2024-04-23, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banansvenne90
Det är trams. Är det stämplat så är det någonstans på vägen. Jag köpte en gång för länge sedan en bit hasch därnågon använt en sådan där stämpel man har till lack på julklappar. "Merry merry merry Xmas"

Jag menar, det är för enkelt att göra en egen stämpling och för attraktivt för slutkonsumenten för att låta bli.
Vad som är tramsigt är hur många som tror att just dom är så smarta och bara måste in och hävda sig o poängtera detta. Majoriteten använder bara stämplarna för att hålla ordning på dom olika sorterna. Alla fattar väl att en ”amnezia haze” stämplad haschkaka antagligen till 99% inte är amnezia egentligen. Det ser bra ut bara. Men man har något att hänvisa till.
Citera
2024-04-24, 04:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skurresnurre
Vad som är tramsigt är hur många som tror att just dom är så smarta och bara måste in och hävda sig o poängtera detta. Majoriteten använder bara stämplarna för att hålla ordning på dom olika sorterna. Alla fattar väl att en ”amnezia haze” stämplad haschkaka antagligen till 99% inte är amnezia egentligen. Det ser bra ut bara. Men man har något att hänvisa till.

Paki, Critical och eu strains som olika Haze, WW, Skunk osv är väldigt vanliga sorter nuförtiden och det inte många som odlar landrace (Beldia) nuförtiden.

Angående stämplar och etiketter så är det till 80% handskrivna etiketter jag håller koll efter om vi pratar om marockanskt hash.
Citera
2024-04-24, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bassplay
Varför?

Tyckte den var rejält tråkig, halvdan effekt första spliffen sen blir den värre och värre.
Därav skippa, du röker in dig på 1-2 joints
Citera
2024-04-24, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qalowlow
Tyckte den var rejält tråkig, halvdan effekt första spliffen sen blir den värre och värre.
Måste vara två olika vi rökt. Detta påminner om den här jävla ”lamoussen” som cirkulerar, som är så porös den inte går o trycka ihop igen - inte den du rökt?
Citera
2024-04-24, 16:15
Medlem
Citat:
Måste vara två olika vi rökt. Detta påminner om den här jävla ”lamoussen” som cirkulerar, som är så porös den inte går o trycka ihop igen - inte den du rökt?

Den har jag också rökt, den e verkligen katastrof.
Men nu ska inte jag vara den som är den, jag är ingen cannabis expert direkt. Vissa sorter som jag tycker extremt mycket om kan nästa person tycka är keffa, vi är alla olika.
Citera
2024-04-24, 17:07
Citat:
Tyckte du la mousse va dåligt eller? Ja jävligt smuligt pollen men slog på bra.
Citera
2024-04-24, 21:19
Medlem
Citat:
Den har jag också rökt, den e verkligen katastrof.
Men nu ska inte jag vara den som är den, jag är ingen cannabis expert direkt. Vissa sorter som jag tycker extremt mycket om kan nästa person tycka är keffa, vi är alla olika.
Sant så är det min vän
Citat:
Ursprungligen postat av Congelado
Tyckte du la mousse va dåligt eller? Ja jävligt smuligt pollen men slog på bra.
Ja i tio min typ. Sen var iaf jag redan på gång o mecka en ny. Jag vet inte det fattas nåt bara. Men det finns två olika, den jag rökte en vecka senare slog mkt bättre - men exakt samma konsistens o lukt.
Citera
2024-04-24, 21:30
Citat:
Sant så är det min vän

Ja i tio min typ. Sen var iaf jag redan på gång o mecka en ny. Jag vet inte det fattas nåt bara. Men det finns två olika, den jag rökte en vecka senare slog mkt bättre - men exakt samma konsistens o lukt.
Stog det "La mousse" med en cheeselogga under namnet? Det är den som är bra luktar gräs.
Citera
2024-04-24, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Congelado
Stog det "La mousse" med en cheeselogga under namnet? Det är den som är bra luktar gräs.
Tror inte ens jag sett stämpeln men den stinker gräs den dåliga med
Citera
2024-04-24, 22:06
Citat:
Tror inte ens jag sett stämpeln men den stinker gräs den dåliga med
Asså vadfan håller dom på och kopierar etiketter och kletar på andra sorter eller? Eller säger din kran bara "la mousse" men snackar skit? Den här jag rökte stämpel la mousse lovar är riktig kvalité meckar 0.3 med en 3/4 av en cigarett känner knappt smaken av tobak och joppen är helt oljig när man röker den. Slår på bra också och då är jag kräsen.
Senast redigerad av Congelado 2024-04-24 kl. 22:11.
Citera
2024-04-25, 08:00
Medlem
Bassplays avatar
Citat:
Okej. Trodde du menade att det var något farligt med den. Typ besprutad med något.

Tack för info 😅
Citera
2024-04-27, 15:42
Medlem
telepatis avatar
Vilka är värda att köpa just nu? Stockholm
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem