2023-06-13, 01:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alltborjamedmej
Du vill alltså bevisa nåt du inte kan eller vill bevisa? Och nöjer dej med det?

Kan du nåt om teknik?
Det programmet/appen som finns enligt vissa, den borde ju lämna nån sorts spår, på både targeten o på de som utsätter...
Och om jag bara visste vad jag skulle leta efter, så skulle jag kunna ge mängder med bevis..
Mycket är jag, men inte teknisk 😶
Citera
2023-06-13, 01:46
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheArGill
Borde det inte finnas spår av "spionprogram/apparna" i telefonerna eller dator? Både hos den utsatte och dom som roar sig med det?
För det är väl sällan vad jag läst mig till att nånting kan skötas helt utan att lämna fotspår efter sig?

Är tyvärr helt oteknisk, men när jag har försökt att lämna in mina enheter till en gammal bekant till min pappa, så försvann han ifrån min Facebook och sluta svara.
Det är ett tag sen men märkligt sammanträffande!
Och nej, jag sa inte till honom att jag trodde massa idioter roar sig på min bekostnad, jag bad honom kolla om jag hade nåt virus eller så eftersom telefonen o datorn betedde sig märkligt, så det är inte pga att jag är ett "psykfall" han sluta svara, tror jag iallafall inte. 😶

Citat:
Kan du nåt om teknik?
Det programmet/appen som finns enligt vissa, den borde ju lämna nån sorts spår, på både targeten o på de som utsätter...
Och om jag bara visste vad jag skulle leta efter, så skulle jag kunna ge mängder med bevis..
Mycket är jag, men inte teknisk 😶

Det är ingen idé att diskutera med låg-info. folk som inte ens tror på att förföljelse existerar. De vill att vi ska återuppfinna hjulet och bevisa något som funnits i all historia. Idag är det mycket baserat i teknologi - de kan övervaka vem som helt elektroniskt utan vår vetskap. Men de vill att vi ska veta det då de använder information om oss som de samlat in att utföra diverse aktiviteter mot oss.
Citera
2023-06-13, 01:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Nöjer mig med vad? Jag har ett liv att leva som tyvärr påverkas av denna grupp i olika grader men inget dödligt. Efter 10 år av det här inses saker och ting som att det här inte kan lösas med "bevis". De enda bevisen som kan avslöja det är visselblåsare eller vittnesmål från insiders och från de som deltar. Ingen vill erkänna att de blivit lurade att behandla mig dåligt eller göra mig illa. I flesta fall har de haft kontakt via telefon med den grupp som ansvarar för det. En av mina bekanta blir uppringd från okänt nummer så denne kan inte ens ringa dem.

Därmed går det ut på att få fram insiders som avslöjar det och då måste vi få dem att göra det. De vet att det här sker. Tyvärr tror jag att de flesta insiders är sociopater och narcissister som inte känner att de gör fel genom att koordinera det. Dessutom är de säkert bra betalda för amoraliska aktiviteter.

Jag frågade ju tidigare om du inte misstolkar vardagliga frågor kring dej som förföljelse, det du inte svarat på, du kanske tolkar den frågan som förföljelse med? Du har heller inte berättat hur ditt liv blivit svårt av dessa "gangstalkers", för mej framstår du som helt vanlig person, förutom denna besatthet kring att du är utsatt för "gangstalking"?
Senast redigerad av Alltborjamedmej 2023-06-13 kl. 01:56.
Citera
2023-06-13, 01:56
Medlem
Tycker det verkar som att alla undviker att svara på frågor som man ställer... pratar mest runt omkring frågan! Och det är ju inte så givande hörni! 😕

Finns det någon här som kan nåt om främst mobiltelefoner som vill hjälpa till tro? 😬
Citera
2023-06-13, 01:57
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Jag frågade ju tidigare om du inte misstolkar vardagliga frågor kring förföljelse, det du inte svarat på, du kanske tolkar den frågan som förföljelse med? Du har heller inte berättat hur ditt liv blivit svårt av dessa "gangstalkers", för mej framstår du som helt vanlig person, förutom denna besatthet kring att du är utsatt för "gangstalking"?

Jag har gått igenom det här förut. Tror du att jag ska upprepa det för varje person som skriver här? En blogg hade varit fint för er att läsa men jag har inget intresse av att skriva.

