Resultat: Vem vill du skall vinna årets Robinson?
Alexander Strandberg (åkt ut)
51,67%
571 röster
Alma Skoog (åkt ut)
5,07%
56 röster
Marcus Håkanson
9,14%
101 röster
Maureen Asic
4,80%
53 röster
Olivia Lindegren
11,67%
129 röster
Pål Schakonat (åkt ut)
9,86%
109 röster
Rooble Gedi (åkt ut)
2,26%
25 röster
Simone Sjöström
2,90%
32 röster
Zayera Khan (åkt ut)
2,62%
29 röster
2024-05-24, 21:09
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
Precis. Därför valde Jesus starke Lars och ville visa att anabola steroider är bra medicin till att knäcka kokosnötter.
- "Jag ska krigaa mig in Råbbinsån, liksom och göra allt i min makt för att vinna duelleen, liksom"

Sen kom duellen mot den äldste och klenaste på ön. Hade Mastiff haft lite humor hade de inte lagt på spänningshöjande musik utan i bakgrunden spelat Povel Ramel med "Far jag kan inte få upp min kokosnöt"
2024-05-24, 21:15
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
- "Jag ska krigaa mig in Råbbinsån, liksom och göra allt i min makt för att vinna duelleen, liksom"

Sen kom duellen mot den äldste och klenaste på ön. Hade Mastiff haft lite humor hade de inte lagt på spänningshöjande musik utan i bakgrunden spelat Povel Ramel med "Far jag kan inte få upp min kokosnöt"
Jesus får sjunga den sången till sin pappa nu....
2024-05-24, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goranperssonsanal
ja han ska då va en god kamrat med alla den gode Alex.
Vet du vad som är mer kul? Tydligen hade Alex kommit tillbaka från gränslandet och sagt till marcus att han hade tagit hand med mark om att ta ut pål och frågade marcus om han kunde ta på sig rösterna för att få ut pål lol. Vilket marcus inte ville lol. Alex brydde sig inte alls om att ta ut pål. han gjorde de enbart pga mark ville det.
2024-05-24, 21:16
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korvstofft
Bästa var nog när Zayera skulle biljera med sina paddlingskunskaper och flottebyggande, det hölls timmelånga lektioner och slutade i kaos
Ja, det var riktigt roligt. Speciellt när flotten inte rörde sig en millimeter trots ihärdigt paddlande. De bara skvätte vatten på varandra
2024-05-24, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Var nog otydlig med var nånstans jag skrev mitt inlägg om Alex. Det var på Instas Robinson TV4 konto. Aldrig skrivit på Alex konto överhuvudtaget.

Citat:
Som jag skrev i ett tidigare inlägg: idag : JAG HAR ALDRIG SKRIVIT NÅGOT PÅ ALEX INSTA. JAG SKREV ETT INLÄGG PÅ ROBINSON TV4.
Läs för h-vete!

Det låter lite märkligt. Alexander Strandberg har alltså blockat dig från sin sida för att du har skrivit ett inlägg på Tv4:s Instagram? Du måste ju vara en verkligt viktig person när Robinson deltagarna till och med reagerar på vad du skriver på Tv4:s insta där det finns hundratals kommentarer! Att Tv4 dessutom specifikt raderar precis dina inlägg trots att det finns massor av ”giftiga” kommentarer på varenda inlägg de gör!

Du måste vara en riktig influencer eller kändis!

