2024-06-04, 15:27
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Ska du säga vem jag känner eller inte? Jag är helt uppriktig i tråden. Sannolikhet? Jag vet att det här pågår.

Du vill precis som alla "förnekare" att vi är enbart "sjuka" så våra vittnesmål blir inte trodda och att operationen i sig fortsätter. Har du ingen skam i att stödja deras PsyOps och InfoOps online?

Lola på du. Inget som jag någonsin har läst i denna tråd har gjort det trovärdigt över huvudet taget att du eller nån annan är utsatta för en organiserad förföljelse på den nivån ni beskrivit.

Troligtvis 'vill du inte' berätta hur dina miljonärer erkänt sig delta i på påstådda förföljelsen, men om du gjorde det uppriktigt så skulle det visa sig att det inte finns nån substans i berättelsen.
Citera
2024-06-04, 17:10
Medlem
Citat:
Ifrågasätta är givet att de gör. Att kräva ersättning är otänkbart. Jag har haft affärspartners som är miljonärer och de deltog mest eftersom vi helt enkelt hade en nära relation och de är tvungna att delta. Därmed är det inte självklart att de deltar för att de personligen får något utav det.

Uppriktigt sagt är det här med färger och bilar en väldigt grå zon i ämnet. Däremot har jag vid ett tillfälle upplevt att en ambulanshelikopter följer min bil i typ 15 minuter. Jag stannade i en ICA-parkering och helikopter flög exakt ovan mig (max 50 meter i höjd), cirkulerade och flög ovan igen. Sedan flög den iväg. Det är ett konstigt beteende vilket fick mig att tänka efter såklart (det här är efter att jag vet vad GS var). Sedan har jag sett en polisbil vid konstiga tillfällen som fick mig att tänka ifall de blivit beordrade att köra förbi (det här är innan jag visste om GS).

Människor reagerar och tänker på många olika sätt när de blir utsatta för dessa PsyOps-taktiker som jag skrivit om. Vissa tror att det är demoner/Satan och andra statliga science fiction-vapen - det är vad som förväntas också baserat på måltavlans trossystem. Vissa tror också att de är mentalt sjuka men tvivlar på att många söker vård ifall det inte förstör deras vardag på något vis. Det finns säkerligen många mentalt sjuka som lever ett relativt normalt liv i samhället och jag känner några. Därför är dessa PsyOps-taktiker dödliga för de som har ett "svagt" psyke eller lever i någon form av utsatthet. Det är alltså mordförsök att trakassera och förstöra en persons psyke över tid vilket verkar vara syftet.

Jag vet nu i efterhand att om jag hade sökt mig till "psyket" år 2013 när det här började hade det förstört mitt professionella och privata liv. Därför är mina "handlers" ärkefiender och mördare - de är ju psykopater enligt mina vänner och flickvänner - de blir kontaktade via telefon som sagt men ingen vågar avslöja deras identitet vilket är så jävla konstigt.

Får man fråga varför du då inte anmälde helikoptern för om de inte lyfte eller landade så är 50m inte tillåtet alls. Vilket du såklart vet men du ville väl dra en rövare till när du ändå höll på.
Du är sjuk på mer än ett sett enligt din egna info om dig själv, varför har du slutat ta dina mediciner?
Citera
2024-06-04, 17:12
Medlem
Citat:
Ska du säga vem jag känner eller inte? Jag är helt uppriktig i tråden. Sannolikhet? Jag vet att det här pågår.

Du vill precis som alla "förnekare" att vi är enbart "sjuka" så våra vittnesmål blir inte trodda och att operationen i sig fortsätter. Har du ingen skam i att stödja deras PsyOps och InfoOps online?

Det som är skam är att du som sjuk sitter och påstår resten av världen är sjuk. Vilket tycker du är troligast, att du är sjuk eller samtliga andra på jordklotet?
Citera
2024-06-04, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Jag är ledsen men det är helt orimligt. Det finns ingen avkastning i att förfölja dig på bisarra sätt.

Dessutom skulle det innebära att det skulle handla om en oerhört stor organisation. Väldigt många människor måste värvas och det innebär att ännu många mer kontaktas men som avböjer. De allra flesta människor vill verkligen inte delta i en så här världsfrånvänd verksamhet.

Språkkunniga säger du. Jag känner personer som läser språk på hög nivå på universitet. Jag har aldrig hört om att värvning sker där. Jag har öht aldrig hört om denna gigantiska organisation där snart sagt alla delar av samhället skulle ingå.

