Citat:
Ursprungligen postat av
Anders43J
Kan hända att det är på grund av att till exempel Alex Jones inte pratar om gang stalking lika ofta som Chemtrails eller Vacciner man måste veta om ordet gang stalking före man kan öppna pandoras box.
Var i ganska liknande situation som du men min gang stalking började redan på 90 talet och då hade jag inte tillgång till internet, hade ingen aning då på den tiden att gang stalking var så pass omfattande och att det fanns GS grupper placerade i olika städer. Och att gang stalkare kan flytta till måltavlans nya bostadsort för att dom ska få som dom vill eller för att det är deras levebröd 🤔
Jo det finns mycket desinformation online speciellt på Youtube. Men desinformation är ofta utformad på ett speciellt sätt som snygga attraktiva tjejer som visar benen och talar om hur dom blir attackerade av elektroniska vapen.
Ett ganska typiskt exempel på sådan information är Katherine Horton hon var en attraktiv och utbildad kvinna som många män skulle föredra som flickvän. Illuminati kör oftast med samma koncept eftersom det funkar attraktiva kvinnor är väldigt användbara när man vill sprida desinformation 🙄
Tror att dom försöker provocera oss av lite olika orsaker dels för att få en personlighetsförändring. Har själv märkt att man har en väldigt annorlunda personlighet när man blir utsatt för detta intensivt under en längre tid.
Till exempel i min föredetta hemkommun så hade dom gang stalkare som flytta bredvid mig och ordnade fester där dom satt och pratade nedvärderande saker om mig (väggarna var tunna och man kunde höra precis allt vad dom sa i lägenheten bredvid) .
Vet att det var så eftersom detta slutade när jag flyttade till en annan stad.
Det absoluta målet i de flesta GS fall verkar att få in en på psykvården 🙄
Men i mitt fall verkar målet ha varit att få mig att flytta tillbaka till en viss stad.Har fått höra av andra targeted individuals att dom också blivit pressade av en GS grupp att flytta tillbaka till en viss stad där dom bodde förut så detta är ett vanligt förekommande fenomen i gang stalking.
Har märkt att GS grupper inte försöker övertyga en på ett positivt sätt till exempel det finns jättebra jobb i den staden eller någon tjej som vill att man flyttar dit.Det är ofta frågan om väldigt aggressiva våldsamma metoder för att mer eller mindre tvinga mig till det beslutet.
Psykologisk krigföring har för avsikt att förstöra din självkänsla, ditt ego, din själ och därmed ditt liv. Psyket verkar vara ett givet mål ifall du knäcks till slut - eller fängelse ifall du agerar mot dem eller på deras provokation.
Ett sätt är att övertyga personer att förstora dina svagheter och förminska din styrkor i termer av kompetens, egenskaper och kunskap. Därför gör de narr av oss eftersom vi saknar kunskap om varför det här ens sker mot oss och vilka det är som ansvarar.
GS-rekryterade ges order/skript/protokoll i syfte att styra ditt beteende utifrån deras övergripande målsättning vilket de delar med vissa rekryterade. I det långa loppet handlar det dock att försöka ändra på ditt beteende, trossystem och personlighet utifrån den stimuli vi utsätts för från deras psykologiska operationer.
Därmed är deras mål att få oss till "psyket" bara ett troligt utfall och något många drar som slutsats. Men jag tror att deras mål är större än så. Måltavlor som varit i psyket och kommit ifrån det meddelar att själva operationen inte upphör verkan i psyket och utanför. Men troligen kan de komma undan med grövre brott efter att en har varit på psyket eftersom måltavlan har då extremt låg trovärdighet i att försvara sig med hjälp av andra om de inte litar på dennes verklighetsuppfattning.
Det finns kulter/sekter som hävdar att bli "galen" är genväg till spiritualitet. T.ex. judiska kabbalah. Många som förespråkar spiritualitet på en djup nivå online och offline har haft historia av psykiska besvär och en del varit på psyket så det finns en stark samband mellan mentala besvär/problem/sjukdom och tro på spiritualitet/religion och det övernaturliga. Min f.d. läkar-flickvän var en wannabe-häxa med sin Tarot-kort men hon hade en väldigt komplex personlighet med psykiska besvär dock var hon extremt intelligent och empatisk. Det är inte helt enkelt liv att vara extremt intelligent, högkänslig och empatisk i en hög-stress yrke med död/misär på jobbet på daglig basis tyvärr.
Hur som helst verkar det här ha syfte att "testa vår karaktär" vilket vissa mer pålästa verka dra som slutsats. Dessa GS-rekryterade vill provocera oss så vi tvingas anpassa. Men det här är som att slänga ett par judar i iskallt vatten utan simerfarenhet och se vilken överlever genom att lära sig simma i kritisk läge - ungefär det nazisterna experimenterade med judarna. Vi ska alltså "lära" oss bekämpa psykologisk krigföring på helt egen hand och utan stöd från familj/vänner? Det är mordförsök att trakassera en person i 1-5-10 år speciellt när denne "inte mår bra" vilket de skiter i - helt psykopatisk inställning inte bättre än vad nazisterna brydde sig om judarna i koncentrationsläger.