2024-06-03, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anders43J
... Det absoluta målet i de flesta GS fall verkar att få in en på psykvården ...

Har du funderat djupare på det hela? Som t.ex varför?

Du hävdar att du har varit förföljd i över 25 år och till en kostnad på många många miljoner. Och all denna tid och investering för att få in dig på psyket? Tycker du verkligen det är ett trovärdigt motiv?
Citera
2024-06-03, 18:40
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Kan hända att det är på grund av att till exempel Alex Jones inte pratar om gang stalking lika ofta som Chemtrails eller Vacciner man måste veta om ordet gang stalking före man kan öppna pandoras box.

Var i ganska liknande situation som du men min gang stalking började redan på 90 talet och då hade jag inte tillgång till internet, hade ingen aning då på den tiden att gang stalking var så pass omfattande och att det fanns GS grupper placerade i olika städer. Och att gang stalkare kan flytta till måltavlans nya bostadsort för att dom ska få som dom vill eller för att det är deras levebröd 🤔

Jo det finns mycket desinformation online speciellt på Youtube. Men desinformation är ofta utformad på ett speciellt sätt som snygga attraktiva tjejer som visar benen och talar om hur dom blir attackerade av elektroniska vapen.

Ett ganska typiskt exempel på sådan information är Katherine Horton hon var en attraktiv och utbildad kvinna som många män skulle föredra som flickvän. Illuminati kör oftast med samma koncept eftersom det funkar attraktiva kvinnor är väldigt användbara när man vill sprida desinformation 🙄

Tror att dom försöker provocera oss av lite olika orsaker dels för att få en personlighetsförändring. Har själv märkt att man har en väldigt annorlunda personlighet när man blir utsatt för detta intensivt under en längre tid.

Till exempel i min föredetta hemkommun så hade dom gang stalkare som flytta bredvid mig och ordnade fester där dom satt och pratade nedvärderande saker om mig (väggarna var tunna och man kunde höra precis allt vad dom sa i lägenheten bredvid) .

Vet att det var så eftersom detta slutade när jag flyttade till en annan stad.

Det absoluta målet i de flesta GS fall verkar att få in en på psykvården 🙄

Men i mitt fall verkar målet ha varit att få mig att flytta tillbaka till en viss stad.Har fått höra av andra targeted individuals att dom också blivit pressade av en GS grupp att flytta tillbaka till en viss stad där dom bodde förut så detta är ett vanligt förekommande fenomen i gang stalking.

Har märkt att GS grupper inte försöker övertyga en på ett positivt sätt till exempel det finns jättebra jobb i den staden eller någon tjej som vill att man flyttar dit.Det är ofta frågan om väldigt aggressiva våldsamma metoder för att mer eller mindre tvinga mig till det beslutet.

Psykologisk krigföring har för avsikt att förstöra din självkänsla, ditt ego, din själ och därmed ditt liv. Psyket verkar vara ett givet mål ifall du knäcks till slut - eller fängelse ifall du agerar mot dem eller på deras provokation.

Ett sätt är att övertyga personer att förstora dina svagheter och förminska din styrkor i termer av kompetens, egenskaper och kunskap. Därför gör de narr av oss eftersom vi saknar kunskap om varför det här ens sker mot oss och vilka det är som ansvarar.

GS-rekryterade ges order/skript/protokoll i syfte att styra ditt beteende utifrån deras övergripande målsättning vilket de delar med vissa rekryterade. I det långa loppet handlar det dock att försöka ändra på ditt beteende, trossystem och personlighet utifrån den stimuli vi utsätts för från deras psykologiska operationer.

Därmed är deras mål att få oss till "psyket" bara ett troligt utfall och något många drar som slutsats. Men jag tror att deras mål är större än så. Måltavlor som varit i psyket och kommit ifrån det meddelar att själva operationen inte upphör verkan i psyket och utanför. Men troligen kan de komma undan med grövre brott efter att en har varit på psyket eftersom måltavlan har då extremt låg trovärdighet i att försvara sig med hjälp av andra om de inte litar på dennes verklighetsuppfattning.