Din eventuella hjälp finns på annat håll är jag rädd

Det beror på vad du anser att är en stor organisation? Är det frågan om en storstad småstad eller medelstora städer. Enligt mina erfarenheter så anpassar dom organisationen och dess storlek beroende på var måltavlan befinner sig och om man rör sig ofta utanför bostadsort.

Det viktigaste är att dom vet var jag befinner mig och vad jag gjort under dagen detta kan också vara väldigt billigt då man kan få fram ganska mycket information från kontotransaktioner som gjorts under dagen.

Det kan var allt ifrån några hundra till flera tusen allt budgeteras efter hur mobil måltavlan är i vilken stad han/hon bor och framförallt vad dom försöker åstadkomma.

Har dom ett större projekt till exempel försök att ändra måltavlans läggning vilket har gjorts flera gånger.

Eller försök att få mig att flytta tillbaka till en viss stad.

Här är ett exempel på andra som blir utsatt för samma typ av gang stalking som jag https://youtu.be/V-aOmSs7Npg?si=iLf85Dac7rSgx0jk

Men det är viktigt att man gör som den här kvinnan och markerar klart och tydligt vad ni än gör kommer inte att ändra min åsikt i frågan *not going to happen*

Brukar ofta komma ett hotbrev i juni eller juli att nu måste jag flytta tillbaka till småstad X förra året rev jag sönder brevet men om jag får samma brev i år så kommer jag att lägga ut det på internet så att alla får se🤔
Citera
2024-06-04, 20:47
Medlem
Citat:
Jag har det motsatta åsikten att det är inte "mycket" pengar involverade med civila "agenter" som familj, vänner, kollegor och bekanta. Det är inte praktiskt att göra en formell anställning med kontrakt som går att bevisa. Det här fungerar på ett informellt sätt med minimering av risker för avslöjande av operationen.

Jag har också upplevt att vissa låtsas att de "inte känner mig" och agerar nonchalant. Det är nog en sådan order/skript/protokoll de följer efter att de avslutat en relation med en som vänskap, romantisk och jobb. Det har nog med mer praktiska saker att göra som att "klippa band" med oss så de inte blir återigen "rekryterade" till att delta i operationen med specifika order/skript/protokoll mot oss. Jag uppfattar att många i olika vis inte vill delta efter ungefär 6-12 månader vilket märks på deras beteende och utsagor. Det här har hänt mig i vänskap, romantik och arbetskollegor.

Vår sociala krets meddelar säkert våra "handlers" att de inte vill ingå i operationen längre och då rekommenderar de att totalt ignorera oss ifall de inte vill bli "indragna" igen säkerligen mot deras vilja. På det sätt förstör det våra möjligheter långsiktigt eftersom alla våra relationer faller ihop på grund av operationen som manipulerar det vilket är en PsyOp-taktik - att förstöra alla typer av relationer. Självklart talar våra "handlers" inte om att relation med oss kommer lida på grund av operationen vilket är uppenbart för någon insatt i olagliga aktiviteter som trakasseri och övervakning.

Nej jag tror heller inte att dom skriver anställningsavtal det handlar ofta om personer eller företag som dom hyr in vid behov. Precis som i många branscher till exempel en restaurang behöver inte anställa någon som kan fixa toaletten utan dom ringer en rörmokare som kan fixa det sedan fakturerar rörmokaren restaurangen för det jobb som utförts.

Samma sak med gang stalking dom hyr in privat personer eller företag som utför ett visst uppdrag under en viss tid, sedan när det är utfört så ser man inte de personerna igen.

I mitt fall så är det väldigt sällan som man har att göra med samma gang stalkare speciellt länge sedan när jobbet är utfört så låtsas dom inte ens känna igen mig.

Då är det betydligt mer komplicerat med romantiska relationer tänk vilka enorma summor det skulle bli att hyra in en prostituerad för att låtsas vara någons flickvän i några månader? Det tror jag dom gör bara om måltavlan anses vara väldigt värdefull eller stort hot beroende på hur man vänder det.

Dom kan naturligtvis använda sig av personer som är skuldsatta eller har drogproblem eller gjort något olagligt så att dom kan pressa dem att delta, då blir det betydligt billigare. Det är det jag tror dom använder i de flesta fall 🤔
Senast redigerad av Anders43J 2024-06-04 kl. 20:52.
Citera
2024-06-04, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anders43J
Nej jag tror heller inte att dom skriver anställningsavtal det handlar ofta om personer eller företag som dom hyr in vid behov. Precis som i många branscher till exempel en restaurang behöver inte anställa någon som kan fixa toaletten utan dom ringer en rörmokare som kan fixa det sedan fakturerar rörmokaren restaurangen för det jobb som utförts.

