2024-06-04, 09:15
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Utgår du att alla som deltar blir "betalda"? Det är logiskt fel. Alla civila som deltog i Zersetzung-operationer mot måltavlor gjorde det för att staten beordrade det. Poängen är: folk är betydligt lättare att övertyga än enbart monetärt. Dessutom tror jag att i de flesta fallen sprider de information om måltavlor i den mån att folk runtom den börjar agera "konstigt" vilket såklart uppfattas. Sedan kan måltavlor minnas en sak som hände för sju år sen men det betyder inte att sådant sker varje dag och inte ens varje månad. Speciellt inte efter många år av operationen så sänker de frekvensen eftersom måltavlor blir allt mer motståndskraftiga till deras taktiker. Deras operation är extremt anpassningsbar efter vår situation och därmed är det avgörande om vad vi tror och vad vi gör vilket är varför de vill ha ny information om oss hela tiden och därmed sker övervakning konstant främst teknisk vilket inte kostar "mycket" att fjärravlyssna och spåra ens dator och mobil.

Människor lägger märke till "konstiga" händelser som sker i deras liv och därav minns vi ofta det som görs mot oss som inte verkar "normalt". Speciellt de första månader och åren av operationen så verkar många saker "konstiga".

Det finns ett tydligt program som många måltavlor skrivit om online. Ett är att de flesta vet den dag/vecka/månad när deras operation blev "öppen aggressiv" och de blev medvetna om att en form av trakasseri, förföljelse och övervakning sker mot dem. Denna tidpunkt bestäms av våra "handlers". Innan det här sker har vi blivit hemligt övervakade och påverkade troligen under flera år. Det kan jag personligen intyga om.

Det är omöjligt att förstå det här utan att veta hur underrättelseoperationer inom information och psykologi fungerar. Ett experiment kan pågå hur länge som helst. De har säkert många olika syften att uppfylla.

Jag har aldrig upplevt att folk helt gratiiscich lydigt gör vad staten ’beordrar’ dem - utom att lämna in självdeklarationen och betala skatt. Och båda de grejerna är det ett jävla rabalder om.

Sen känner jag några som är anställda av staten, de måste ju göra sina arbetsuppgifter. Men de får ju lön och ganska bra förmåner. Ett jobb helt enkee enkelt.

I fallet med videobutiken ovan - faktiskt alla exempel på hur denna organiserade förföljelse i praktiken ska ske - så är de så komplicerade och förfinade att de kräver studerande av offret, planering och förfining av metoder, inköp av materiel, utbildning av deltagarna etc etc.

Det finns inte en chans att folk skulle ställa upp på detta utan att ifrågasätta, utan att kräva ersättning.

(Hur vet man t ex att offret reagerar så starkt på vita bilar? Jag kan se vita bilar utan att reagera. Jag kan se bokstavskombinationer på regskyltar utan att min tillvaro rasar ihop och jag skriver inlägg på FB om det. Hur skulle ett förföljande av mig se ut? Vem skulle bestämma var nivån för mig skulle ligga?)
Citera
2024-06-04, 10:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Jävligt lurig plan det där. Man kan kan se det framför sig, när de på gangstalkarkontoret går igenom den. Alla inblandade får sina roller. ”När Anders tar tag i Ridskolan 2 så säger ni alla i kör: han är en idiot.” Alla gangstalkarna bara jublade och gjorde high fives. ”Den grejen kommer han minnas i minst 30 år!” Sen gick de och kasserade ut sina arvoden på 400 000 var. Förföljelsen av dig har liksom inget pristak. Hur fåniga de små trixen än kan vara så är de av yttersta vikt! Anders är en mycket viktig måltavla.

Det verkar vara ett väldigt vanligt fenomen i gang stalking att dom anlitar gang stalkare som är väldigt språkkunniga det är inte ovanligt att man hör gang stalkare prata 3-4 olika språk. Jag har hört dom prata Franska,Finska,Holländska och Engelska och ibland språk som jag inte kan identifiera.

