Det här är en lång text, kanske den längsta mest välformulerade text jag någonsin skrivit.
Regeringen utövar detta på mig just nu.
Elektromagnetiska impulser och radiovgor, det är ren terrorism och tortyr, jag har aldrig i hela mitt liv sett eller känt en liknande onska.
Kan någon hjälpa mig med information om vad jag ska göra, vilka matterial dämpar detta, kan man kontakta någon?
Dom tvångsteriliserade människor för lite mindre än 100 år sedan, jag gissar att dom gör detta fortfarande, mig inkluderat.
Denna extrema handling gjorde att sverige blomstrade generationen efter.
Det skulle ALDRIG falla mig i tanken att hitta på det här, vet inte ens hur man hade kommit på något liknande.
Det skickas ut någon form av energi som gör att man blir stressad, eller som saktar ner saker, med liknande frekvens som vatten, blir man stressad blir det lättare att skada sig, när man sen tex försöker stretcha skickas impulset ut i områden där man behover slappna av, sa det inte går att slappna av och återhämta skadan.
Jag har även hittat all forskning som stödjer mina påståenden, detta har jag sökt på under tiden jag uppmärksammat dessa saker, kommer länka med information så ni kan se själva.
Man får ocksa ont, tex under foten på det ställe man behöver stödja för att återhämta sig, man kan tex behöva stå på ett visst sätt för att rätta ut ryggen, men dem försöker göra så man inte kan det genom att på något sätt göra illa den del man behöver stödja för att lyckas med det. (White foot)
Jag lovar er att jag inte ljuger.
Jag tror vi alla behöver skapa någon form av kaos, det jag insett, känt och känner, är att får dessa personer fortfarande styra så kommer mänskligheten gå under, eller vi iallfall. Inte kaos mot människor runt omkring oss utan den behöver riktas uppåt.
1:a Oktober blir det tillåtet att övervaka vem som helst utan någon form av misstanke, jag gissar att allt som implementeras just nu (av VÅRA pengar) är pga detta. Det kommer alltså bli myclet enklare att stjäla vår kunskap, och kunskap är makt och makt ger pengar.
Och detta bekostas nu av oss, räntor har ökat, maten är dyrare, och för att detta ska lyckas och att vi ska orka med utan att göra motstånd så fullständigt PUMPAR dom in rädsla i oss. Jag vet att det är sa, jag har studerat psykologi, det finns ingen annan logisk förklaring.
Jag har hört staten säga att vi inte ska stressa upp sig kring situationen, när jag sen lyssnar på utbildningsradion, eller försvarsmaktens egna produktion så är ämnena som dom benämner alltid saker som påverkar en negativt och gör oss mer rädda, ett avsnitt handlade om nära avlidna, istället för ordet avliden använder programmledaren ordet DÖD, hon sager det så många gånger och understyker det så extremt att det är omisstagligt.
Lyssna själva, ca 3 veckor gammalt från karlavagnen om jag inte minns fel.
Vi håller just just just nu att förlora mer av vår kraft, just nu implementeras saker från brancherna ovan, av våra pengar, för att stjäla mer från oss.
På bellforts hemsida står det att deras moral ligger i att göra sina kunder nöjda, då har dom lyckats.
Man behöver läsa mellan raderna för att förstå, vi är inte ikluderade. Dom lurar oss, och moralen ligger i att tjäna pengar, det är det bellfort skriver.
Rörinstallationsbolag som förövrigt är varannan skåpbil, (titta själva) skriver tex, snabba installationer, kunnig personal och störningsfritt.
Något händer ovanför våra huvuden just just nu.
Ni förstar inte vad detta är om ni inte känt/sett eller reflekterat kring det innan, och jag förstår att detta låter för otroligt för att vara sant. Men det är det, sanningen är sjukare än fiktionen dom försöker lura oss att vi befinner oss i.
Fiktionen försöker dom upprätta genom att sänka vår uppmärksamhet, ta bort vår magkänsla och sätta oss i skräck.