Samma sak med gang stalking dom hyr in privat personer eller företag som utför ett visst uppdrag under en viss tid, sedan när det är utfört så ser man inte de personerna igen.

I mitt fall så är det väldigt sällan som man har att göra med samma gang stalkare speciellt länge sedan när jobbet är utfört så låtsas dom inte ens känna igen mig.

Då är det betydligt mer komplicerat med romantiska relationer tänk vilka enorma summor det skulle bli att hyra in en prostituerad för att låtsas vara någons flickvän i några månader? Det tror jag dom gör bara om måltavlan anses vara väldigt värdefull eller stort hot beroende på hur man vänder det.

Dom kan naturligtvis använda sig av personer som är skuldsatta eller har drogproblem eller gjort något olagligt så att dom kan pressa dem att delta, då blir det betydligt billigare. Det är det jag tror dom använder i de flesta fall 🤔

Inte utan att man blir nyfiken på vilka piller du och din kärlekspartner knaprar på, gör ni det tillsammans som en lite mysig drogsetting eller kör ni det alltid ensamma? Är det fredagskvällarna ni kommer hem till varandra och skedar i soffan sen och drar era rövarhistorier om den hemska världen?

Har du sett några kvinnor idag som visar brösten för dig, eller har de blivit så vågade att de också visar nakna anklar för dig? Blev du då lite sugen på att göra något åt det, lite svårt att hålla dina sjuka tankar och begär i schack?
Citera
2024-06-04, 21:52
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Det beror på vad du anser att är en stor organisation? Är det frågan om en storstad småstad eller medelstora städer. Enligt mina erfarenheter så anpassar dom organisationen och dess storlek beroende på var måltavlan befinner sig och om man rör sig ofta utanför bostadsort.

Det viktigaste är att dom vet var jag befinner mig och vad jag gjort under dagen detta kan också vara väldigt billigt då man kan få fram ganska mycket information från kontotransaktioner som gjorts under dagen.

Det kan var allt ifrån några hundra till flera tusen allt budgeteras efter hur mobil måltavlan är i vilken stad han/hon bor och framförallt vad dom försöker åstadkomma.

Har dom ett större projekt till exempel försök att ändra måltavlans läggning vilket har gjorts flera gånger.

Eller försök att få mig att flytta tillbaka till en viss stad.

Här är ett exempel på andra som blir utsatt för samma typ av gang stalking som jag https://youtu.be/V-aOmSs7Npg?si=iLf85Dac7rSgx0jk

Men det är viktigt att man gör som den här kvinnan och markerar klart och tydligt vad ni än gör kommer inte att ändra min åsikt i frågan *not going to happen*

Brukar ofta komma ett hotbrev i juni eller juli att nu måste jag flytta tillbaka till småstad X förra året rev jag sönder brevet men om jag får samma brev i år så kommer jag att lägga ut det på internet så att alla får se🤔

Tja. Det blir ju ändå ett antal hur liten stad det än är. Och se där personerna ska hittats och värvas. Motiveras och utbildas. Det där stuntet på videobutiken är inget man improviserar på studs.

Sen får vi väl anta att ni som skriver i tråden inte är de enda i landet som förföljs. Det postades ett klipp nyss, med en… amerikanska.

RiktigTI menar att nåt han skrev på nätet svarades med terrordådet i Nice.

Det har påståtts att arbetsgivare, skola o h universitet, sjukvården, polisen och militären är med i konspirationen.

Nyss skrev du att de har tillgång till dina banktransaktioner. Det är inte bara olagligt, utan visar att banksystemet är involverat.

Du ser ju själv vidden av hur stor en påstådd organisation måste vara.
Citera
2024-06-04, 22:05
Medlem
Citat:
Det är en av deras många psykologisk krigföring-metoder att attackera vår självkänsla genom att förlöjliga varje ord, påstående och fråga vi har. Anmärk att de attackerar oss även om vi ignorerar dem and deras inlägg mot oss. Det här sker offline också i den mån de kan nå oss i det offentliga och utom våra bostäder.

Därför ska du ignorera dem. De följer order/skript/protokoll mot oss och arbetar utifrån en felaktig underlag om vilka vi är som de fått "information" om.

