2024-11-22, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anders43J
Försöka komma från det här är som att att säga åt en som sitter i fängelse att varför kan du inte rymma det är ju skit enkelt 😆

Det är frågan om en slags marxism och dom har strategiskt placerat ut folk på alla samhälls nivåer vilket får det att se ut som dom är fler till antal än vad dom egentligen är 🤔

Dom är inte så många till antalet men det som är det mest skrämmande är de ekonomiska resurser som dom tycks ha.
Anmäl till myndigheterna att du vill ha skyddad identitet (för givetvis har ni bevis på trakasserierna) sen flytta. Hur svårt ska det vara? FLYTTA!
Citera
2024-11-23, 17:35
Medlem
Citat:
Det är frågan om en slags marxism och dom har strategiskt placerat ut folk på alla samhälls nivåer vilket får det att se ut som dom är fler till antal än vad dom egentligen är 🤔

Gemensamt för all vänster, securitasanställda, kyrkosamfund, kommunanställda, landstingen, nazister och ideburna NGO-s är att de alla är del av det civila samhället. De har hela tiden funnits där. Till vänstern hör även direkt aktion.

Klart de går mot dig om du uppfattats som allmän bråkstake eller psykiskt störd eller både och. Räcker att du gått mot en dom för att de ska sätta upp dig. Se dem som facket.

Staten outsourcar ofta till nätverlen precis som man använder journalistlagarna till att upprätta olagliga register. I den delen som hör under underrättelsen säger säkerhets och grundlsgen sen Reinfeldts tid att statsiministern står över alla dess chefer så GS-nätverlens ledare kan då i teorin vara Ulf Kristersson.
Senast redigerad av Signalspaning 2024-11-23 kl. 17:38.
Citera
2024-11-24, 08:04
Medlem
Psykpatient33s avatar
(FB) Försvarets radioanstalt, inteloperations.org, bedriver en hemlig tortyroperation.

Användaren faddera01 med noll inlägg skrev den här trådstarten, som hamnade i papperskorgen. Men det är ju klassisk Gang Stalking som beskrivs, med Svensk stil då FRA skulle vara inblandat.

Vad säger ni? Sprider sig hjärnspöket, eller är alla länders dataspionage-myndigheter i maskopi?

Faddera01 skriver kort om att de inskränker rätten att arbeta. Är de mentalsjuka vill ingen anställa dem och då förklaras det så, men kanske försöker bara myndigheterna få dem att verka mentalsjuka?

Kan man styra signaler mot hjärtat remotely? Finns ELF?
Är det en teknologi som kan finnas?

Varför ägnar sig myndigheterna åt att sabba livet för ett gäng randoms?
Senast redigerad av Psykpatient33 2024-11-24 kl. 08:19.
Citera
2024-11-24, 18:22
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Jo det är oftast så kommunister arbetar när dom redan har etablerat sig och dom inte längre behöver använda våld för att uppnå sina mål så börjar dom med sina små psykologiska experiment.

Kommunism är alltid väldigt hierarkiskt konstruerat och följer ofta samma protokoll som dom använde för 50 år sedan dom kan ha ändrat på några detaljer men skulle man jämföra gang stalkares arbetsmetoder med stasi arbetsmetoder så är det nästan identiskt.

Precis som du säger är GS en version av Zersetzung fast mot uppfattade fiender av vänsterkulturer men för dom spelar det dock ingen roll var personen bor om det är i västvärlden eller i Afrika för dom anser att alla ska gilla deras vänster kultur oavsett från vilket land man kommer ifrån eller vilken etnicitet man tillhör.

Vilket betyder att afrikaner måste gilla transsexuella män som stoppar tamponger i röven lika mycket som vi gör här i Europa och gör du inte det så ska du straffas.

Dock har kommunisterna en lista över etniciteter som dom anser är problematiska så det kan mycket väl vara så att dom sätter extra resurser på serber till exempel.

Jag själv kommer från en väldigt gammal blodslinje har släkt forskat lite och hittat både judar och skottar bland mina släktingar och både dessa etniciteter anser kommunisterna är problematiska så det kan vara en av orsakerna till varför jag utsätts för gang stalking 🤔

Många är helt enkelt rädda för vad dessa vänster liberaler kan göra mot en om man inte följer vänster agendan det är därför dom har fått väldigt mycket makt på kort tid här i västvärlden.

