Valentin skulle vinna. Men grattis till dom båda.

Varför har dom inte lagt upp senaste avsnittet av Killarna avslöjar allt än?
https://www.tv4play.se/program/fc63612f7389d6a37de1
Senast redigerad av swimmingpool 2024-06-03 kl. 23:26.
Citera
2024-06-03, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikN96
Helt enig. Helt orimligt sagt. Dock inte förvånad att en Pk-kvinna som Sonja slänger ur sig en sådan mening. Det är helt i linje med hennes karaktär och hur hon varit hela programmet.

Om hon nu tycker att manlighet inte är så viktigt så kunde hon väl dejta de lite mer feminina killarna? Men nej, de åkte ut först och kvar i finalen stod de mest maskulina grabbarna.

Jag är nyfiken på vem av de första att åka ut som du tycker är "feminin"? Amir? Joel? Alfred? Mathias?

Jag tycker tvärt om, dvs. Männen som hade närmast till det "mjuka/feminina" fick vara kvar längst.
Citera
2024-06-03, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Behöver han ens vara med i Bachelor för att hitta kärleken? Han lär väl bli uppvaktad ändå efter detta.

Varför rakar han förresten ena ögonbrynet så konstigt, mode?

Antingen det eller ett ärr.
Citera
2024-06-03, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swimmingpool
Vilken chock! Jag trodde väldigt tidigt att Valentin skulle vinna. Men grattis till dom båda.

Varför har dom inte lagt upp senaste avsnittet av Killarna avslöjar allt än?
https://www.tv4play.se/program/fc63612f7389d6a37de1

Förra veckan var sista killarna avslöjar allt sa Malin ju i slutet. Finns väl inte så mycket att avslöja längre lol
Citera
2024-06-04, 01:04
Citat:
Ursprungligen postat av yille
Jag är nyfiken på vem av de första att åka ut som du tycker är "feminin"? Amir? Joel? Alfred? Mathias?

Jag tycker tvärt om, dvs. Männen som hade närmast till det "mjuka/feminina" fick vara kvar längst.

När jag tänker på William så är det inte ”mjuk och feminin” som kommer upp först. Men absolut, du har rätt till din åsikt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in