Resultat: Vem vill du skall vinna årets Robinson?
Alexander Strandberg (åkt ut)
51,67%
571 röster
Alma Skoog (åkt ut)
5,07%
56 röster
Marcus Håkanson
9,14%
101 röster
Maureen Asic
4,80%
53 röster
Olivia Lindegren
11,67%
129 röster
Pål Schakonat (åkt ut)
9,86%
109 röster
Rooble Gedi (åkt ut)
2,26%
25 röster
Simone Sjöström
2,90%
32 röster
Zayera Khan (åkt ut)
2,62%
29 röster
2024-05-22, 08:32
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Där ser man, med sitt tidigare liv i svängen har han säkert träffat några som har all anledning att tycka illa om honom nu. Livet ger en både vänner och fiender.

Starkt att paret har överkommit sina svårigheter och dessutom klarat av det tillsammans, man får önska dem all lycka i livet och jag gissar att den viktigaste vinsten för Alex inte är en halv miljon utan vittnesmålen från alla deltagare som har berättat om de djupa och fina samtal som de haft i Gränslandet. Alla har åkt tillbaka till Robinson med ny styrka och motivation.

Den reklamen är värd mer än prissumman i Robinson.
Jag hoppas verkligen att du är ironisk nu.
2024-05-22, 09:08
Medlem
Tjockis-Simone vs Tjockis-Alma i balansgången, kunde inte bli bättre.
Hejdå Alma Mellanmjölk, du kommer inte vara saknad.

Simone: "Vi behöver inte din hjälp Marcus"..
Vad snabbt hon glömde bort att alla tjejerna kom sist trots försprånget mot Alex!
2024-05-22, 11:51
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vill.Ha.Den.I.2an
I hans tidigare säsong? Eller gränslandet? Har bara kollat sporadiskt på det.

Det har han berättat i båda säsongerna.

Om du bara kollar sporadiskt något avsnitt här och där - så förstår jag inte varför man ens bryr sig? Varje avsnitt av Robinson händer det en hel del: tävlingar, det sociala spelet mellan deltagarna och synkar.
2024-05-22, 12:23
Medlem
Gillar verkligen denna säsongen (faktiskt en av de klart bättre) även om ingen av de som är i final är mina favoriter. Har ju sett alla säsonger sedan 1997.

Många udda filurer. Få att heja på

Känner mig ändå lite snuvad på konfekten. Hade velat se vad Helen kunde gjort inne i Robinson med en Alexander som inte mobbade skiten ur henne.

Hade även velat se vad Kemo kunde gjort. Han verkade våga ha en egen åsikt utan för den del stöta sig med andra. Otroligt korkat att inte fixa vaccin på det som krävdes.
2024-05-22, 13:22
Medlem
Det sägs att narcissistister ofta pratar om sig själv i tredje person.

Så gör Alexander.

Jag ogillar honom ännu mer efter dagens avsnitt.
2024-05-22, 13:31
Medlem
Tråkigt ingen vägnings-tävling i år.

Hade varit intressant om Simone gått ner ett enda fram?

Marcus har blivit väldigt avmagrad.
2024-05-22, 13:36
Medlem
Vill.Ha.Den.I.2ans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Det har han berättat i båda säsongerna.

Om du bara kollar sporadiskt något avsnitt här och där - så förstår jag inte varför man ens bryr sig? Varje avsnitt av Robinson händer det en hel del: tävlingar, det sociala spelet mellan deltagarna och synkar.

Jag har kollat hela "huvudtävlingen". Inte precis alla av gränslandet, men sett mycket.

Finns inga kvar nu som jag tycker ska vinna.

Olivia har bara suttit med runt lägerelden samt fjompat i alla synkar, baktalat folk som hon tröttnat på.

Maureen, att inte hon åkt redan, var ju en som pratade engelska varannan mening för nån säsong sedan, den har jag för mig åkte för det.

Simone skulle åkt för länge sedan med tanke på beteende mot Ci.

Marcus är en stor skit, skulle neutraliserats redan vecka 2-3.

De som inte skämmt ut sig totalt är inte kvar vilket är synd.
2024-05-22, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moodii
Tjockis-Simone vs Tjockis-Alma i balansgången, kunde inte bli bättre.
Hejdå Alma Mellanmjölk, du kommer inte vara saknad.

Simone: "Vi behöver inte din hjälp Marcus"..
Vad snabbt hon glömde bort att alla tjejerna kom sist trots försprånget mot Alex!

Yeeees, grisnäsan ute!! Marcus verkar vara helt slut i huvudet, psykopat varning delux!!!!
2024-05-22, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Jag hoppas verkligen att du är ironisk nu.
Varför skulle jag vara ironisk? Det är många av årets deltagare som har vittnat om att de har haft en bra tid på Gränslandet tillsamman med Alexander. Borde jag gå efter vad anonyma hatare vräker ur sig på Flashback mer än de som varit med i Robinson? Det är mindre än en handfull skribenter i tråden som dag ut och dag in i flera veckor har vräkt ur sig inlägg som enbart har som syfte att smutskasta några deltagare. Det är ett mycket suspekt beteende, på gränsen till sjukligt rent av.
2024-05-22, 16:35
Medlem
Bakarettans avatar
Jag hoppas att Marcus tar hem allt. Han har visat sej vara bra på tävlingar. Han har varit smart och spelat otroligt bra. Pga många spoilat att det är Olivia som vinner säjer jag bara ...bra spelat där Mastiff! Ni har tillsammans med TV4 ännu en gång bevisat att ju dummare prod.teamet är desto dummare blir vinnaren. Öh..glömde ju säga...fy fan vad jag är glad att jag hade fel om Mr Jesus Himself🤣
2024-05-22, 16:45
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Varför skulle jag vara ironisk? Det är många av årets deltagare som har vittnat om att de har haft en bra tid på Gränslandet tillsamman med Alexander. Borde jag gå efter vad anonyma hatare vräker ur sig på Flashback mer än de som varit med i Robinson? Det är mindre än en handfull skribenter i tråden som dag ut och dag in i flera veckor har vräkt ur sig inlägg som enbart har som syfte att smutskasta några deltagare. Det är ett mycket suspekt beteende, på gränsen till sjukligt rent av.
Att ha en åsikt över hur en annan människa beter sig anser jag inte som ett sjukt beteende. Man har rätt att uttrycka sina känslor och vad man tycker om vederbörande.
Vill jag som person spy galla över hur en person betett sig just för att jag har tyckt att personen gjort fel så gör jag det.
2024-05-22, 17:00
Medlem
Vipans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Jag hoppas att Marcus tar hem allt. Han har visat sej vara bra på tävlingar. Han har varit smart och spelat otroligt bra. Pga många spoilat att det är Olivia som vinner säjer jag bara ...bra spelat där Mastiff! Ni har tillsammans med TV4 ännu en gång bevisat att ju dummare prod.teamet är desto dummare blir vinnaren. Öh..glömde ju säga...fy fan vad jag är glad att jag hade fel om Mr Jesus Himself🤣
Väldigt skönt att du inte hade rätt. Frös till is varje gång jag läste din övertygelse om att herr Jesus skulle vinna. Nu hoppas jag också att Marcus tar hem alltihop. Hur korkad han än har varit så har han i alla falll varit underhållande och bra i tävlingar. Om inte känns det helt meningslös att se söndagens avsnitt. Tråkigare finalister har nog aldrig funnits tidigare i Robinson.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in