Så jag tror dig att det måste vara mycket pengar i det här för att få folk från andra länder att delta. Jag menar för att få någon från Frankrike att delta så måste detta vara ett väldigt välbetalt jobb som gör att dom kan åka från Frankrike för att delta i det här.

De är lite som legosoldater i ett krig.

Du har rätt i att sånt här påverkade mig väldigt mycket när man inte visste vad det här var för något så saker som hände i början av min gang stalking är sådant som man minns ännu.

Dom är betydligt mer försiktig i dagens läge eftersom det finns möjlighet att dokumentera och sedan sätta ut det på internet. En möjlighet som inte fanns på 90 talet.
Citera
2024-06-04, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anders43J
Det verkar vara ett väldigt vanligt fenomen i gang stalking att dom anlitar gang stalkare som är väldigt språkkunniga det är inte ovanligt att man hör gang stalkare prata 3-4 olika språk. Jag har hört dom prata Franska,Finska,Holländska och Engelska och ibland språk som jag inte kan identifiera.

Så jag tror dig att det måste vara mycket pengar i det här för att få folk från andra länder att delta. Jag menar för att få någon från Frankrike att delta så måste detta vara ett väldigt välbetalt jobb som gör att dom kan åka från Frankrike för att delta i det här.

Du har rätt i att sånt här påverkade mig väldigt mycket när man inte visste vad det här var för något så saker som hände i början av min gang stalking är sådant som man minns ännu.

Dom är betydligt mer försiktig i dagens läge eftersom det finns möjlighet att dokumentera och sedan sätta ut det på internet. En möjlighet som inte fanns på 90 talet.

Nu är det förvisso inget konstigt att grupper från t.ex. Afrika pratar på en jävla massa språk mellan varandra. Min släkt pratar flera språk samtidigt utan att det är konstigt. Men just för dig lille vän som är outbildad i precis allt så är det alltså märkligt?

Så när blev du så sjuk att du började misstänka omvärlden? Var det i samband med att du trodde kvinnor visar brösten för dig och att du gärna velat våldta dem för detta?
Citera
2024-06-04, 11:41
Medlem
Citat:
Det är precis vad jag tror att de får veta om oss - att de måste lära oss något genom att utföra GS mot oss. I andra ord: beteende-, personlighets- och trossystemförändring alternativt "utveckling". Det är ändå olagligt, oetiskt och amoraliskt samt farligt, trakasserier, mordförsök och grovt kränkande. Jag tror att våra "handlers" och de som sponsrar det tro sig stå över människor och lagen vilket inte är överraskande om de är psykopater som mina vänner sagt.

Däremot ska vi inte bara projektera mänskliga egenskaper på dem som "sadister" eftersom det är en riktig operation likt Zersetzung. De har sina egna order och protokoll att följa. Vårt största misstag är att fokusera på civila "agenter" som påverkas att agera mot oss (behöver inte vara att de rakt ut ger dem order men sprider en lögn) när faktum är att problemet är våra "handlers" som ansvarar för många negativa "onaturliga" saker som händer oss.

I början av min GS märkte jag hur många av mina Facebook-vänner användes för att göra inlägg som påverkade mig samt vissa började skriva specifika saker vid specifika tider i chatt. Jag hade ingen aning om vad som skedde men uppfattade det som att någon orkestrerar en form av "stalking"-operation mot mig bakom min rygg. Åren 2013-2018 var jag bokstavligen attackerad varje dag på olika vis genom deras PSYOPS- och INFOOPS-operationer online och offline. När jag upptäckte vad det var online år 2018 verkade det minska. Ju mer jag utbildade mig desto mindre påverkade det mig.

