2025-07-26, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av freeandfreaky
Förstär dig till fullo, en dag hittar du ett oljigt hasch du kommet tycka om. Ofta stora skillnader från platta till platta med

Det ända jag hade köpt är om jag hade fått tag på oljigt är "Red Label Afgani" (har knappt sett riktig Afghan i Sverige, 98% har varit svart skit som ser ut som bildäck) eller Pakistani för det finns en bra anledning varför det är mörk brunt och oljigt, men har stött på flera marockanska Dry Sift som varit över kurerade/kokta som jag gillar men har slutat att chansa. Kurerar man Dry/kvalitet hasch så blir det inte en mörkt och som häftmassa, det ska fortfarande vara smuligt efter kurering.

Ps Charas hade jag självklart också köpt som också är "oljigt".
Citera
2025-07-27, 16:18
Medlem
Har möjlighet o testa äkta wppf super boof eller papaya static sift (Málaga) kanske inte många här som ens har testat sånt men har någon provat wppf eller äkta static? Hörde wppf ska vara ännu bättre och super boof är en riktigt bra strain. Fan va skönt o va i Spanien igen o inte behöva röka "static" som är en cooked medioker drysift
Citera
2025-07-27, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av janer2k
Har möjlighet o testa äkta wppf super boof eller papaya static sift (Málaga) kanske inte många här som ens har testat sånt men har någon provat wppf eller äkta static? Hörde wppf ska vara ännu bättre och super boof är en riktigt bra strain. Fan va skönt o va i Spanien igen o inte behöva röka "static" som är en cooked medioker drysift

Föredrar WPPF framför Static i smak då det är gjort med färska plantor, vilken som är starkast beror ju på blommorna, micron storlek mm, jag hade köpt både! Ha en trevlig semester!
Senast redigerad av CubanLinks 2025-07-27 kl. 20:04.
Citera
2025-07-28, 02:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CubanLinks
Föredrar WPPF framför Static i smak då det är gjort med färska plantor, vilken som är starkast beror ju på blommorna, micron storlek mm, jag hade köpt både! Ha en trevlig semester!
Ja misstänke det! Köper nog båda tack
Citera
2025-07-29, 11:59
Medlem
TjackOhejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av janer2k
Du blir hustlad som fan. Ingen static där heller, bara cooked worker dry sift. 5f5

Ja, alltså jag gick in med inställningen att det skulle vara nått skit och att jag skulle bli blåst på det ena eller andra sättet. Det hela slutade iallafall med att jag fick 2 gram för 200, men det var det kladdigaste rökat jag någonsin haft att göra med
Men det funkade bra så sett, bubblade fint och blandade sig ändå okej med tobaken om man eldade biten lite.
Bäng blev jag också men det är typ ett halvår sen jag rökte sist så det hade väl varit konstigt annars, hade jag varit en daglig rökare så hade jag nog blivit irriterad på konsistensen o så men nu blev det ändå till en skön sommarhelg
Citera
2025-07-29, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TjackOhej
Ja, alltså jag gick in med inställningen att det skulle vara nått skit och att jag skulle bli blåst på det ena eller andra sättet. Det hela slutade iallafall med att jag fick 2 gram för 200, men det var det kladdigaste rökat jag någonsin haft att göra med
Men det funkade bra så sett, bubblade fint och blandade sig ändå okej med tobaken om man eldade biten lite.
Bäng blev jag också men det är typ ett halvår sen jag rökte sist så det hade väl varit konstigt annars, hade jag varit en daglig rökare så hade jag nog blivit irriterad på konsistensen o så men nu blev det ändå till en skön sommarhelg

Det ska ju inte vara kladdigt på det sättet.
Citera
2025-07-29, 18:15
Medlem
TjackOhejs avatar
Citat:
Det ska ju inte vara kladdigt på det sättet.

Nä, det förstår ju jag också.
Citera
2025-07-31, 10:39
Medlem
Någon som testat "Premium Dry Sift Chefchaouen Farms 120u" ??
Citera
2025-08-01, 10:32
Medlem
Citat:

Den är fin! Bubblar och smakar gott, inget oljigt klet, denna var smulig och fin i färgen.
Citera
2025-08-01, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hardkårr
Den är fin! Bubblar och smakar gott, inget oljigt klet, denna var smulig och fin i färgen.

Tack, ska gå bort och hämta 5g och testa då.

Vad är det för terps/smak/doft?
Citera
2025-08-02, 19:53
Medlem
Citat:

Det cirkulerar fake hasch i vitt bakplåtspapper, undvik!

Köp aldrig hasch som kommer i bakplåtspapper.
Senast redigerad av Gelato33 2025-08-02 kl. 19:55.
Citera
2025-08-05, 00:44
Medlem
Finns de något vettigt i Sverige? Chillar lite i Spanien och från vad jag ser är det frf rätt så fucked börjar bli rädd att komma hem 😅
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in