Och gang stalking kommer dom absolut inte att avslöja så länge dom har den makt dom har tyvärr 🤔

Militär-underrättelser i västvärlden är fyllda med vänsterliberaler också. Ett typexempel är knäppgöken Bradley/Chelsea Manning. En annan är Edward Snowden vars flickvän ser mer maskulin ut i ansiktet. Sverige i sig är världens men vänsterland sedan Kanada. Kanada i sig verkar spela en avgörande roll i GS men sin InfraGard-organisation som ämnar att använda civila och samhällets resurser i olika former av pseudo-polisiära aktiviteter. Rent sagt hatar i princip svenska staten serber och ryssar inte minst efter Balkankriget och mordet på Anna Lindh av en "psyksjuk" serb som sa att han hörde "röster" som sa att han skulle mörda Anna - är det här en konstigt "sammanträffande" eller var Mijailo Mijailovic en s.k. Manchurian Candidate-styrd av CIA/Mossad att utföra dådet som det hävdas andra GS-måltavlor görs?

Att det nu har utpekat mig som ett "hot" av något slag och utföra en "hemlig undersökning" med "hjälp" av min familj med aktiva GS-åtgärder i över 11 år visar att de har inte alls fått det resultat de eftersökt. Precis som all form av krigföring är det i huvudsak gjort i illusion och bedrägeri där GS-måltavlor påstås "undersökas" för något diffust som schizofreni vilket är i sig är SVÅRT att diagnostisera efter DSM-5 (fram till DSM-2 ansågs homosexualitet som sjukdom). Därför kan GS-gruppen hävda att "undersökningen" kommer ta många år att avverka eftersom komplexa sjukdomar som schizofreni "kräver" många år av symptom och "bevis" vilken ovetande familj och vänner tror på.

Samtidigt som GS-gruppen genomför bedrägeriet "undersökning" utför GS-gruppen på en högre nivå psykologisk krigföring likt Zersetzung där de "samlar" bevis på sjukdom till följd av GS-måltavlans reaktioner till GS-stimuli vilket bygger vidare på behovet av "undersökningen". Inte nog med att "undersökningen" har skett i hemlighet mot mig sedan gymnasium (cirka 2006) enligt mig bedömning där de byggt en djup psykologisk profil.

Familjen (och nära vänner) vet redan att jag är unik i mitt beteende och trossystem vilket GS-gruppen använder i att övertala alla att en "undersökning" är ett måste och att alla måste delta oavsett vad som händer. Samt förneka dess existens och observera effekterna av GS-stimuli.

Allt ovan gör mig och min familj till perfekt kandidat för "Mind Control"-operation som utföra perceptionshantering för att effektivt vänta det sociala nätverket mot en och varandra. Ingen vill uppröra GS-gruppen och måste lyda samt måste GS-måltavlan utsättas för GS-stimuli i "undersökningens" agenda.

Hur vridet är det att Zersetzung används i vänsterliberala länder som Kanada och Sverige för att tillingetgöra utvalda personer socialt, professionellt och psykologiskt för att vi har egen trossystem och egna viljor att utvecklas i en s.k. öppen och fri demokrati där öppna och fria trakasserikampanjer kan ske utan att ifrågasättas för att allmänheten är för ignorant och dum samt tror på det vänsterliberala systemet att ta hand om dess problem som råkar också vara GS-måltavlor? MEN det är systemet självt som skapar problemet hos GS-måltavlan och erbjuder "lösningen" till det vilket är en form av utanförskap och psykiatri samt en livstid av att utsättas för trakasserier och förföljelse för att vi är laglydiga serber som någon hatar och missbrukar makt att förstöra...

Dessa polisiära "program" är gjorda för att "skydda" vänsterliberala, öppna samhällen MEN används också i hemlighet som "hemlig polis" att förstöra livet på oskyldiga som inte ens får rätt att veta varför de utsätts och manipuleras även om det hävdas vara för forskning och utveckling inom medicin/psykiatri. Det här handlar i grunden om missbruk av makt som svenska folket aldrig godkänt - hur skulle svensk media och allmänhet reagera på att psykologisk krigföring utförs på oskyldiga medborgare i hemlighet och som "undersökning"? Inte alls till fördel av FRA och andra inblandade myndigheter.