Citat:
Trodde Jesus kunde gå på vatten. Hade fel. Varför visades det inte när Alex tappade balansen och föll? Ett surprise moment av Mastiff kanske?
Skrev ett giftigt inlägg om herr Strandbergs härskarteknik på Insta. Inlägget borttaget och självklart är jag blockad från herr Strandbergs sida.
Säger allt om honom tycker jag. Är oerhört tacksam över att jag i mitt spekulerande i början av tråden hade FEL om att allt var riggat till Strandbergs favör.
2024-05-24, 21:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Vet du vad som är mer kul? Tydligen hade Alex kommit tillbaka från gränslandet och sagt till marcus att han hade tagit hand med mark om att ta ut pål och frågade marcus om han kunde ta på sig rösterna för att få ut pål lol. Vilket marcus inte ville lol. Alex brydde sig inte alls om att ta ut pål. han gjorde de enbart pga mark ville det.

haha ja det är inte lätt när man ska vara god kamrat och vän med alla Marcus var ju faktiskt smart där varför skulle han riska sin plats för det? det var så fjantigt också när Alex sa till Pål ta mig ta mig, kan vi ta i hand på det!? det är ju ingen som vet om han hade klarat pål om det blev de två. det gick ju inte så bra med Lars och kokkosnöten men snacka om att va manisk i att försöka va kompis.
2024-05-24, 21:44
Medlem
Citat:
haha ja det är inte lätt när man ska vara god kamrat och vän med alla Marcus var ju faktiskt smart där varför skulle han riska sin plats för det? det var så fjantigt också när Alex sa till Pål ta mig ta mig, kan vi ta i hand på det!? det är ju ingen som vet om han hade klarat pål om det blev de två. det gick ju inte så bra med Lars och kokkosnöten men snacka om att va manisk i att försöka va kompis.
Speciellt Lars med kokkosnöten var ett jättebra avsnitt! De va också kompis.
2024-05-24, 21:48
Medlem
Bakarettans avatar
Finns ingen värdig vinnare.
Mastiff har klantat till det genom att tillåta stöld av en immunitet. För jävligt om du frågar mej.
2024-05-24, 21:55
Avstängd
Läste just en artikel om att herr Pundare gick bort för sig själv och bad till Gud varje dag. Man sitter för fan inte och ber vår Herre om pengar vilket är en synd bara det. 500.000 dessutom. Klart att den sist nämnde knuffade i honom från plankan efter dessa hädelser. Sen stod det att han kastade sig runt halsen på den andra stackars nallebjörnen Mark och storgrät. Det var den krigaren som skulle ta allihop utan problem och komma hem med bucklan till lilla frun och maskrosbarnen.
Senast redigerad av Vipan 2024-05-24 kl. 21:59.
2024-05-24, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av korvstofft
Bästa var nog när Zayera skulle biljera med sina paddlingskunskaper och flottebyggande, det hölls timmelånga lektioner och slutade i kaos
Zayera "briljerade" ju med sina paddlingskunskaper efter att hennes lag hade misslyckats totalt. Hon borde ha pratat före misslyckandet, men vi vet ju båda att ingen hade litat på henne.
2024-05-24, 22:07
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
Läste just en artikel om att herr Pundare gick bort för sig själv och bad till Gud varje dag. Man sitter för fan inte och ber vår Herre om pengar vilket är en synd bara det. 500.000 dessutom. Klart att den sist nämnde knuffade i honom från plankan efter dessa hädelser. Sen stod det att han kastade sig runt halsen på den andra nallebjörnen Mark och storgrät. Det var den krigaren som skulle ta allihop utan problem och komma hem med bucklan till lilla frun och maskrosbarnen.
Att Alex efter att ha blivit handplockad av Mastiff och ställer upp som en återvändare beror endast på att han vill pitcha sitt eget företag. Han sket fullständigt i om han vann eller inte. Han tjänar mer pengar på att gemene man anlitar Strandberg&Strandberg. Bra reklam att agera Jesus och vara en "from" människa.
2024-05-24, 22:10
Medlem
Citat:
Hahah ja. Jag förstod inte hans gameplan den var inte alls smart. Det är väl klart att Marucs inte ville duellera och riskera sin plats, men sedan ville ju inte alex heller duellera. Han sa bara så till Pål för att han visste att Pål inte skulle välja han helt enkelt. Han gav immunitetshalsbandet till Simone för att de skulle se bra ut på tv och hos tjejerna. Och trodde inte att dom skulle rösta på han då lol.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in