Det finns kulter/sekter som hävdar att bli "galen" är genväg till spiritualitet. T.ex. judiska kabbalah. Många som förespråkar spiritualitet på en djup nivå online och offline har haft historia av psykiska besvär och en del varit på psyket så det finns en stark samband mellan mentala besvär/problem/sjukdom och tro på spiritualitet/religion och det övernaturliga. Min f.d. läkar-flickvän var en wannabe-häxa med sin Tarot-kort men hon hade en väldigt komplex personlighet med psykiska besvär dock var hon extremt intelligent och empatisk. Det är inte helt enkelt liv att vara extremt intelligent, högkänslig och empatisk i en hög-stress yrke med död/misär på jobbet på daglig basis tyvärr.

Hur som helst verkar det här ha syfte att "testa vår karaktär" vilket vissa mer pålästa verka dra som slutsats. Dessa GS-rekryterade vill provocera oss så vi tvingas anpassa. Men det här är som att slänga ett par judar i iskallt vatten utan simerfarenhet och se vilken överlever genom att lära sig simma i kritisk läge - ungefär det nazisterna experimenterade med judarna. Vi ska alltså "lära" oss bekämpa psykologisk krigföring på helt egen hand och utan stöd från familj/vänner? Det är mordförsök att trakassera en person i 1-5-10 år speciellt när denne "inte mår bra" vilket de skiter i - helt psykopatisk inställning inte bättre än vad nazisterna brydde sig om judarna i koncentrationsläger.
Citera
2024-06-03, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Psykologisk krigföring har för avsikt att förstöra din självkänsla, ditt ego, din själ och därmed ditt liv. Psyket verkar vara ett givet mål ifall du knäcks till slut - eller fängelse ifall du agerar mot dem eller på deras provokation.

Ett sätt är att övertyga personer att förstora dina svagheter och förminska din styrkor i termer av kompetens, egenskaper och kunskap. Därför gör de narr av oss eftersom vi saknar kunskap om varför det här ens sker mot oss och vilka det är som ansvarar.

GS-rekryterade ges order/skript/protokoll i syfte att styra ditt beteende utifrån deras övergripande målsättning vilket de delar med vissa rekryterade. I det långa loppet handlar det dock att försöka ändra på ditt beteende, trossystem och personlighet utifrån den stimuli vi utsätts för från deras psykologiska operationer.

Därmed är deras mål att få oss till "psyket" bara ett troligt utfall och något många drar som slutsats. Men jag tror att deras mål är större än så. Måltavlor som varit i psyket och kommit ifrån det meddelar att själva operationen inte upphör verkan i psyket och utanför. Men troligen kan de komma undan med grövre brott efter att en har varit på psyket eftersom måltavlan har då extremt låg trovärdighet i att försvara sig med hjälp av andra om de inte litar på dennes verklighetsuppfattning.

Det finns kulter/sekter som hävdar att bli "galen" är genväg till spiritualitet. T.ex. judiska kabbalah. Många som förespråkar spiritualitet på en djup nivå online och offline har haft historia av psykiska besvär och en del varit på psyket så det finns en stark samband mellan mentala besvär/problem/sjukdom och tro på spiritualitet/religion och det övernaturliga. Min f.d. läkar-flickvän var en wannabe-häxa med sin Tarot-kort men hon hade en väldigt komplex personlighet med psykiska besvär dock var hon extremt intelligent och empatisk. Det är inte helt enkelt liv att vara extremt intelligent, högkänslig och empatisk i en hög-stress yrke med död/misär på jobbet på daglig basis tyvärr.

Hur som helst verkar det här ha syfte att "testa vår karaktär" vilket vissa mer pålästa verka dra som slutsats. Dessa GS-rekryterade vill provocera oss så vi tvingas anpassa. Men det här är som att slänga ett par judar i iskallt vatten utan simerfarenhet och se vilken överlever genom att lära sig simma i kritisk läge - ungefär det nazisterna experimenterade med judarna. Vi ska alltså "lära" oss bekämpa psykologisk krigföring på helt egen hand och utan stöd från familj/vänner? Det är mordförsök att trakassera en person i 1-5-10 år speciellt när denne "inte mår bra" vilket de skiter i - helt psykopatisk inställning inte bättre än vad nazisterna brydde sig om judarna i koncentrationsläger.