All "undersökning" börjar när deras massiva psykologiska operationer mot GS-måltavlans psyke börjar. På det sätt samlas "bevis" att GS-måltavlan är "sjuk" just när den "officiella undersökningen" startas. Schizofreni är "målet" eftersom det är i grunden en diffus sjukdom som är svår att undersöka och tar "lång tid" att diagnostisera. Inte bara i undersökningen men GS-måltavlan utsätts för diskreditering och förlöjligande av sin upplevelser när social nätverket får veta vad som sker mot GS-måltavlans psyke där GS-måltavlan förgäves försöker berätta vad som sker. Familj, partners och vänner är redan rekryterade och tilltalade att det sker en form av "undersökning" som innefattar psykologiska operationer som dessa måste delta i att utföra GS-stimuli.
Senast redigerad av RiktigTI 2024-11-24 kl. 18:33.
Citera
2024-11-24, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Militär-underrättelser i västvärlden är fyllda med vänsterliberaler också. Ett typexempel är knäppgöken Bradley/Chelsea Manning. En annan är Edward Snowden vars flickvän ser mer maskulin ut i ansiktet. Sverige i sig är världens men vänsterland sedan Kanada. Kanada i sig verkar spela en avgörande roll i GS men sin InfraGard-organisation som ämnar att använda civila och samhällets resurser i olika former av pseudo-polisiära aktiviteter. Rent sagt hatar i princip svenska staten serber och ryssar inte minst efter Balkankriget och mordet på Anna Lindh av en "psyksjuk" serb som sa att han hörde "röster" som sa att han skulle mörda Anna - är det här en konstigt "sammanträffande" eller var Mijailo Mijailovic en s.k. Manchurian Candidate-styrd av CIA/Mossad att utföra dådet som det hävdas andra GS-måltavlor görs?

Att det nu har utpekat mig som ett "hot" av något slag och utföra en "hemlig undersökning" med "hjälp" av min familj med aktiva GS-åtgärder i över 11 år visar att de har inte alls fått det resultat de eftersökt. Precis som all form av krigföring är det i huvudsak gjort i illusion och bedrägeri där GS-måltavlor påstås "undersökas" för något diffust som schizofreni vilket är i sig är SVÅRT att diagnostisera efter DSM-5 (fram till DSM-2 ansågs homosexualitet som sjukdom). Därför kan GS-gruppen hävda att "undersökningen" kommer ta många år att avverka eftersom komplexa sjukdomar som schizofreni "kräver" många år av symptom och "bevis" vilken ovetande familj och vänner tror på.

Samtidigt som GS-gruppen genomför bedrägeriet "undersökning" utför GS-gruppen på en högre nivå psykologisk krigföring likt Zersetzung där de "samlar" bevis på sjukdom till följd av GS-måltavlans reaktioner till GS-stimuli vilket bygger vidare på behovet av "undersökningen". Inte nog med att "undersökningen" har skett i hemlighet mot mig sedan gymnasium (cirka 2006) enligt mig bedömning där de byggt en djup psykologisk profil.

Familjen (och nära vänner) vet redan att jag är unik i mitt beteende och trossystem vilket GS-gruppen använder i att övertala alla att en "undersökning" är ett måste och att alla måste delta oavsett vad som händer. Samt förneka dess existens och observera effekterna av GS-stimuli.

Allt ovan gör mig och min familj till perfekt kandidat för "Mind Control"-operation som utföra perceptionshantering för att effektivt vänta det sociala nätverket mot en och varandra. Ingen vill uppröra GS-gruppen och måste lyda samt måste GS-måltavlan utsättas för GS-stimuli i "undersökningens" agenda.

Hur vridet är det att Zersetzung används i vänsterliberala länder som Kanada och Sverige för att tillingetgöra utvalda personer socialt, professionellt och psykologiskt för att vi har egen trossystem och egna viljor att utvecklas i en s.k. öppen och fri demokrati där öppna och fria trakasserikampanjer kan ske utan att ifrågasättas för att allmänheten är för ignorant och dum samt tror på det vänsterliberala systemet att ta hand om dess problem som råkar också vara GS-måltavlor? MEN det är systemet självt som skapar problemet hos GS-måltavlan och erbjuder "lösningen" till det vilket är en form av utanförskap och psykiatri samt en livstid av att utsättas för trakasserier och förföljelse för att vi är laglydiga serber som någon hatar och missbrukar makt att förstöra...