Läs mitt inlägg om PSYOPS/INFOOPS som jag skrev till clownerna ovan

Jo jag vet att det är frågan om försök att få oss att ändra vårt beteende och att det är oetiskt verkar inte dessa gang stalkare bry sig om eftersom det är frågan om ganska mycket pengar, allt ifrån planering till själva genomförandet generar enorma summor🙄

Till exempel som jag tycker om köpa saker från second hand butiker dom har studerat mitt beteende i många år så när jag blir arbetslös så har arbetsförmedlingen det perfekta jobbet vid en secondhand butik där dom vänder precis allt emot mig för att få mig att hata secondhand butiker genom att göra min arbetsplats så helvetisk som möjligt.

Och jag förstod att det måste ha varit ganska mycket pengar i att iscensätta den arbetsplatsen för dom verkade bli väldigt upprörda när jag sjukskrev mig så viktig var ändå inte min arbetsuppgift där så att dom inte skulle ha klarat sig utan mig.

Sen ännu en taktik som jag inte förstår varför dom gör är helt okända människor som hälsar på mig som jag borde känna dem men grejen är den att jag har aldrig har sett dessa människor tidigare!? 🤔

Och människor som jag känner men som inte låtsas känna igen mig!?

Jag menar det kan var folk som var på samma arbetsplats bara för några månader sedan men som nu låtsas som jag var någon som dom aldrig har träffat!? 🤔
Citera
2024-06-04, 11:48
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:

Jag är ledsen men det är helt orimligt. Det finns ingen avkastning i att förfölja dig på bisarra sätt.

Dessutom skulle det innebära att det skulle handla om en oerhört stor organisation. Väldigt många människor måste värvas och det innebär att ännu många mer kontaktas men som avböjer. De allra flesta människor vill verkligen inte delta i en så här världsfrånvänd verksamhet.

Språkkunniga säger du. Jag känner personer som läser språk på hög nivå på universitet. Jag har aldrig hört om att värvning sker där. Jag har öht aldrig hört om denna gigantiska organisation där snart sagt alla delar av samhället skulle ingå.

Din eventuella hjälp finns på annat håll är jag rädd
Citera
2024-06-04, 13:48
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Jo jag vet att det är frågan om försök att få oss att ändra vårt beteende och att det är oetiskt verkar inte dessa gang stalkare bry sig om eftersom det är frågan om ganska mycket pengar, allt ifrån planering till själva genomförandet generar enorma summor🙄

Till exempel som jag tycker om köpa saker från second hand butiker dom har studerat mitt beteende i många år så när jag blir arbetslös så har arbetsförmedlingen det perfekta jobbet vid en secondhand butik där dom vänder precis allt emot mig för att få mig att hata secondhand butiker genom att göra min arbetsplats så helvetisk som möjligt.

Och jag förstod att det måste ha varit ganska mycket pengar i att iscensätta den arbetsplatsen för dom verkade bli väldigt upprörda när jag sjukskrev mig så viktig var ändå inte min arbetsuppgift där så att dom inte skulle ha klarat sig utan mig.

Sen ännu en taktik som jag inte förstår varför dom gör är helt okända människor som hälsar på mig som jag borde känna dem men grejen är den att jag har aldrig har sett dessa människor tidigare!? 🤔

Och människor som jag känner men som inte låtsas känna igen mig!?

Jag menar det kan var folk som var på samma arbetsplats bara för några månader sedan men som nu låtsas som jag var någon som dom aldrig har träffat!? 🤔

Jag har det motsatta åsikten att det är inte "mycket" pengar involverade med civila "agenter" som familj, vänner, kollegor och bekanta. Det är inte praktiskt att göra en formell anställning med kontrakt som går att bevisa. Det här fungerar på ett informellt sätt med minimering av risker för avslöjande av operationen.

