Citat:
Ursprungligen postat av
RiktigTI
Nöjer mig med vad? Jag har ett liv att leva som tyvärr påverkas av denna grupp i olika grader men inget dödligt. Efter 10 år av det här inses saker och ting som att det här inte kan lösas med "bevis". De enda bevisen som kan avslöja det är visselblåsare eller vittnesmål från insiders och från de som deltar. Ingen vill erkänna att de blivit lurade att behandla mig dåligt eller göra mig illa. I flesta fall har de haft kontakt via telefon med den grupp som ansvarar för det. En av mina bekanta blir uppringd från okänt nummer så denne kan inte ens ringa dem.
Därmed går det ut på att få fram insiders som avslöjar det och då måste vi få dem att göra det. De vet att det här sker. Tyvärr tror jag att de flesta insiders är sociopater och narcissister som inte känner att de gör fel genom att koordinera det. Dessutom är de säkert bra betalda för amoraliska aktiviteter.
Just precis vad jag jag ochså har upplevt 🤔
Min släkting som deltar i detta ha två telefonabonnemang detta den ena telefonen är till för vardaglig kommunikation medans den andra är en hemlig telefon som hon håller gömd 🙄
Jag började anna att något skumt var på gång när släktingen installerade samma app som jag hade för att kommunicera med en specifik person dock skickade hon aldrig något meddelande via appen och från ett telefonnummer som hon påstod att hon avslutat för flera år sedan med andra ord så hade hon ljugit 😒🙄
Det går absolut inte att lita på ett enda ord som dessa som deltar i gang stalking säger 😒
Vet du om dom dom kan få reda på vad jag har skrivit om dom vet tidpunkten appen och mitt nummer? 🤔
Och vilka tidpunkter på dygnet brukar detta hemliga nummer ringa åt dem?
Släktingen tycks veta otroligt mycket mer än vad hon borde veta om mig så därför har jag blockerat båda hennes telefonnummer 🙄