Dessa polisiära "program" är gjorda för att "skydda" vänsterliberala, öppna samhällen MEN används också i hemlighet som "hemlig polis" att förstöra livet på oskyldiga som inte ens får rätt att veta varför de utsätts och manipuleras även om det hävdas vara för forskning och utveckling inom medicin/psykiatri. Det här handlar i grunden om missbruk av makt som svenska folket aldrig godkänt - hur skulle svensk media och allmänhet reagera på att psykologisk krigföring utförs på oskyldiga medborgare i hemlighet och som "undersökning"? Inte alls till fördel av FRA och andra inblandade myndigheter.

All "undersökning" börjar när deras massiva psykologiska operationer mot GS-måltavlans psyke börjar. På det sätt samlas "bevis" att GS-måltavlan är "sjuk" just när den "officiella undersökningen" startas. Schizofreni är "målet" eftersom det är i grunden en diffus sjukdom som är svår att undersöka och tar "lång tid" att diagnostisera. Inte bara i undersökningen men GS-måltavlan utsätts för diskreditering och förlöjligande av sin upplevelser när social nätverket får veta vad som sker mot GS-måltavlans psyke där GS-måltavlan förgäves försöker berätta vad som sker. Familj, partners och vänner är redan rekryterade och tilltalade att det sker en form av "undersökning" som innefattar psykologiska operationer som dessa måste delta i att utföra GS-stimuli.

Kommunister har alltid användt psykvården som ett vapen mot dissidenter så det är inte så konstigt att gang stalkare ochså använder det eftersom dom är liberal vänsterns högra hand och utan gang stalkare skulle liberal vänsterns politik inte vara möjligt.

Har konstaterat att vänster liberala kan göra väldigt mycket utan att komma fast för det, och försöker man dra dem inför rätta så händer det oftast inget annat än det går till medling ibland inte ens det för oftast när man gör en polisanmälan mot dem så låtsas polisen göra en utredning men det slutar oftast med att man får ett brev hem att dom inte hittat några bevis.

Liberal vänster personer är i allmänhet personer som är väldigt svåra att komma överens med, dom följer oftast ett narrativ och det går vanligtvis inte att ändra deras narrativ dom är mer eller mindre som en maskin och dom dör heldre än att erkänna att dom hade fel 🤔

Dom vill ofta hålla en kvar på en och samma ort där liberal vänstern har stor majoritet allt handlar om kontroll för dom vill kunna kontrollera precis allt vem du har kontakt med hur stor inkomst du har osv.

Att en targeted individual bor på en liten ort där dom har stor majoritet är en stor fördel för gang stalkare eftersom det gör deras arbete så mycket enklare.

Och skulle targeted individual försöka flytta bort från dem så kommer dessa liberal vänster gang stalkare att följa efter dig jag vet att det är så för jag har själv varit med om det.

Jag tog reda på att den där tjejen som förföljde mig i 3-4 år utan någon som helst vettig orsak hade flyttat med sin familj till samma stad exakt vid samma tidpunkt dessutom 🤔
Citera
2024-11-24, 20:47
Medlem
Citat:

Jag tog reda på att den där tjejen som förföljde mig i 3-4 år utan någon som helst vettig orsak hade flyttat med sin familj till samma stad exakt vid samma tidpunkt dessutom 🤔

Du är något på spåret. Lösningen är nära - fortsätt med ditt banbrytande arbete om mystiken runt gang-stalking.
Citera
2024-11-25, 16:23
Medlem
gyttjans avatar
Jag verkar vara utsatt av detta, jag får höra väldigt ofta blabla yadayda och så tydligt "gå in igen""när jag är på balkong eller utomhus, om det är matrix demoner eller alien hive mind det vet jag inte, läskigt hur korkad man kan vara ändock.
Jag tog en mini promenad & rökte 1 cigg alldeles nyss & fick höra det igen, sa för mig själv när den åkte iväg "ska väl iväg & handla blöjjor." & det passade bra.

Så ja det verkar vara ett fenomen som existerar, det kanske är varelser från en annan dimension t.om dagens ljugvetenskap säger att det finns minst ett flertal.

Det man kan hoppas på är att det inte är någon slags maskin för de tröttnar inte i första taget å andra sidan slösar inte såna herz & klockcykler på överflödigt trams & har analyserat text där det står hur man ska bete sig väl som vuxen.
Senast redigerad av gyttjan 2024-11-25 kl. 16:35.
Citera
2024-11-25, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gyttjan
Jag verkar vara utsatt av detta, jag får höra väldigt ofta blabla yadayda och så tydligt "gå in igen""när jag är på balkong eller utomhus, om det är matrix demoner eller alien hive mind det vet jag inte, läskigt hur korkad man kan vara ändock.
Jag tog en mini promenad & rökte 1 cigg alldeles nyss & fick höra det igen, sa för mig själv när den åkte iväg "ska väl iväg & handla blöjjor." & det passade bra.