Över 10 åren har jag 1000+ timmar av efterforskning i ämnet och relaterade ämnen. Efter cirka 500 timmar inser en att det hela är i grunden en psykologisk operation som handlar om vad vi tror och vad vi gör vilket är intresse för dem.
Citera
2023-06-13, 01:59
Medlem
Citat:
Det finns miljarder människor som tror på spöken och utomjordingar; men kanske 1% har faktiska erfarenheter. Det jag skriver inte förlitar sig på att något övernaturlig sker även om några av dem har sagt saker som ska peka mot det. Det finns miljontals "bevis" på spöken och utomjordingar men vi "vet" inte vetenskapligt. För 500 år sedan skulle sådana som du vara en byfåne som trodde att solen var centrum av universum medan andra som har "bevis" bli förföljda och förtryckta av dåtidens elit vilket var katolska kyrkan och den religiösa monarkin.

Poängen är att de låter oss veta att det här sker mot oss. Meningen är inte att det ska förbli hemligt resten av våra liv. Alla utsätts inte för samma saker men några är säkert utsatta för specifika program såsom "vi är utvalda av Gud att utsättas och är speciella"-programmet.

Ja, förvisso är det fantastiskt att så många människor tror på spöken och utomjordingar. Jag menar, med tanke på att miljarder människor har den tron, måste det ju betyda att de har haft verkliga erfarenheter, eller hur? Även om de påstår att de har sett och hört saker som tyder på övernaturliga fenomen, så måste vi ju komma ihåg att det inte finns något vetenskapligt stöd för det. Visst finns det miljontals "bevis" på spöken och utomjordingar, men tyvärr har ingen riktigt kunnat bevisa dem på ett vetenskapligt sätt. Men du har rätt, för 500 år sedan skulle jag definitivt ha varit en byfåne som trodde att solen var centrum av universum. Tänk vad fel jag skulle ha haft! Det är verkligen tur att vi har utvecklats och blivit mer vetenskapligt orienterade sedan dess.

Och angående de program som du nämner, där vissa anser sig vara utvalda av Gud och utsatta för specifika händelser, låt mig bara säga att det låter väldigt... intressant. Jag menar, det är ju alltid spännande när människor känner sig speciella och tror att de är en del av något större. Men vi får nog vara försiktiga med att dra förhastade slutsatser utan tillräckligt med bevis. Eller så kanske vi bara är de enda normala människorna här och alla andra är utvalda av Gud eller utomjordingar. Vem vet? Det är ju trots allt en underbar värld av möjligheter där ute.
Citera
2023-06-13, 02:01
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Tycker det verkar som att alla undviker att svara på frågor som man ställer... pratar mest runt omkring frågan! Och det är ju inte så givande hörni! 😕

Finns det någon här som kan nåt om främst mobiltelefoner som vill hjälpa till tro? 😬

Om jag vore en ex-Scientolog och påstod att kyrkan förföljer mig för att de ser mig som ett hot så hade de flesta inte frågat om "bevis" förutom Scientologer som försöker försvara kyrkan genom att underminera de som anklagar kyrkan. Det är svårt att bevisa de som är professionella att förfölja och påverka såsom de många tusen privatdetektiver som kyrkan anställer.

Därmed kan denna logik gälla här. De flesta som frågar om "bevis" vill underminera oss när de vet själva hur SVÅRT det är att bevisa det.
Citera
2023-06-13, 02:04
Medlem
Citat:
Jag har gått igenom det här förut. Tror du att jag ska upprepa det för varje person som skriver här? En blogg hade varit fint för er att läsa men jag har inget intresse av att skriva.

Över 10 åren har jag 1000+ timmar av efterforskning i ämnet och relaterade ämnen. Efter cirka 500 timmar inser en att det hela är i grunden en psykologisk operation som handlar om vad vi tror och vad vi gör vilket är intresse för dem.

Men du har fortfarande inga bevis, förutom din berättelse om din upplevelse att du upplever det som så. Du har inte delgivit oss några bevis, här på nätet eller annars. Vet du, vi andra vill faktiskt ha bevis, och då krävs mer än en upplevelse. Den dagen du har dom, bevisen, förändras allt, men tills dess, nej nej nej nej nej...
Citera
2023-06-13, 02:10
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Men du har fortfarande inga bevis, förutom din berättelse om din upplevelse att du upplever det som så. Du har inte delgivit oss några bevis, här på nätet eller annars. Vet du, vi andra vill faktiskt ha bevis, och då krävs mer än en upplevelse. Den dagen du har dom, bevisen, förändras allt, men tills dess, nej nej nej nej nej...

Du bidrar inget. Utan "bevis" är det svårt att polisanmäla. Men utan identitet är det omöjligt. En polisanmälan kräver identiteten på den skyldige. Däremot har jag vittnesmål men ingen som har bevis mot dem annat än telefonsamtal och att de får direktiv att fiska information om mig och att behandla mig på visst sätt. De blir också delgivna information om en.
Citera
2023-06-13, 02:15
Medlem
Citat:
Du bidrar inget. Utan "bevis" är det svårt att polisanmäla. Men utan identitet är det omöjligt. En polisanmälan kräver identiteten på den skyldige. Däremot har jag vittnesmål men ingen som har bevis mot dem annat än telefonsamtal och att de får direktiv att fiska information om mig och att behandla mig på visst sätt. De blir också delgivna information om en.

Är det här ett försök till att fjärma dej från de frågor jag ställt innan? Om du undrar vilka, gå tebax i tråden och kolla!
Citera
2023-06-13, 11:24
Medlem
Citat:
Nöjer mig med vad? Jag har ett liv att leva som tyvärr påverkas av denna grupp i olika grader men inget dödligt. Efter 10 år av det här inses saker och ting som att det här inte kan lösas med "bevis". De enda bevisen som kan avslöja det är visselblåsare eller vittnesmål från insiders och från de som deltar. Ingen vill erkänna att de blivit lurade att behandla mig dåligt eller göra mig illa. I flesta fall har de haft kontakt via telefon med den grupp som ansvarar för det. En av mina bekanta blir uppringd från okänt nummer så denne kan inte ens ringa dem.

Därmed går det ut på att få fram insiders som avslöjar det och då måste vi få dem att göra det. De vet att det här sker. Tyvärr tror jag att de flesta insiders är sociopater och narcissister som inte känner att de gör fel genom att koordinera det. Dessutom är de säkert bra betalda för amoraliska aktiviteter.

Just precis vad jag jag ochså har upplevt 🤔

Min släkting som deltar i detta ha två telefonabonnemang detta den ena telefonen är till för vardaglig kommunikation medans den andra är en hemlig telefon som hon håller gömd 🙄

Jag började anna att något skumt var på gång när släktingen installerade samma app som jag hade för att kommunicera med en specifik person dock skickade hon aldrig något meddelande via appen och från ett telefonnummer som hon påstod att hon avslutat för flera år sedan med andra ord så hade hon ljugit 😒🙄

Det går absolut inte att lita på ett enda ord som dessa som deltar i gang stalking säger 😒

Vet du om dom dom kan få reda på vad jag har skrivit om dom vet tidpunkten appen och mitt nummer? 🤔

Och vilka tidpunkter på dygnet brukar detta hemliga nummer ringa åt dem?

Släktingen tycks veta otroligt mycket mer än vad hon borde veta om mig så därför har jag blockerat båda hennes telefonnummer 🙄
Citera
2023-06-13, 14:52
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anders43J
Just precis vad jag jag ochså har upplevt 🤔

Min släkting som deltar i detta ha två telefonabonnemang detta den ena telefonen är till för vardaglig kommunikation medans den andra är en hemlig telefon som hon håller gömd 🙄

Jag började anna att något skumt var på gång när släktingen installerade samma app som jag hade för att kommunicera med en specifik person dock skickade hon aldrig något meddelande via appen och från ett telefonnummer som hon påstod att hon avslutat för flera år sedan med andra ord så hade hon ljugit 😒🙄

Det går absolut inte att lita på ett enda ord som dessa som deltar i gang stalking säger 😒

Vet du om dom dom kan få reda på vad jag har skrivit om dom vet tidpunkten appen och mitt nummer? 🤔

Och vilka tidpunkter på dygnet brukar detta hemliga nummer ringa åt dem?

Släktingen tycks veta otroligt mycket mer än vad hon borde veta om mig så därför har jag blockerat båda hennes telefonnummer 🙄

En bekant redan år 2013 visade mig hur han blir kontaktad via telefon. Han pratar med dem efter att han pratar med mig. Han är tillsagd att rapportera tillbaka snarast om all interaktion. Jag frågade honom vad han tror att de vill mig och han sade att de vill "lära känna dig". Allt koordineras bakom ens rygg i real-tid. Det vill säga det finns minst en person som arbetar heltid (år 2013) med att övervaka mig via mitt sociala nätverk. Vem/vilka de är vill ingen avslöja vilket betyder att de tror på den agendan det här har.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in