Du är den enda som är farlig för dig själv, det vet du väl?
Citera
2024-06-03, 19:49
Medlem
Citat:

Jo har märkt det att dom gillar att håna mig offentligt genom att skratta eller gå runt med ett hånfullt leende. Dom har den inställningen att vi borde veta vem som ligger bakom eftersom det för dom tydligen är väldigt självklart om vem som ligger bakom att dom behandlar oss som dumma för att vi inte vet🤔

Minns en situation när jag var vid en videobutik för att hyra film på 90 talet dom pratade på ett helt annat språk än mitt modersmål sedan ändrar dom språk till svenska för några sekunder och säger han där är en idiot och pekade på mig sen fortsatte dom att prata på det språk som dom hade pratat tidigare.

Jo just precis dom ställer alla odds emot oss genom att göra det mer eller mindre omöjligt att uppnå vissa saker. Minns efter jag slutade ett jobb så skrev chefen på arbetsplatsen något i samma stil håll huvudet alltid över vatten ytan för du kan ännu inte simma på avskeds vykortet som jag fick sista arbetsdagen börjar förstå nu vad hon menade hon var förmodligen involverad i GS.

Dom som deltar i GS är några jävla sadister som menar det är ju hur enkelt som helst för dom när dom inte har det här motståndet 🙄

Precis som Josef Mengele som utförde experiment på judar för att se hur länge dom överlevde eller som fångvaktare som stänger in fångar i isolerings cell flera år för att se hur dom är när dom kommer ut🙄
Senast redigerad av Anders43J 2024-06-03 kl. 19:55.
Citera
2024-06-03, 20:08
Medlem
Citat:
Jo har märkt det att dom gillar att håna mig offentligt genom att skratta eller gå runt med ett hånfullt leende. Dom har den inställningen att vi borde veta vem som ligger bakom eftersom det för dom tydligen är väldigt självklart om vem som ligger bakom att dom behandlar oss som dumma för att vi inte vet🤔

Minns en situation när jag var vid en videobutik för att hyra film på 90 talet dom pratade på ett helt annat språk än mitt modersmål sedan ändrar dom språk till svenska för några sekunder och säger han där är en idiot och pekade på mig sen fortsatte dom att prata på det språk som dom hade pratat tidigare.

Jo just precis dom ställer alla odds emot oss genom att göra det mer eller mindre omöjligt att uppnå vissa saker. Minns efter jag slutade ett jobb så skrev chefen på arbetsplatsen något i samma stil håll huvudet alltid över vatten ytan för du kan ännu inte simma på avskeds vykortet som jag fick sista arbetsdagen börjar förstå nu vad hon menade hon var förmodligen involverad i GS.

Dom som deltar i GS är några jävla sadister som menar det är ju hur enkelt som helst för dom när dom inte har det här motståndet 🙄

Precis som Josef Mengele som utförde experiment på judar för att se hur länge dom överlevde eller som fångvaktare som stänger in fångar i isolerings cell flera år för att se hur dom är när dom kommer ut🙄

Skaffa ett rum som man säger, ert kelande med varandra i kanalen är pinsamt för er.
Citera
2024-06-03, 21:08
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
[…]

[…]

Jävligt lurig plan det där. Man kan kan se det framför sig, när de på gangstalkarkontoret går igenom den. Alla inblandade får sina roller. ”När Anders tar tag i Ridskolan 2 så säger ni alla i kör: han är en idiot.” Alla gangstalkarna bara jublade och gjorde high fives. ”Den grejen kommer han minnas i minst 30 år!” Sen gick de och kasserade ut sina arvoden på 400 000 var. Förföljelsen av dig har liksom inget pristak. Hur fåniga de små trixen än kan vara så är de av yttersta vikt! Anders är en mycket viktig måltavla.
Citera
2024-06-03, 21:34
Medlem
Citat:
... Minns en situation när jag var vid en videobutik för att hyra film på 90 talet dom pratade på ett helt annat språk än mitt modersmål sedan ändrar dom språk till svenska för några sekunder och säger han där är en idiot och pekade på mig sen fortsatte dom att prata på det språk som dom hade pratat tidigare. ...

Mmm, det där med att placera ut gang-stalkare i videobutiker var en väldigt typisk GS-metod på 90-tslet.

La du märke till att de alltid åkte till videobutiken i en vit bil? Och att bilens regnummer nästan alltid innehåll siffran 6?