Så ja det verkar vara ett fenomen som existerar, det kanske är varelser från en annan dimension t.om dagens ljugvetenskap säger att det finns minst ett flertal.

Det man kan hoppas på är att det inte är någon slags maskin för de tröttnar inte i första taget å andra sidan slösar inte såna herz & klockcykler på överflödigt trams & har analyserat text där det står hur man ska bete sig väl som vuxen.

Du har rätt att dom tröttnar aldrig dom kan hålla på hur länge som helst.

Det är frågan om en grupp och dom bosätter sig ofta runt targeted individuals och dom byter gang stalkers i lägenheterna med jämna mellanrum på det sättet kan dom hålla på hur länge som helst.

Och det namnet som står på dörren behöver inte vara den personen som bor eller vistas i lägenheten för dom använder ofta namn av tidigare hyresgäster för att dölja sina identiteter. 🤔

Jag har sett det här med egna ögon till exempel så kan dom köpa lägenheter bara för att trakassera målpersonen dom har ingen som helst ekonomiska begränsningar tydligen.

Detta är ett väldigt märkligt fenomen gang stalkare köpte nyligen lägenheten ovanför mig och dom har olika personer som kommer dit hela tiden för att trakassera mig genom att gå runt i en helt tom lägenhet utan möbler på kvällarna och ibland till och med på natten 🤔

Jag har vittnen på att det verkligen är så här, så det är inte bara jag som går och inbillar mig🙄
Senast redigerad av Anders43J 2024-11-25 kl. 19:53.
Citera
2024-11-25, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gyttjan

Hur har du uteslutit hörselhallucinationer?
Citera
2024-11-28, 01:19
Medlem
Citat:
Jag har sett det här med egna ögon till exempel så kan dom köpa lägenheter bara för att trakassera målpersonen dom har ingen som helst ekonomiska begränsningar tydligen.

Detta är ett väldigt märkligt fenomen gang stalkare köpte nyligen lägenheten ovanför mig och dom har olika personer som kommer dit hela tiden för att trakassera mig genom att gå runt i en helt tom lägenhet utan möbler på kvällarna och ibland till och med på natten 🤔

Jag har vittnen på att det verkligen är så här, så det är inte bara jag som går och inbillar mig🙄

Ja vi köper lägenheterna över era huvuden så att vi kan dansa riverdance vi är jätterika 😄
Senast redigerad av VoiceOfSatan. 2024-11-28 kl. 01:27.
Citera
2024-11-28, 06:24
Medlem
[quote=FiF|90085275]
Citat:
Ursprungligen postat av Ben-Benn
Ta det från mig, om du oroar dig. Du har uppenbarligen blivit strålad precis som alla andra. Du bara överreagerar helt oförklarligt och kan inte hantera situationen. Det är normalt och allt annat hade varit hejdundrande jävla onormalt.

Gangstalkarna tänkte inte på det.. Att strålningen mm skulle drabba dem och deras barn också. Samt djur och natur. Landsförrädare.

Din död är min salighet och för att folk ska slippa undra. Jag säger tvärtom. GS drabbas värst själv.

Alla har hört röster och skäms så att de inte kan visa sig mer på stan. De blir varandras hallucinationer. Tills skiten förenar dem...
Citera
2024-11-28, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WilleGarvin
Hur har du uteslutit hörselhallucinationer?

Dessa är inte hörselhallucinationer eftersom han kan lokalisera från vem dessa ord och meningar kommer ifrån.

Men det är väldigt förvirrande kan jag tänka mig när vilt främmande människor börja säga saker om en🤔

Ibland kan dom till och med säga saker som är väldigt privat.

Detta är ett sätt för gang stalkare att skapa fake schizofreni för att få målperson att tro att hen är psykiskt sjuk.

Detta hände mig ofta när jag bodde i min gamla hemkommun dom hade gäng som gick runt min lägenhet och sa saker som verkade vara riktat mot mig, detta slutade dock när jag flyttade därifrån till en annan stad men där använde dom folk som körde utanför och tutade med sina bilar istället 🤔
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in