2024-04-29, 04:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av telepati
Vilka är värda att köpa just nu? Stockholm

Lord Hashish är ju helt ok (50g kakor), lite dyrare men det är ju över commercial och har man inte rökt så mycket mer än commercial hasch så kommer ni tycka att det är mycket bra!

Lägg helst några tior/tjugor mer per gram och köp nått som bubblar bra och smakar bättre än paki/crititical "la mousse".
Citera
2024-05-02, 11:15
Medlem
Citat:
Vilka är värda att köpa just nu? Stockholm
Santa weed är riktigt fin. En jultomte och sen står de weed. Nog den bästa la moussen eller en av de finaste iaf
Citera
2024-05-22, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abzid
Santa weed är riktigt fin. En jultomte och sen står de weed. Nog den bästa la moussen eller en av de finaste iaf
Tyckte den va ganska tråkig faktiskt
Citera
2024-05-23, 01:39
Medlem
telepatis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eyofosho

Roligare än forza napoli åtminstone.

Hur är tropical zkittles och den strawberry som finns nu? Värda att betala lite extra för?
Citera
2024-05-24, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eyofosho
Vaaa. Otroliggt nicee trättnar aldrig på den . Röker dock bara med gräs aldrig någonsin tobak så den passar perfekt o blanda med sjukt god oljig joint och kristallig doftar ljuvligt mmmm. Finns ingen direkt bätrre la mouse några enstaka varit bättre
Citat:
Roligare än forza napoli åtminstone.

Hur är tropical zkittles och den strawberry som finns nu? Värda att betala lite extra för?
Återkom är också väldigt nyfiken. Torka på La mouse
Citera
2024-05-24, 13:26
Medlem
Citat:
Vaaa. Otroliggt nicee trättnar aldrig på den . Röker dock bara med gräs aldrig någonsin tobak så den passar perfekt o blanda med sjukt god oljig joint och kristallig doftar ljuvligt mmmm. Finns ingen direkt bätrre la mouse några enstaka varit bättre

Återkom är också väldigt nyfiken. Torka på La mouse
Hur kan ni gilla lamousse? Sämsta som hänt svenska marknaden ju. Skit tråkiga sorter varav alla känns som samma skit. Formar sig inte ens som hasch ska. Känns som det är dom här torra, ljusa, hårda sorterna som fanns förr som dom nu gör på nåt nytt sätt
Citera
2024-05-24, 13:40
Medlem
eltonkebabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skurresnurre
Hur kan ni gilla lamousse? Sämsta som hänt svenska marknaden ju. Skit tråkiga sorter varav alla känns som samma skit. Formar sig inte ens som hasch ska. Känns som det är dom här torra, ljusa, hårda sorterna som fanns förr som dom nu gör på nåt nytt sätt
Billigt THC, mycket för pengarna. Folk som gnäller fattar inte så fattigt hasch som sågs som acceptabelt förr och som dessutom kostade minst 100 kr/g.
Citera
2024-05-24, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skurresnurre
En bra la mousse är inte din beskrivning.

Då är den helt kristallig, formar sig som SMÖR. Jätte mjuk och skön. Inte alls torr utan jätte kladdig fullt med hash på fingrarna efter man smulat! Man måste använda diskmedel för att få bort. Sedan så doftar de ljuvligt. Nä du har fått skit röka inte riktig la mouse. Jag vet va för sorter du menar. Äkta La mousse är kladdig inte torr! Ska ej smulas som sand utan som smör.

Förr i tiden var de ju sämre kvalité. Finns sååååklart mycket bättre än la mousse. Men jag tycker det är fint fint hasch. Gillar inte hasch generellt bara la mouse faktiskt.
Citera
2024-05-24, 15:17
Medlem
Citat:

Då är den helt kristallig, formar sig som SMÖR. Jätte mjuk och skön. Inte alls torr utan jätte kladdig fullt med hash på fingrarna efter man smulat! Man måste använda diskmedel för att få bort. Sedan så doftar de ljuvligt. Nä du har fått skit röka inte riktig la mouse. Jag vet va för sorter du menar. Äkta La mousse är kladdig inte torr! Ska ej smulas som sand utan som smör.

Förr i tiden var de ju sämre kvalité. Finns sååååklart mycket bättre än la mousse. Men jag tycker det är fint fint hasch. Gillar inte hasch generellt bara la mouse faktiskt.

Till och börja med får du ingen äkta la mousse för 100kr/g
Citera
2024-05-24, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qalowlow
Till och börja med får du ingen äkta la mousse för 100kr/g
Va har de med saken o göra? Menar du att vi ej röker äkta la mouse?

Äkta la mouse kostar 14kr gram i marocko/spanien. Och vi har äkta. Jultomte stämpel o andra ser man ju i videon att den e tagen i marocko i hash fabriken.
Citera
2024-05-24, 16:22
Medlem
Citat:

Jag har inte ens beskrivit den..? Jag har rökt säkert 6 olika lamousse senaste veckorna, inkl jultomten du snackar om och alla känns som samma skit olika hårt pressat, och alla är ”fina” som du beskriver, men det är dåligt hasch. Annars tycker jag haschet är bättre än nånsin senaste åren, men senaste mån har lamousse tagit över. Och lamousse ÄR billigt fattigt hasch
Senast redigerad av skurresnurre 2024-05-24 kl. 16:26.
Citera
2024-05-24, 17:17
Medlem
Citat:
Va har de med saken o göra? Menar du att vi ej röker äkta la mouse?

Äkta la mouse kostar 14kr gram i marocko/spanien. Och vi har äkta. Jultomte stämpel o andra ser man ju i videon att den e tagen i marocko i hash fabriken.

Och 50%igt kostar ca 20kr/g i marocko, vart vill du komma?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in