Jag minns en gång när jag hyrde en film på åttiotalet. Biträdet i butiken var en blond kvinna med bröst. Så jävla typisk GS.

Citat:
...
Därför gör de narr av oss eftersom vi saknar kunskap om varför det här ens sker mot oss och vilka det är som ansvarar.
....

Nej det är inte det primära skälet

Vi gör narr av därför därför ni med bestämdhet hävdar att ni har kunskap trots att ni uppenbarligen saknar kunskap. Vi gör narr av er därför att ni om och om igen vräker ur rent skit utan att kunna föra ett djupare resonemang om all skit ni vräker ur er. Vi gör narr av er därför du i hundratals inlägg har hävdat att du är ett offer för en satanistik illuminatikonspiration utan att kunna utveckla ämnet något mer

Men det är ett steg framåt att du inser att du inte har någon koll.
Senast redigerad av WilleGarvin 2024-06-03 kl. 22:08.
Citera
2024-06-04, 01:00
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Homogeneous-Evil
Skaffa ett rum som man säger, ert kelande med varandra i kanalen är pinsamt för er.

Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Jävligt lurig plan det där. .

Citat:
Ursprungligen postat av WilleGarvin
Mmm, det där med att placera ut gang-stalkare i videobutiker var en väldigt typisk GS-metod på 90-tslet.

Men det är ett steg framåt att du inser att du inte har någon koll.

Jag har sammanställt de olika aspekter av en typisk "Gang Stalking"-operation likt historiska och riktiga Zersetzung, COINTELPRO, MK ULTRA och Scientologikyrkans 'Fair Game' åt clowner ovan

Psykologiska Operationer (PsyOps)
  • Isolering och Alienation:
    --Försök att isolera måltavlan från deras sociala nätverk genom att sprida rykten och falska anklagelser.
    --Manipulera relationer för att skapa misstänksamhet och osämja mellan måltavlan och deras nära och kära.
  • Intimidation och Hot:
    --Skicka anonyma hotbrev eller meddelanden.
    --Visa upp närvaro nära måltavlans bostad eller arbetsplats på ett skrämmande sätt.
  • Subtila Trakasserier:
    --Små men ständiga störningar, som att flytta på personliga ägodelar, för att skapa en känsla av att vara förföljd.
    --Använda ljudstörningar (t.ex. knackningar, fotsteg) för att störa måltavlans lugn och sömn.
  • Deception och Distraktion:
    --Sprida falsk information för att vilseleda och förvirra måltavlan.
    --Skapa distraktioner som hindrar måltavlan från att fokusera på viktiga uppgifter.
  • Gaslighting:
    --Förvränga verkligheten för måltavlan genom att konsekvent förneka deras upplevelser och observationer, vilket leder till att de ifrågasätter sin egen mentala hälsa.
  • Desinformation:
    --Plantera felaktig eller vilseledande information i måltavlans miljö för att förvirra och desorientera dem.

Informationsoperationer (InfoOps)
  • Kontroll av Narrativet:
    --Sprida specifika narrativ som skadar måltavlans rykte och trovärdighet.
    --Använda sociala medier och andra kommunikationskanaler för att forma allmänhetens uppfattning om måltavlan.

• Data Manipulation:
    --Samla in och manipulera personlig information om måltavlan för att skapa komprometterande eller pinsamma situationer.
    --Hacka och ändra måltavlans digitala identitet för att skada deras professionella och personliga liv.
  • Surveillance och Overvakning:
    --Kontinuerlig övervakning av måltavlans aktiviteter för att samla in information som kan användas för att manipulera eller skada dem.
    --Användning av teknologi (kameror, spårningsenheter, sociala medier) för att kartlägga måltavlans rörelser och kontakter.
  • Propaganda och Påverkanskampanjer:
    --Använda propaganda för att sprida falsk information och påverka allmänhetens uppfattning om måltavlan.
    --Skapa och sprida påverkanskampanjer som underminerar måltavlans förtroende och stöd.
  • Infiltration och Sabotage:
    --Infiltrera måltavlans sociala eller professionella nätverk för att samla information och skapa splittring.
    --Sabotera måltavlans arbete eller personliga projekt för att hindra deras framsteg och orsaka frustration.

