Citat:
Ursprungligen postat av
in84ever
Du är historielös och hjärntvättade. Båda sakerna går att råda bot på. Är du istället en korkskalle eller om du sitter på en trollfabrik så blir det svårare.
Du målade precis själv upp Ryssland och Kina som hot/syndabockar. Du vet att Hitlers bästa vän var jude va? Även hans läkare var jude. Det fanns hela förband i Wehrmacht som var judiska.
Jag har i upprepade inlägg skrivit khazarjudar. De var inte riktiga judar utan använde judendomen som täckmantel för att utöka sin makt. Många riktiga judar har fattat det. Det är khazarjudarna som drar in Sverige och resten av EU/NATO i ett krig med Ryssland. Khazarjudarna hatar oss allesammans. De hatar ukrainarna också. Hört talas om Holodomor? Medan vi varnar för vad som pågår och vad som riskerar hända så ältar du saker varken jag eller andra sagt. Om jag nu är högerextrem, rasist och antisemit, varför söker jag då inte konflikt med Ryssland, varför hatar jag inte människor i andra länder, varför gör jag skillnad på khazarjudar och semitiska judar? Det vi (jag) säger finns det en röd tråd i, ett stringent samband. Det du rapar upp är plakatpolitik och ologiska argument.
+1. Kan varmt rekommendera Stenlund på SveaKanal på rumble.com. Han återkommer ofta till Ukraina-frågan och Sveriges agerande. Dels sitter han på bra kontakter som avslöjar vilken puppet Pål Johnsson är, dels följer han och refererar till internationella erkända politiska tänkare som ger en helt annan bild av konflikten samt Sveriges roll.
Citat:
Du målade precis själv upp Ryssland och Kina som hot/syndabockar. Du vet att Hitlers bästa vän var jude va? Även hans läkare var jude. Det fanns hela förband i Wehrmacht som var judiska.
Jag har i upprepade inlägg skrivit khazarjudar. De var inte riktiga judar utan använde judendomen som täckmantel för att utöka sin makt. Många riktiga judar har fattat det. Det är khazarjudarna som drar in Sverige och resten av EU/NATO i ett krig med Ryssland. Khazarjudarna hatar oss allesammans. De hatar ukrainarna också. Hört talas om Holodomor? Medan vi varnar för vad som pågår och vad som riskerar hända så ältar du saker varken jag eller andra sagt. Om jag nu är högerextrem, rasist och antisemit, varför söker jag då inte konflikt med Ryssland, varför hatar jag inte människor i andra länder, varför gör jag skillnad på khazarjudar och semitiska judar? Det vi (jag) säger finns det en röd tråd i, ett stringent samband. Det du rapar upp är plakatpolitik och ologiska argument.
Ryssland invaderar grannländer och hotar alla demokratier – det är fakta och behöver inte diskuteras.
När det gäller judar har de ett värde i propagandasammanhang, eftersom de är lätta att identifiera och sticker ut. Dessutom är de relativt få och kan inte ge motstånd mot våldsorgier, eftersom de är för få. För Hitler kunde judeförföljelse givetvis undvaras om judar hade nyckelpositioner och gynnade Hitler personligen eller Tyskland, men de gemensamma fienderna judarna, som lyckligtvis också fanns i de ockuperade länderna, var av ovärderlig betydelse för propagandan, som behövde en lätt definierbar fiende som kunde får skulden för allt ont i det tyska världsväldet.
I Ukraina är Khazar-judarna också idealiska som syndabockar för allt som stör den ryska imperialismen – de är relativt få och kan inte göra något för att förhindra förföljelse.