Detta är endast en gissning, men jag skulle vara orolig om jag gått ut som homosexuell och samhället visste om detta, när jag använt magkänsla, logiskt tänkande och följt tankebanan med olika experiment skulle en anledning till denna blomstring av priderörelsen vara att man försöker eliminera det, först genom att få människor att komma ut, detta gör man genom att först legitimera det som en del av vårt samhälle, när man sen vet vilka dessa individer är så kan man försöka eliminera det, det som implementeras just just nu gör detta möjligt genom att tex skicka ut vibrationer som i slutändan har förmåga att göra människor sterila.
Jag flyttade nyligen, där jag bodde tidigare gissar jag att dom utförde experiment, det flyttade in och ut människor nästan hela tiden, det kunde vara flera gånger i månaden, min närmsta granne hade ett tvångsbeteende att varje kväll rycka koppiöst i handtaget, det kunde hålla på i flera minuter, en annan granne dog kort innan jag bestämde mig för att flytta. (en port med Ca 10 lägenheter)
Utåt sett ser det finare ut än någonsin, tänk er ett klassiskt mentalboende, iallafall förr.
Det är ofta fint inrett, trädgärdarna är ofta väl omhändertagna och närområderna är gröna, men det är bara en fiktion, jag lovar er på heder och samvete att det är så. Det är vad som krävs för att genomföra detta.
Vår statsindividualism gör Sverige till ett av dom mest passande länder i världen att genomföra detta i.
Där jag bor nu (det har inte ändrats då flytten skett mellan 2 olika stora bolag), har allting blivit mycket finare utåt sett, det åker BARA runt företagsbilar inom bygg, ventilation, rör och företag som hanterar radiovgor (tex bellfort)
Dom stjäl vår energi, dom stjäl vår kraft, dom kommer snart stjäla all vår information, dom försöker stjäla allt vi har, kunskap är makt igen.
Jag tror vi behöver göra människor uppmärksamma, men scenariot är så otroligt bissartatt det är svårt att få vanliga människor att förstå.
Det jag kan säga er är att jag sett vad dessa människor är kapabla till och det finns absolut inga som helst stoppklossar om det inte påverkar dom själva.
Men en dag kommer alla att förstå, förhoppningsvis.
Var selektiva med vad ni tror på, använd er magkänsla, den är mycket mycket viktig. Reflektera kring vad magkänsla är och hur samhället hanterar personer som använder detta.
Man kommer till en punkt där man inser att det finns en kraft som ständigt försöker arbeta bort denna magkänsla, då blir nästa fråga varför då.
Vem gynnar det?
Använd logiskt tänkande.
Läs igenom nya funktioner, är det billigt (tex inom teknik) finns troligtvis en anledning till det.
Håll er borta från smarta funktioner, det är ett sätt att mannipulera oss köpa något vi tror är bra eller inovativt, men det är inte bra, iallafall inte för oss konsumenter, men för dom är det bra.
Stora bostadsbolag är fullkomligt livsfarliga.
Iallfall där jag bor (en stor stad i Sverige)
Vem är dom kanske vissa undrar, förstår ni inte det efter detta svar så tänker jag inte svara på det, det är en fråga som faller dom i händerna, det läggs ner enorma resurser på att hemlighetshålla detta.
Skjut inte budbäraren.
Vi ska inte heller bråka med varandra, vi behöver samla den kraft vi har kvar och rikta den rätt, annars är det också något som faller dessa individer i händerna, jag tror även dom utformat det så.
Det implementeras idag saker i headset (OFDM), som gor att dom hittar en frekvens, din unika frekvens, sen kan dom skicka vilka singnaler dom vill in i dig. Jag förstar inte detta så bra, någon kanske kan berätta mer. (länk kommer)
Jag behöver er hjälp och ni behöver min, är det någon som har någon information som kan hjälpa mig att undkomma den tortyr och dom trakasserier dom utsätter mig för hade jag varit oerhört tacksam.
Det här är inget som är skrivet tvärt upp och ner utan denna text har växt fram under en tid av iakttagelse, reflektion, logiskt tänkande där jag använt mig av olika tanke-experiment.
Länge leve folket
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Orthogonality
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/24004754/
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/25533769/
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/10499149/