Genom att kombinera dessa metoder syftar GS till att bryta ner måltavlans psykiska motståndskraft, skapa en känsla av hopplöshet och paranoia, samt undergräva deras sociala och professionella ställning. Deras förhoppning är att en måltavla "ger upp på livet" speciellt genom att skada dem professionell och psykiskt i början av operationen vid förvirring och överraskning eftersom måltavlan vet inte vad som pågår och har inte utvecklat motståndskraft mot dessa Mind Control-försök. Därför är de flesta operationer korta på säkerligen 3-36 månader. En aggressiv kampanj börjar vid ett tillfälle som brukar vara en stor förändring i måltavlans liv som ofta är orkestrerat bakom rygg av "handlers" som ännu brukar i hemlighet när måltavlan inte har en aning att denne är under spaning och påverkan. Därför sker det mesta de första 1-3 åren för att sedan upprepas då och då. Måltavlan bygger upp motståndskraft och utbildar sig i ämnet. Ändå är forum online infiltrerade och övervakade just för informationsinsamling och diskreditering genom civila "agenter" som försöker styra narrativet och gaslighta i syfte att skydda operationen och vidare utverka psykologisk skada. Vilka jävla inkompetenta och fega clowner - hur kan ni ha någon lojalitet mot moderna nazister som brukar Mind Control mot svaga och försvarslösa
Senast redigerad av RiktigTI 2024-06-04 kl. 01:23.
Citera
2024-06-04, 01:40
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:

Det är precis vad jag tror att de får veta om oss - att de måste lära oss något genom att utföra GS mot oss. I andra ord: beteende-, personlighets- och trossystemförändring alternativt "utveckling". Det är ändå olagligt, oetiskt och amoraliskt samt farligt, trakasserier, mordförsök och grovt kränkande. Jag tror att våra "handlers" och de som sponsrar det tro sig stå över människor och lagen vilket inte är överraskande om de är psykopater som mina vänner sagt.

Däremot ska vi inte bara projektera mänskliga egenskaper på dem som "sadister" eftersom det är en riktig operation likt Zersetzung. De har sina egna order och protokoll att följa. Vårt största misstag är att fokusera på civila "agenter" som påverkas att agera mot oss (behöver inte vara att de rakt ut ger dem order men sprider en lögn) när faktum är att problemet är våra "handlers" som ansvarar för många negativa "onaturliga" saker som händer oss.

I början av min GS märkte jag hur många av mina Facebook-vänner användes för att göra inlägg som påverkade mig samt vissa började skriva specifika saker vid specifika tider i chatt. Jag hade ingen aning om vad som skedde men uppfattade det som att någon orkestrerar en form av "stalking"-operation mot mig bakom min rygg. Åren 2013-2018 var jag bokstavligen attackerad varje dag på olika vis genom deras PSYOPS- och INFOOPS-operationer online och offline. När jag upptäckte vad det var online år 2018 verkade det minska. Ju mer jag utbildade mig desto mindre påverkade det mig.

Läs mitt inlägg om PSYOPS/INFOOPS som jag skrev till clownerna ovan
Senast redigerad av RiktigTI 2024-06-04 kl. 02:21.
Citera
2024-06-04, 01:48
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Jävligt lurig plan det där. Man kan kan se det framför sig, när de på gangstalkarkontoret går igenom den. Alla inblandade får sina roller. ”När Anders tar tag i Ridskolan 2 så säger ni alla i kör: han är en idiot.” Alla gangstalkarna bara jublade och gjorde high fives. ”Den grejen kommer han minnas i minst 30 år!” Sen gick de och kasserade ut sina arvoden på 400 000 var. Förföljelsen av dig har liksom inget pristak. Hur fåniga de små trixen än kan vara så är de av yttersta vikt! Anders är en mycket viktig måltavla.

Utgår du att alla som deltar blir "betalda"? Det är logiskt fel. Alla civila som deltog i Zersetzung-operationer mot måltavlor gjorde det för att staten beordrade det. Poängen är: folk är betydligt lättare att övertyga än enbart monetärt. Dessutom tror jag att i de flesta fallen sprider de information om måltavlor i den mån att folk runtom den börjar agera "konstigt" vilket såklart uppfattas. Sedan kan måltavlor minnas en sak som hände för sju år sen men det betyder inte att sådant sker varje dag och inte ens varje månad. Speciellt inte efter många år av operationen så sänker de frekvensen eftersom måltavlor blir allt mer motståndskraftiga till deras taktiker. Deras operation är extremt anpassningsbar efter vår situation och därmed är det avgörande om vad vi tror och vad vi gör vilket är varför de vill ha ny information om oss hela tiden och därmed sker övervakning konstant främst teknisk vilket inte kostar "mycket" att fjärravlyssna och spåra ens dator och mobil.

