Resultat: Vem vill du skall vinna årets Robinson?
Alexander Strandberg (åkt ut)
51,67%
571 röster
Alma Skoog (åkt ut)
5,07%
56 röster
Marcus Håkanson
9,14%
101 röster
Maureen Asic
4,80%
53 röster
Olivia Lindegren
11,67%
129 röster
Pål Schakonat (åkt ut)
9,86%
109 röster
Rooble Gedi (åkt ut)
2,26%
25 röster
Simone Sjöström
2,90%
32 röster
Zayera Khan (åkt ut)
2,62%
29 röster
2024-05-25, 14:48
Medlem
Stockholmare..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undulaten2

Som ovan, vinner Olivia, den tönten som inte gjorde ett enda väsen av sig, ingenting. Lagade lite mat. Oj, Jag kommer gråta mig till sömns. Till och med idioterna Pål och hans idiotvän vad fan han hette är mer värdiga att vinna än den där Olivia. Töntigare falskare tjej finns inte. Satt och grät ut att hon inte vågade visa sig bland folk när hon åt hos Anders. Största lögnen på år och dagar. Hon är med Jonna och extra pojkvännen Jocke och visar sig för 100.000 tals personer i tid och otid.

Alltså seriöst, jag bara sitter och häpnar över det du säger? Hon har kämpat i tävlingarna precis som alla andra? Sedan att vissa människor gapar och skapar intriger konstant gör inte en person mer värdig till att vara vinnare.

Sedan att du på riktigt drar in Pål, personen med det mest ondskefulla skrattet som jag någonsin hört och den mest giriga och själviska personen som varit med i Robinsson... Jasså nu är Olivia falsk också? Ska vi inte dra till med en massa andra benämningar också?

Sedan att du på riktigt tror att Oliva bara hittade på allt det hon berättade om gällande hennes personliga problem gör att man bara sitter och skakar på huvudet. Att ha social fobi, att ha svårt att vara bland mycket folk är inte samma sak som att stå framför en kamera. Vad trött jag blir...
2024-05-25, 15:18
Medlem
Vad är de för fel med Pelle? Han säger att han skall anmäla den här tiktoksvideon för att han uppenbarligen är med i den. Vilket jag knappt ens ser? Och sedan vadå? Dom filmar en tiktok video och många människor är i bakgrunden och går. Sån dramaqueen.

https://www.instagram.com/stories/me...3115795567510/
2024-05-25, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Vad är de för fel med Pelle? Han säger att han skall anmäla den här tiktoksvideon för att han uppenbarligen är med i den. Vilket jag knappt ens ser? Och sedan vadå? Dom filmar en tiktok video och många människor är i bakgrunden och går. Sån dramaqueen.

Pelle e gay
2024-05-25, 16:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Vem???

lol räkmackan Simone
2024-05-25, 16:14
Medlem
Angående det nu borttagna klippet
Senast redigerad av Norkam 2024-05-25 kl. 16:39.
2024-05-25, 16:41
Medlem
Puma006s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Norkam
Fråga: Är det bekräftat att det kommer en ny Robinson-säsong (i höst)? Har TV4 uppmanat i reklam att söka till en ny säsong?

Citat:
Japp. För att i början av säsongen la dom upp castinginfo om dom som vill söka för nästa säsong

Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll22
Visst är det inte Anders som ska vara programledare för Robinson i höst?
TV4 har inte bekräftat än att det blir en ny säsong i höst. Har gått ett tag att söka till nästa säsong, kom ut i början på denna säsong har jag för mig. Har sett trailer att det går att söka.

1. Årets säsong heter i media Robinson 2024

2. När det sändes två säsonger, tar förra året som exempel. Då heter säsongerna Robinson 2023 (vår) och Robinson 2023 (höst).

3. Det går dåligt för tvbolag, alla har minskat ner på sina utgifter.

Därför tror jag det bara blir en säsong i år. Vi får se om TV4 snart ev kommer med någon info.

Anders tog över helt som programledare, då Petra har slutat vara programledare i Robinson. Återstår se hur länge Anders blir kvar, han är 65 år.
2024-05-25, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goranperssonsanal
Ja alltså Pål var ju väldigt öppen och genuin med sina fulspel. Som när han börjar leta immuniteten innan de andra etc lol. Det fanns ju helt klart värre individer då som tex Pelle som definitivt spelade ut aig själv genom att vara lite för "smart" för sitt eget bästa. jag föredrar ändå öppen dumhet framför skenheligt bullshit
Pål låtsades vara bajsnödig tre gånger och smög iväg efter amuletter i stället. Är det något aspien inte har varit så är det öppen och genuin. En aspie har stenkoll på att allt fördelas rättvist och tar sen allt själv när ingen ser.
2024-05-25, 16:49
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Norkam
Angående det nu borttagna klippet

Nej, på bilden fanns
2024-05-25, 17:00
Medlem
Bra jobbat igen TV4.
Behöver man inte kolla på final veckan och den självklara vinnaren Alex är ändå ute.
2024-05-25, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Seua
Bra jobbat igen TV4.
Behöver man inte kolla på final veckan och den självklara vinnaren Alex är ändå ute.
Han har vunnit en pristävling när han kom in i huvudtävlingen efter att bara vunnit pristävlingar och sista möjligheten på gränslandet av 3 att komma in i Robinson. Så självklar vete tusan.

De andra han möter är ju inte direkt fitness mästare direkt och ändå förlorar han
(Lars, Simone. Marcus och Olivia).

Att man väljer att gilla honom ändå e ok men han har inte presterat ett skit tyvärr. Han är tydligt bättre än Maureen och Simone men sämre än Marcus och Olivia all around.
2024-05-25, 18:30
Medlem
Citat:

Han skämtar med sin vän, att han kan identifiera sig och sin vän med tjejerna i klippet och det dem säger...lite av ett gayskämt...
2024-05-25, 18:30
Medlem
PreciousStoness avatar
I kommande Öråd så tror jag tyvärr att Pål, Robble samt 3-4 pers till kommer att rösta ut Marcus.
Min egen förhoppning är ist att det blir Simone som röstas ut, men det vore verkligen en högoddsare när nu Marcus är kvar!

De utröstade kommer att få ställa frågor till Marcus, Olivia, Maureen och Simone, vilket kommer att bli intressant att höra både valet utav frågor samt svaren till dessa.

När jag läste om olika fotbollsresultat på webben, så dök det upp marknadsföringsinfo om diverse händelser. En av dessa var att Simone tydligen har talat ut i tidningen NSD (Norrländska Social Demokraten) om kärleksaffärer under Robinson. Men inte fan prenumererar jag på en papperstidning för att läsa lockrop till norrländskt skvaller samt att få veta vad Simone säger att hon bl.a. gjorde i Los Angeles!

Blir återstående tävlingar "kraftkrävande" så ligger nog Maureen bättre till än Olivia, men handlar det om "tankeverksamhet" så är Olivia vinnaren emellan dessa två!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in