Jag har också upplevt att vissa låtsas att de "inte känner mig" och agerar nonchalant. Det är nog en sådan order/skript/protokoll de följer efter att de avslutat en relation med en som vänskap, romantisk och jobb. Det har nog med mer praktiska saker att göra som att "klippa band" med oss så de inte blir återigen "rekryterade" till att delta i operationen med specifika order/skript/protokoll mot oss. Jag uppfattar att många i olika vis inte vill delta efter ungefär 6-12 månader vilket märks på deras beteende och utsagor. Det här har hänt mig i vänskap, romantik och arbetskollegor.

Vår sociala krets meddelar säkert våra "handlers" att de inte vill ingå i operationen längre och då rekommenderar de att totalt ignorera oss ifall de inte vill bli "indragna" igen säkerligen mot deras vilja. På det sätt förstör det våra möjligheter långsiktigt eftersom alla våra relationer faller ihop på grund av operationen som manipulerar det vilket är en PsyOp-taktik - att förstöra alla typer av relationer. Självklart talar våra "handlers" inte om att relation med oss kommer lida på grund av operationen vilket är uppenbart för någon insatt i olagliga aktiviteter som trakasseri och övervakning.
Citera
2024-06-04, 14:51
Medlem
Citat:
Jag har det motsatta åsikten att det är inte "mycket" pengar involverade med civila "agenter" som familj, vänner, kollegor och bekanta. Det är inte praktiskt att göra en formell anställning med kontrakt som går att bevisa. Det här fungerar på ett informellt sätt med minimering av risker för avslöjande av operationen.

Jag har också upplevt att vissa låtsas att de "inte känner mig" och agerar nonchalant. Det är nog en sådan order/skript/protokoll de följer efter att de avslutat en relation med en som vänskap, romantisk och jobb. Det har nog med mer praktiska saker att göra som att "klippa band" med oss så de inte blir återigen "rekryterade" till att delta i operationen med specifika order/skript/protokoll mot oss. Jag uppfattar att många i olika vis inte vill delta efter ungefär 6-12 månader vilket märks på deras beteende och utsagor. Det här har hänt mig i vänskap, romantik och arbetskollegor.

Vår sociala krets meddelar säkert våra "handlers" att de inte vill ingå i operationen längre och då rekommenderar de att totalt ignorera oss ifall de inte vill bli "indragna" igen säkerligen mot deras vilja. På det sätt förstör det våra möjligheter långsiktigt eftersom alla våra relationer faller ihop på grund av operationen som manipulerar det vilket är en PsyOp-taktik - att förstöra alla typer av relationer. Självklart talar våra "handlers" inte om att relation med oss kommer lida på grund av operationen vilket är uppenbart för någon insatt i olagliga aktiviteter som trakasseri och övervakning.

Hur utesluter du att skälet till "relationer faller ihop" inte beror på dig? Du verkar ju minst sagt vara väldigt speciell och jag skulle inte vilja ha dig som vän med tanke på att du beskyller alla för att vara delaktiga i den stora konspirationen.

Citat:
J... inte vill delta efter ungefär 6-12 månader vilket märks på deras beteende och utsagor. ...

En betydligt mer sannolik orsak är att de faktiskt inte vill vara vän med dig.
Senast redigerad av WilleGarvin 2024-06-04 kl. 15:06.
Citera
2024-06-04, 14:55
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Jag har aldrig upplevt att folk helt gratiiscich lydigt gör vad staten ’beordrar’ dem - utom att lämna in självdeklarationen och betala skatt. Och båda de grejerna är det ett jävla rabalder om.

Sen känner jag några som är anställda av staten, de måste ju göra sina arbetsuppgifter. Men de får ju lön och ganska bra förmåner. Ett jobb helt enkee enkelt.

I fallet med videobutiken ovan - faktiskt alla exempel på hur denna organiserade förföljelse i praktiken ska ske - så är de så komplicerade och förfinade att de kräver studerande av offret, planering och förfining av metoder, inköp av materiel, utbildning av deltagarna etc etc.

Det finns inte en chans att folk skulle ställa upp på detta utan att ifrågasätta, utan att kräva ersättning.

