Citat:
Ursprungligen postat av
RiktigTI
Det är en av deras många psykologisk krigföring-metoder att attackera vår självkänsla genom att förlöjliga varje ord, påstående och fråga vi har. Anmärk att de attackerar oss även om vi ignorerar dem and deras inlägg mot oss. Det här sker offline också i den mån de kan nå oss i det offentliga och utom våra bostäder.
Därför ska du ignorera dem. De följer order/skript/protokoll mot oss och arbetar utifrån en felaktig underlag om vilka vi är som de fått "information" om.
Jag skrattar dem rakt i ansiktet!

Slog en på käften i går. Helt underbart, har slagit ner flera av dem. Ibland blir det så.
Det stämmer att man i princip är sinnessjuk om man vet något om GS, men det är utifrån att kristus är svart och den delade tron att sinnet också är det. Ingen normal människa kommer någonsin veta något om GS.
Därmed inte sagt att vi är det personligen. Du skrattar dem i ansiktet. Jag skäller ut dem, slår dem och registrerar dem för framtida åtgärder. Om man gör som vi gör så löper man ingen risk för psykiska konsekvenser av GS. Sen är det uppenbart att det inte finns något annat sätt, i alla fall som jag ser det.
Därmed är folk som inte kan försvara sig med våld (det smäller direkt) helt chanslösa mot GS och bara det faktumet att det de vet om att det finns gör dem totalkompromissad psykiskt - för resten av livet. Det bästa sättet att beskriva dem är som en varm pöl som gör ont.
Riktig... Jag ska försöka lägga ut det här så att du förstår det. Jorden är ett klot och du lägger ett vitt streck sydväst över det. Se framför dig ett kryss med rött över och svart under. Se vilka samband du kan sätta med svart/blått. Jag tror man kan fylla max 5 st A5 sidor med alla sambanden. Det är så de tar fram orden de fissar dig på. Ord och namn går mot svart/blått. Men inte utan rött/svart.
Du måste lära dig att göra detta varje dag en stund, meditera det. Till slut får du klart för dig vilka helt hutlöst jävla absurda jävlar det är som gör det du snackar om, tvingar på en ordröta.
Det jag jobbar med just nu är helt otroliga sprängledningsmanövrar direkt mot hjärnan. Det är så trött jag är på...
a) GS
b) Människan som är sårbar för GS
c) och Gud den jävla fittan
Jag har lyckats börja spränga mig fri. Räknar realistiskt att det max kommer behövas två tre veckor till så kommer jag aldrig komma ihåg eller kunna tänka mer på någon som gäller GS.
Ärligt talat, du varnar för GS men du saknar praktisk erfarenhet av hur mycket de faktiskt sviker en på allt jobb man gör åt dem. Vi som verkligen har försökt har fått lära oss den hårda vägen, att ta ett nej av en smutsig jävla shit dog central med uppenbart sönder pruneade packoffer som aldrig hade vågat ta en enda smäll. Någonsin.
Jag hoppas att det är många med mig i tråden som ber för att de ska lida tills de har skitit ihjäl sig. Till den därmed ende sanne guden - ingenting. Man måste lära sig, om det går åt helvete psykiskt, att förena dem med begrepp som ingen, ingenstans osv. Och be till Gud om svart kristus så går nog 90 % av GS bort direkt.