Människor lägger märke till "konstiga" händelser som sker i deras liv och därav minns vi ofta det som görs mot oss som inte verkar "normalt". Speciellt de första månader och åren av operationen så verkar många saker "konstiga".

Det finns ett tydligt program som många måltavlor skrivit om online. Ett är att de flesta vet den dag/vecka/månad när deras operation blev "öppen aggressiv" och de blev medvetna om att en form av trakasseri, förföljelse och övervakning sker mot dem. Denna tidpunkt bestäms av våra "handlers". Innan det här sker har vi blivit hemligt övervakade och påverkade troligen under flera år. Det kan jag personligen intyga om.

Det är omöjligt att förstå det här utan att veta hur underrättelseoperationer inom information och psykologi fungerar. Ett experiment kan pågå hur länge som helst. De har säkert många olika syften att uppfylla.
Senast redigerad av RiktigTI 2024-06-04 kl. 02:21.
Citera
2024-06-04, 06:17
Medlem
Citat:
Utgår du att alla som deltar blir "betalda"? Det är logiskt fel. Alla civila som deltog i Zersetzung-operationer mot måltavlor gjorde det för att staten beordrade det. Poängen är: folk är betydligt lättare att övertyga än enbart monetärt. Dessutom tror jag att i de flesta fallen sprider de information om måltavlor i den mån att folk runtom den börjar agera "konstigt" vilket såklart uppfattas. Sedan kan måltavlor minnas en sak som hände för sju år sen men det betyder inte att sådant sker varje dag och inte ens varje månad. Speciellt inte efter många år av operationen så sänker de frekvensen eftersom måltavlor blir allt mer motståndskraftiga till deras taktiker. Deras operation är extremt anpassningsbar efter vår situation och därmed är det avgörande om vad vi tror och vad vi gör vilket är varför de vill ha ny information om oss hela tiden och därmed sker övervakning konstant främst teknisk vilket inte kostar "mycket" att fjärravlyssna och spåra ens dator och mobil.

Människor lägger märke till "konstiga" händelser som sker i deras liv och därav minns vi ofta det som görs mot oss som inte verkar "normalt". Speciellt de första månader och åren av operationen så verkar många saker "konstiga".

Det finns ett tydligt program som många måltavlor skrivit om online. Ett är att de flesta vet den dag/vecka/månad när deras operation blev "öppen aggressiv" och de blev medvetna om att en form av trakasseri, förföljelse och övervakning sker mot dem. Denna tidpunkt bestäms av våra "handlers". Innan det här sker har vi blivit hemligt övervakade och påverkade troligen under flera år. Det kan jag personligen intyga om.

Det är omöjligt att förstå det här utan att veta hur underrättelseoperationer inom information och psykologi fungerar. Ett experiment kan pågå hur länge som helst. De har säkert många olika syften att uppfylla.

Glömt ta din medicin i natt? Eller har du bara hittat kopieringsknappen?
Du framstår mer och mer som i akut behov av psykiatrisk hjälp, helst innan du våldför dig på kvinnor du tror visar brösten för dig.

Du har inga bevis för tramset du snackar om som skulle ske mot dig, du hänvisar nu helt till andra saker.

Så tills du bevisar detta får vi antar du är en person i stort behov av hjälp innan dina hjärnspöken skadar andra. Du verkar ha tendens till att hitta på saker så du själv tror på dem och det är nog bara en tidsfråga innan du ger dig på kvinnor, barn och äldre.
Citera
2024-06-04, 07:47
Medlem
Citat:
... Ändå är forum online infiltrerade och övervakade just för informationsinsamling och diskreditering genom civila "agenter"...

Du syftar på mig och Flashback?
Nopp, det är bara något du inbillar dig. Vilket ju är ganska typiskt med tanke på ditt sinnestillstånd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in