(Hur vet man t ex att offret reagerar så starkt på vita bilar? Jag kan se vita bilar utan att reagera. Jag kan se bokstavskombinationer på regskyltar utan att min tillvaro rasar ihop och jag skriver inlägg på FB om det. Hur skulle ett förföljande av mig se ut? Vem skulle bestämma var nivån för mig skulle ligga?)

Ifrågasätta är givet att de gör. Att kräva ersättning är otänkbart. Jag har haft affärspartners som är miljonärer och de deltog mest eftersom vi helt enkelt hade en nära relation och de är tvungna att delta. Därmed är det inte självklart att de deltar för att de personligen får något utav det.

Uppriktigt sagt är det här med färger och bilar en väldigt grå zon i ämnet. Däremot har jag vid ett tillfälle upplevt att en ambulanshelikopter följer min bil i typ 15 minuter. Jag stannade i en ICA-parkering och helikopter flög exakt ovan mig (max 50 meter i höjd), cirkulerade och flög ovan igen. Sedan flög den iväg. Det är ett konstigt beteende vilket fick mig att tänka efter såklart (det här är efter att jag vet vad GS var). Sedan har jag sett en polisbil vid konstiga tillfällen som fick mig att tänka ifall de blivit beordrade att köra förbi (det här är innan jag visste om GS).

Människor reagerar och tänker på många olika sätt när de blir utsatta för dessa PsyOps-taktiker som jag skrivit om. Vissa tror att det är demoner/Satan och andra statliga science fiction-vapen - det är vad som förväntas också baserat på måltavlans trossystem. Vissa tror också att de är mentalt sjuka men tvivlar på att många söker vård ifall det inte förstör deras vardag på något vis. Det finns säkerligen många mentalt sjuka som lever ett relativt normalt liv i samhället och jag känner några. Därför är dessa PsyOps-taktiker dödliga för de som har ett "svagt" psyke eller lever i någon form av utsatthet. Det är alltså mordförsök att trakassera och förstöra en persons psyke över tid vilket verkar vara syftet.

Jag vet nu i efterhand att om jag hade sökt mig till "psyket" år 2013 när det här började hade det förstört mitt professionella och privata liv. Därför är mina "handlers" ärkefiender och mördare - de är ju psykopater enligt mina vänner och flickvänner - de blir kontaktade via telefon som sagt men ingen vågar avslöja deras identitet vilket är så jävla konstigt.
Citera
2024-06-04, 15:06
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WilleGarvin
Hur utesluter du att skälet till "relationer faller ihop" inte beror på dig? Du verkar ju minst sagt vara väldigt speciell och jag skulle inte vilja ha dig som vän med tanke på att du beskyller alla för att vara delaktiga i den stora konspirationen.

Jag pratar inte aktivt om denna "konspiration". Det mestadels jag fick utav mina vänner var år 2013 när operation började öppet att attackera. De bekräftade operationens existens. Vi får ju leva med att påverkan sker bakom våra rygg. Våra "handlers" samlar information om oss oavsett om vi jobbar eller är hemma vilket medför att de "rekryterar" nya kollegor och nya vänner i att dela information om oss efter varje interaktion vilket de då gör telefonsamtal till "handlers". Hur skulle du reagera om någon av dina vänner eller kollegor var under "uppsikt" eller "övervakning" på grund av X anledning?
Citera
2024-06-04, 15:10
Medlem
Citat:
.... Hur skulle du reagera om någon av dina vänner eller kollegor var under "uppsikt" eller "övervakning" på grund av X anledning?

LoL. Jag skulle aldrig få för mig något så dumt som att mina vänner var under "övervakning". Jag skulle snarast tänka att de verkar vara paranoida.
Citera
2024-06-04, 15:12
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ifrågasätta är givet att de gör. Att kräva ersättning är otänkbart. Jag har haft affärspartners som är miljonärer och de deltog mest eftersom vi helt enkelt hade en nära relation och de är tvungna att delta. Därmed är det inte självklart att de deltar för att de personligen får något utav det.

