Citat:
Ursprungligen postat av
Lawnmoverman2011
Om han varit kopplad till kriminella aktiviteter tidigare, dvs ett väpnat rån med en kumpan så borde det väl i teorin kunna styrka hans uppgifter om att han förvarade saker åt andra kriminella personer i S*gas bostad?
Med ”i teorin” menar du i din gravt störda fantasi. Nej, rent juridiskt styrker det absolut ingenting.
Citat:
Du anser kanske att ett väpnat rån är en bagatell?
Du svarar som du har förstånd till. Jag skrev just tvärtom och det förstår alla andra i tråden utom just du.
Du är verkligen skrattretande dum när du försöker lägga ord i andras mun med dina löjliga insinuanta frågor. Tro mig, du lurar ingen.
Citat:
Det märks att du är lite bakom flötet och klarar inte av att se ett möjligt sammanhang här, Am*n är helt uppenbart inte ostraffad tidigare.
Skillnad vore om han är en väldigt skötsam kille utan några domar i bagaget, då hade man kunnat ifrågasätta hans uppgifter om "saker" som då ska ha förvarats i hennes bostad.
Du är inte
lite bakom flötet utan helt rubbad. Du är så dum att du inte förstår när du gör självmål genom att argumentera mot vad du tidigare skrivit.
Det du nu skriver
misstänkliggör den person som du tidigare med stor frenesi hävdat är oskyldig.
Det är fint att du nu bekräftar att du äntligen insett att Am*n har en obefintllg trovärdighet och en kriminell livsstil som inkluderar vapenhot och grovt våld. Då måste du rimligen hålla med om att han absolut skulle kunna ha mördat sin gravida flickvän, eller hur?
Nåväl, upprepar du samma inlägg utan att komma med något seriöst nytt så kommer jag behandla det därefter - d.v.s. som trams.