Resultat: Vem vill du skall vinna årets Robinson?
Alexander Strandberg (åkt ut)
51,67%
571 röster
Alma Skoog (åkt ut)
5,07%
56 röster
Marcus Håkanson
9,14%
101 röster
Maureen Asic
4,80%
53 röster
Olivia Lindegren
11,67%
129 röster
Pål Schakonat (åkt ut)
9,86%
109 röster
Rooble Gedi (åkt ut)
2,26%
25 röster
Simone Sjöström
2,90%
32 röster
Zayera Khan (åkt ut)
2,62%
29 röster
2024-05-27, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Härligt att snygga Olivia vann. Jag älskar hennes fina läppar och tuttar.
En anknäbb på en tjej är långt ifrån fint. Däremot så har hon fin kropp och fina bröst.
2024-05-27, 10:00
Medlem
Marcus gjorde det som man/jag kommer ihåg mest. När han lurade bort den där puckade bruden i förhandlingen. Stor humor! Hon kände sig nöjd med att komma tillbaka med Robble och skäggapan.
2024-05-27, 10:12
Medlem
Shattereds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bibliotekskort
Helt ok säsong, förvånad att det inte var fler som fick komma tillbaka och rösta i sista örådet, kändes ju som man visste hur det skulle gå innan en röst lagts. Hade vart mer intressant om det varit lite flera som fick komma med och lägga röster. Grattis Olivia I guess.

Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Tidig Måndag morgon idag/gryning skriver du Grattis Olivia I guess; Du behöver inte gissa längre för Olivia vann ju! Avsnittet släpptes redan kl 00:00 Söndag midnatt på TV4 Play och sedan gick det på TV4 kl 21:00 igår kväll dvs också Söndag.

Nu var det inte jag som skrev kommentaren men CS128, du vet väl att guess kan betyda betyda gissa och anta?
"Grattis Olivia, antar jag"
Så helt annan innebörd än vad du skriver 😊
......
Så ja, Grattis Olivia antar jag med...inte heller mitt första val till vinnare 😆
2024-05-27, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Tidig Måndag morgon idag/gryning skriver du Grattis Olivia I guess; Du behöver inte gissa längre för Olivia vann ju! Avsnittet släpptes redan kl 00:00 Söndag midnatt på TV4 Play och sedan gick det på TV4 kl 21:00 igår kväll dvs också Söndag.

Svårt det där med engelska. "Grattis Olivia I guess" är alltså ett sätt att halvgratulera Olivia, inte ett sätt att uttrycka att personen gissar att Olivia vann.
2024-05-27, 10:59
Medlem
Robinson och Farmen handlar mindre och mindre om att överleva eller att sköta en gård.
Varför inte spela in programmen i en studio i Stockholm? Detta då båda programmen har blivit varianter på Big Brother.
2024-05-27, 11:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
För att inte Marcus skulle få va med självklart. Det är ju ingen som på riktigt tänkte att Simone hade något att hämta i finalen. Hängde som en klump i repet liksom…
Ja men varför rösta han inte på maureen? Jag trodde att dom var vänner.
2024-05-27, 11:09
Medlem
Simone har väl glidit på en räkmacka genom hela Robinson eftersom ingen har väl sett henne som ett hot. Plus att hon aldrig haft några egna åsikter utan allt kommer från tjejpakten. Sen har väl inte bidragit mkt på hotell Robinson heller?
2024-05-27, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bryssel2009
Robinson och Farmen handlar mindre och mindre om att överleva eller att sköta en gård.
Varför inte spela in programmen i en studio i Stockholm? Detta då båda programmen har blivit varianter på Big Brother.

Det hade varit intressant att få veta mer men rätt mycket är ju tämligen uppenbart och avslöjat.

* Ön är absolut inte en öde ö. Har det kanske aldrig varit i någon säsong. De har ju till och med läktare för lokalbefolkningen som de kan sitta på när de hejjar på tävlingarna. Är de ens på en ö? De flesta öar utanför Caramoan känns som turistöar.
*Har de tillgång till bajjamajjor vid tävlingar och öråd?
* Hade varit intressant att se vad exakt de får för extra material (myggnät, presseningar etc)
* Hur tänker produktionen angående mat? Deltagarna får ju extremt mycket mat jämfört med tidigare säsonger. Förr var det ju ett spännande inslag där deltagarna fick ställa sig på en våg och se hur mycket de gick ner i vikt. Känns som att de dels inte vill att folk ska gå ner ohälsosamt mycket i vikt, samt att det lätt blir fat shaming osv. Kommer fortfarande ihåg lebben som gick upp i vikt.
* Hur ser riktlinjerna hur långt från lägret de får gå. Känns som att de inte får gå längre än 100 meter bort.
2024-05-27, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll22
Simone har väl glidit på en räkmacka genom hela Robinson eftersom ingen har väl sett henne som ett hot. Plus att hon aldrig haft några egna åsikter utan allt kommer från tjejpakten. Sen har väl inte bidragit mkt på hotell Robinson heller?

Extremt anonym person. Legat rätt taskigt till i många tävlingar. Presterat precis vad som behövts. Hon har väl kört både hotell gränslandet och hotell robinson typ hela säsongen. Dessutom tycks hon undvikit kamerorna i största möjliga mån. Hon hade ju minimalt med tv-tid tills finalveckan. Hon kan inta haft mycket spännande att berätta eller åsikter som var värd tv tid. Otroligt tråkig tv-person. Hade alla varit som henne hade Robinson varit stendöd
2024-05-27, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iceink
Extremt anonym person. Legat rätt taskigt till i många tävlingar. Presterat precis vad som behövts. Hon har väl kört både hotell gränslandet och hotell robinson typ hela säsongen. Dessutom tycks hon undvikit kamerorna i största möjliga mån. Hon hade ju minimalt med tv-tid tills finalveckan. Hon kan inta haft mycket spännande att berätta eller åsikter som var värd tv tid. Otroligt tråkig tv-person. Hade alla varit som henne hade Robinson varit stendöd

Märkligt ändå att man tycker att hon förtjänade en finalplats. Tur nog vann hon inte i alla fall. Hade kul om någon var mera frispråkig som Fredrik var. Så det blir underhållning inte ett gäsp program.
2024-05-27, 11:40
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Ja men varför rösta han inte på maureen? Jag trodde att dom var vänner.
Jag tyckte att Rooble verkade rätt bitter överhuvudtaget.
Att rösta på Simone kändes som ett fegt val. Att han typ röstade på henne för att han haft minst motstånd/tjafs med henne.
2024-05-27, 11:41
Medlem
Jag tycker att Marcus slutord var fina.
Det kan inte ha känts jättebra att inte få någon röst och höra att man varit nedvärderande od.

Han tig det bra där och då. Han har ändå presterat bra men föll på det sociala.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in