Jag skrattar dem rakt i ansiktet!

Slog en på käften i går. Helt underbart, har slagit ner flera av dem. Ibland blir det så.

Det stämmer att man i princip är sinnessjuk om man vet något om GS, men det är utifrån att kristus är svart och den delade tron att sinnet också är det. Ingen normal människa kommer någonsin veta något om GS.

Därmed inte sagt att vi är det personligen. Du skrattar dem i ansiktet. Jag skäller ut dem, slår dem och registrerar dem för framtida åtgärder. Om man gör som vi gör så löper man ingen risk för psykiska konsekvenser av GS. Sen är det uppenbart att det inte finns något annat sätt, i alla fall som jag ser det.

Därmed är folk som inte kan försvara sig med våld (det smäller direkt) helt chanslösa mot GS och bara det faktumet att det de vet om att det finns gör dem totalkompromissad psykiskt - för resten av livet. Det bästa sättet att beskriva dem är som en varm pöl som gör ont.

Riktig... Jag ska försöka lägga ut det här så att du förstår det. Jorden är ett klot och du lägger ett vitt streck sydväst över det. Se framför dig ett kryss med rött över och svart under. Se vilka samband du kan sätta med svart/blått. Jag tror man kan fylla max 5 st A5 sidor med alla sambanden. Det är så de tar fram orden de fissar dig på. Ord och namn går mot svart/blått. Men inte utan rött/svart.

Du måste lära dig att göra detta varje dag en stund, meditera det. Till slut får du klart för dig vilka helt hutlöst jävla absurda jävlar det är som gör det du snackar om, tvingar på en ordröta.

Det jag jobbar med just nu är helt otroliga sprängledningsmanövrar direkt mot hjärnan. Det är så trött jag är på...

a) GS

b) Människan som är sårbar för GS

c) och Gud den jävla fittan

Jag har lyckats börja spränga mig fri. Räknar realistiskt att det max kommer behövas två tre veckor till så kommer jag aldrig komma ihåg eller kunna tänka mer på någon som gäller GS.

Ärligt talat, du varnar för GS men du saknar praktisk erfarenhet av hur mycket de faktiskt sviker en på allt jobb man gör åt dem. Vi som verkligen har försökt har fått lära oss den hårda vägen, att ta ett nej av en smutsig jävla shit dog central med uppenbart sönder pruneade packoffer som aldrig hade vågat ta en enda smäll. Någonsin.

Jag hoppas att det är många med mig i tråden som ber för att de ska lida tills de har skitit ihjäl sig. Till den därmed ende sanne guden - ingenting. Man måste lära sig, om det går åt helvete psykiskt, att förena dem med begrepp som ingen, ingenstans osv. Och be till Gud om svart kristus så går nog 90 % av GS bort direkt.
Senast redigerad av Ben-Benn 2024-06-04 kl. 22:07.
Citera
2024-06-05, 02:50
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:

Tror du att de använder mental hälsa för att motivera det hela oavsett deras övergripande agenda? T.ex. kan deras agenda vara baserad i religion som att "Satan ansvarar för Gang Stalkers och Gud tillåter Satan att attackera för att måltavlor är 'Guds utvalda' och därmed måste de attackeras eftersom det står så i Bibeln" och att Jesus var mörkhyad/svart. Kan det vara en högt uppsatt kult/sekt i kristendomen som är extremister och agerar på det - på så sätt övertygar de allihopa att vi 'förtjänar' trakasserier för att de är en 'auktoritet' på Bibeln/Gud och därmed har gjort oss måltavlor för gudomliga attacker (som de då orkestrera med uppsåt att se demoniskt/satanistiskt). Det är uppenbart att operationen i sig är satanistisk då de bygger på illusioner, lögner och manipulation av oss och troligen vår sociala krets. Det är nog enkelt om en moralisk "auktoritet" ger människor ett godkännande och uppmanar till stöld, lögner, trakasserier, manipulation etc. även om de hävdar sig vara "kristna" - likt satanister som låtsas vara "goda kristna" eller extremist kristna som tror att 'Guds utvalda' förtjänar att bli trakasserade på det här viset.