Uppriktigt sagt är det här med färger och bilar en väldigt grå zon i ämnet. Däremot har jag vid ett tillfälle upplevt att en ambulanshelikopter följer min bil i typ 15 minuter. Jag stannade i en ICA-parkering och helikopter flög exakt ovan mig (max 50 meter i höjd), cirkulerade och flög ovan igen. Sedan flög den iväg. Det är ett konstigt beteende vilket fick mig att tänka efter såklart (det här är efter att jag vet vad GS var). Sedan har jag sett en polisbil vid konstiga tillfällen som fick mig att tänka ifall de blivit beordrade att köra förbi (det här är innan jag visste om GS).

Människor reagerar och tänker på många olika sätt när de blir utsatta för dessa PsyOps-taktiker som jag skrivit om. Vissa tror att det är demoner/Satan och andra statliga science fiction-vapen - det är vad som förväntas också baserat på måltavlans trossystem. Vissa tror också att de är mentalt sjuka men tvivlar på att många söker vård ifall det inte förstör deras vardag på något vis. Det finns säkerligen många mentalt sjuka som lever ett relativt normalt liv i samhället och jag känner några. Därför är dessa PsyOps-taktiker dödliga för de som har ett "svagt" psyke eller lever i någon form av utsatthet. Det är alltså mordförsök att trakassera och förstöra en persons psyke över tid vilket verkar vara syftet.

Jag vet nu i efterhand att om jag hade sökt mig till "psyket" år 2013 när det här började hade det förstört mitt professionella och privata liv. Därför är mina "handlers" ärkefiender och mördare - de är ju psykopater enligt mina vänner och flickvänner - de blir kontaktade via telefon som sagt men ingen vågar avslöja deras identitet vilket är så jävla konstigt.

Nej, du vet inga 'miljonärer' (eller andra) som deltar i en gigantisk och hemlig organiserad förföljelse av dig, där metoden är att utsätta dig för små hyss som att förfölja dig med helikopter eller flytta på dina grejer. Och där deltagarna är polis, militär, skola och sjukvård, miljonärer och en tjej du träffar för allra första gången, m fl m fl. Precis hela samhället skulle av någon anledning rikta sitt intresse emot dig och Anders och enstaka stackare som står och håller skyltar i tunnelbanan. Helt enkelt för att sannolikheten att det pågår en sådan förföljelse är försvinnande liten.

De exempel på hyss man kan läsa i tråden, och de anledningar till att just ni skulle vara av sådant intresse är - jag beklagar - skrattretande.
Citera
2024-06-04, 15:21
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Nej, du vet inga 'miljonärer' (eller andra) som deltar i en gigantisk och hemlig organiserad förföljelse av dig, där metoden är att utsätta dig för små hyss som att förfölja dig med helikopter eller flytta på dina grejer. Och där deltagarna är polis, militär, skola och sjukvård, miljonärer och en tjej du träffar för allra första gången, m fl m fl. Precis hela samhället skulle av någon anledning rikta sitt intresse emot dig och Anders och enstaka stackare som står och håller skyltar i tunnelbanan. Helt enkelt för att sannolikheten att det pågår en sådan förföljelse är försvinnande liten.

De exempel på hyss man kan läsa i tråden, och de anledningar till att just ni skulle vara av sådant intresse är - jag beklagar - skrattretande.

Ska du säga vem jag känner eller inte? Jag är helt uppriktig i tråden. Sannolikhet? Jag vet att det här pågår.

Du vill precis som alla "förnekare" att vi är enbart "sjuka" så våra vittnesmål blir inte trodda och att operationen i sig fortsätter. Har du ingen skam i att stödja deras PsyOps och InfoOps online?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in