Personligen tror jag att "de" (västerländska underrättelsetjänster) har en enorm budget (X miljarder kronor) i respektive land till sitt förfogande att utföra deras psykologiska operationer i samhället och mot grupper/individer. Jag tror att de kan definitivt "köpa" någons lojalitet med pengar dock är det nog sista metoden eftersom pengar komplicerar anonymiteten. De söker i första hand efter personer som redan vill ha med måltavlan att göra och rekrytera denna över tid. I mitt egna fall undviker jag falska människor med ytliga personligheter som ofta kan köpas med pengar, beröm och makt.
Senast redigerad av RiktigTI 2024-06-05 kl. 02:53.
Citera
2024-06-05, 03:08
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ben-Benn
Slog en på käften i går. Helt underbart, har slagit ner flera av dem. Ibland blir det så.

Det stämmer att man i princip är sinnessjuk om man vet något om GS, men det är utifrån att kristus är svart och den delade tron att sinnet också är det. Ingen normal människa kommer någonsin veta något om GS.

Därmed inte sagt att vi är det personligen. Du skrattar dem i ansiktet. Jag skäller ut dem, slår dem och registrerar dem för framtida åtgärder. Om man gör som vi gör så löper man ingen risk för psykiska konsekvenser av GS. Sen är det uppenbart att det inte finns något annat sätt, i alla fall som jag ser det.

Därmed är folk som inte kan försvara sig med våld (det smäller direkt) helt chanslösa mot GS och bara det faktumet att det de vet om att det finns gör dem totalkompromissad psykiskt - för resten av livet. Det bästa sättet att beskriva dem är som en varm pöl som gör ont.

Riktig... Jag ska försöka lägga ut det här så att du förstår det. Jorden är ett klot och du lägger ett vitt streck sydväst över det. Se framför dig ett kryss med rött över och svart under. Se vilka samband du kan sätta med svart/blått. Jag tror man kan fylla max 5 st A5 sidor med alla sambanden. Det är så de tar fram orden de fissar dig på. Ord och namn går mot svart/blått. Men inte utan rött/svart.

Du måste lära dig att göra detta varje dag en stund, meditera det. Till slut får du klart för dig vilka helt hutlöst jävla absurda jävlar det är som gör det du snackar om, tvingar på en ordröta.

Det jag jobbar med just nu är helt otroliga sprängledningsmanövrar direkt mot hjärnan. Det är så trött jag är på...

a) GS

b) Människan som är sårbar för GS

c) och Gud den jävla fittan

Jag har lyckats börja spränga mig fri. Räknar realistiskt att det max kommer behövas två tre veckor till så kommer jag aldrig komma ihåg eller kunna tänka mer på någon som gäller GS.

Ärligt talat, du varnar för GS men du saknar praktisk erfarenhet av hur mycket de faktiskt sviker en på allt jobb man gör åt dem. Vi som verkligen har försökt har fått lära oss den hårda vägen, att ta ett nej av en smutsig jävla shit dog central med uppenbart sönder pruneade packoffer som aldrig hade vågat ta en enda smäll. Någonsin.

Jag hoppas att det är många med mig i tråden som ber för att de ska lida tills de har skitit ihjäl sig. Till den därmed ende sanne guden - ingenting. Man måste lära sig, om det går åt helvete psykiskt, att förena dem med begrepp som ingen, ingenstans osv. Och be till Gud om svart kristus så går nog 90 % av GS bort direkt.

Jag har alltid undrat varför majoriteten av profiler i GS/TI-sällskapet online är svarta och varför majoriteten av dessa förespråkar Gud/Satan-teorin där Jesus är svart. I grunden tror jag att de svarta i USA är hypermedvetna om hur de blev trakasserade av amerikanska myndigheter under stora delar av 1900-talet och inte minst genom FBI's topphemliga COINTELPRO vilket är en GS-liknande operation som bl.a. uppmanade Dr. Martin L. King att begå självmord i ett anonymt brev.

I mitt egna fall är jag en serb (NATO/USA hatar serber och vi hatar USA/NATO) som troligen blir trakasserad av någon västerländsk myndighet med liknande COINTELPRO-taktiker som jag redogjort.

Varför tror du om att be till en svart Kristus botar GS? Jag inser att mycket det du beskriver har med färger att göra och nu även hudfärger. Är Jehovah den sanna Guden? "Yahweh" (alt. YHWH, Elohim) som dessa svarta Youtubers om GS/TI alltid använder som Hans "sanna namn".

Vidare betyder det att Kristus är svart och sinnet är svart därmed är GS psykopatiskt? Om Kristus är vit och sinnet är vit därmed är GS empatiskt? Om Kristus är Lucifer som det står i Bibeln, alltså ljuset så betyder det att den sanna Kristus är svart och saknar ljus? Dessa extremister och radikaler finns på politiska högerskalan. Vi kan även logiskt anta att västerländska underrättelsetjänster och myndigheter är infiltrerade av dessa "kristna" och använder dess resurser mot oss.
Citera
2024-06-05, 08:34
Medlem
Citat:
Jag har alltid undrat varför majoriteten av profiler i GS/TI-sällskapet online är svarta och varför majoriteten av dessa förespråkar Gud/Satan-teorin där Jesus är svart. I grunden tror jag att de svarta i USA är hypermedvetna om hur de blev trakasserade av amerikanska myndigheter under stora delar av 1900-talet och inte minst genom FBI's topphemliga COINTELPRO vilket är en GS-liknande operation som bl.a. uppmanade Dr. Martin L. King att begå självmord i ett anonymt brev.

I mitt egna fall är jag en serb (NATO/USA hatar serber och vi hatar USA/NATO) som troligen blir trakasserad av någon västerländsk myndighet med liknande COINTELPRO-taktiker som jag redogjort.

Varför tror du om att be till en svart Kristus botar GS? Jag inser att mycket det du beskriver har med färger att göra och nu även hudfärger. Är Jehovah den sanna Guden? "Yahweh" (alt. YHWH, Elohim) som dessa svarta Youtubers om GS/TI alltid använder som Hans "sanna namn".

Vidare betyder det att Kristus är svart och sinnet är svart därmed är GS psykopatiskt? Om Kristus är vit och sinnet är vit därmed är GS empatiskt? Om Kristus är Lucifer som det står i Bibeln, alltså ljuset så betyder det att den sanna Kristus är svart och saknar ljus? Dessa extremister och radikaler finns på politiska högerskalan. Vi kan även logiskt anta att västerländska underrättelsetjänster och myndigheter är infiltrerade av dessa "kristna" och använder dess resurser mot oss.

Vad tror du att du framför i tråden som förklarar din sjukdom?
Du blir stolligare för varje inlägg du gör och du trasslar in dig i religion som dessutom inte har ett dugg med din sjukdom att göra. Om du tror du lägger fram bevis så är det snarare så att du lägger fram bevis på din paranoia och din groende rasism, definitivt inga bevis på det du tror dig ske faktiskt händer.
Citera
2024-06-05, 10:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Tja. Det blir ju ändå ett antal hur liten stad det än är. Och se där personerna ska hittats och värvas. Motiveras och utbildas. Det där stuntet på videobutiken är inget man improviserar på studs.

Sen får vi väl anta att ni som skriver i tråden inte är de enda i landet som förföljs. Det postades ett klipp nyss, med en… amerikanska.

RiktigTI menar att nåt han skrev på nätet svarades med terrordådet i Nice.

Det har påståtts att arbetsgivare, skola o h universitet, sjukvården, polisen och militären är med i konspirationen.

Nyss skrev du att de har tillgång till dina banktransaktioner. Det är inte bara olagligt, utan visar att banksystemet är involverat.

Du ser ju själv vidden av hur stor en påstådd organisation måste vara.

Jo det stämmer att personerna måste motiveras på olika sätt men sånt är lättare och billigare i en småstad och det var där den där incidenten i video affären inträffade. Det var två tjejer som gjorde detta och det kan vara så enkelt att dom fått en ny dator för att ställa upp på det.

När jag bodde i småstad X så märkte jag att dom kunde få gang stalkare att gå betydligt längre och det räcker ibland med ny PlayStation för att få dem att delta billiga idioter med andra ord 🙄

Men i en lite större stad vill alla Gang Stalkare ha betalt för varje minut som dom deltar och det märks i allt ifrån vad dom får dem att göra till hur länge dom deltar 🤔

Varje targeted individual har en budget uppgjort för sig vilket dom helst inte får överskrida till exempel 500 000 kronor på ett år det ska räcka till evenemang och övervakning så om dom dagligen måste samla in en massa information vad man gör så räcker det inte till så dyra evenemang. Detta är annorlunda i en småstad för där behövs inte så mycket övervakning så därför mer pengar att lägga på helt nonsense saker men som nog kan vara väldigt irriterande.

På tal om banken så räcker det med att det finns en anställd inom banken för att få uppgifter om måltavlans banktransaktioner så det behöver inte vara så många och att det är olagligt bryr dom sig inte om eftersom ingen kommer ändå att anmäla dom.
Senast redigerad av Anders43J 2024-06-05 kl. 10:13.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in