2024-05-17, 22:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Jag har svårt att se andra än William, Valentin och Patrick som de sista tre. Blötast blir hon av Valentins utseende och Williams busighet. Så troligtvis dessa två som blir kvar till det sista avsnittet.

Daniel är väl ett litet wild card. Men tydligen svårt med norskan för Sonja. Eller hon verkar åtminstone ha lite svårt att förstå honom av någon konstig anledning.

Han nämnde nån gång att han inte har problem med att flytta heller så avståndsmässigt tror jag inte Daniel skulle vara något problem bara för han är norrman.
Citera
2024-05-17, 23:42
Medlem
intedinkilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikN96
Daniel är väl ett litet wild card. Men tydligen svårt med norskan för Sonja. Eller hon verkar åtminstone ha lite svårt att förstå honom av någon konstig anledning.

Han nämnde nån gång att han inte har problem med att flytta heller så avståndsmässigt tror jag inte Daniel skulle vara något problem bara för han är norrman.

Det som krånglar till det är väl att han har barn i Norge så kommer vara bunden att bo där deltid många år till. Inte helt optimalt om Sonja drömmer om egna barn att ha en babydaddy/partner som pendlar fram och tillbaka mellan dom olika barnen i Sverige/Norge.
Citera
2024-05-17, 23:44
Medlem
intedinkilles avatar
Sonja har setts med många av killarna så tror egentligen inte det avslöjar så mycket om vem hon valt. Min gissning är att hon blev polare med dom flesta.
Citera
2024-05-18, 09:30
Medlem
mediekratis avatar
Citat:

Denne Alexander Anaje var med bara för att någon gång få chansen att berätta om sin våning och bil för att på så sätt få massa tjejer efter sig när han väl kommer hem.
Var tvungen att googla på människan, han bodde alltså i en ”våning” i Kalmar som väl kostar som en större 1a i Stockholm…Porschen verkar vara skriven på någon annan om den ens har existerat, enda bilen han äger är en Ford sierra från 1990. Låter som en riktigt flådig kille!
Citera
2024-05-18, 10:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av efterskalvet
Någon annan som stör sig på det anglifierade ”tack för att du delar” som hon säger i tid och otid?

Lite avtändande med tjejer som inte behärskar det svenska språket. Tycker ofta det säger en del.
Eller hur. Joar sitter och gråter och hon säger tack för att du delar, helt malplacerat och fel.

Eller när han berättade om jobbiga minnen och upplevelser med sin familj och hon säger 'häftigt'.
Hon är rätt skön annars men ibland är hon väldigt osynkad.
Citera
2024-05-18, 12:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Eller hur. Joar sitter och gråter och hon säger tack för att du delar, helt malplacerat och fel.

Eller när han berättade om jobbiga minnen och upplevelser med sin familj och hon säger 'häftigt'.
Hon är rätt skön annars men ibland är hon väldigt osynkad.

Är hon skön annars? Hon kallar allting för en ”vibe” och använder hennes händer som om hon dirigerar orkester när hon talar. Hon försöker för mycket, hon försöker vara så ”seriös” och djup men det blir bara platt och genomskinligt. Sen så kollar hon läskigt stirrande med sin blick när någon pratar med henne. På detta vill hon hela tiden förtydliga för tittarna att hon är ”social” och älskar att vara med människor. Okej? Vem gillar inte det? Hon är en översittare som tror/vill att männen är dagisbarn.
Citera
2024-05-18, 15:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikN96
Är hon skön annars? Hon kallar allting för en ”vibe” och använder hennes händer som om hon dirigerar orkester när hon talar. Hon försöker för mycket, hon försöker vara så ”seriös” och djup men det blir bara platt och genomskinligt. Sen så kollar hon läskigt stirrande med sin blick när någon pratar med henne. På detta vill hon hela tiden förtydliga för tittarna att hon är ”social” och älskar att vara med människor. Okej? Vem gillar inte det? Hon är en översittare som tror/vill att männen är dagisbarn.

Men de flesta av männen där är ju dagisbarn. Klart man blir sån då när ingen connection finns och hon måste prestera och låtsas intresserad av småbarnen till killar.
Citera
2024-05-18, 15:47
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mediekrati
Var tvungen att googla på människan, han bodde alltså i en ”våning” i Kalmar som väl kostar som en större 1a i Stockholm…Porschen verkar vara skriven på någon annan om den ens har existerat, enda bilen han äger är en Ford sierra från 1990. Låter som en riktigt flådig kille!

Jag kan ingenting om Kalmar så det sa mig inte så mycket, men som du beskriver fastigheter i Kalmar jämfört med Stockholm så skulle han också kunna ha en våning i min kommun för en ettas pris i Stockholm. Jag trodde att Kalmar var som Stockholm. Numera är det dessutom en 130 kvm, inte 200 kvm med tanke på att det var så viktigt för tönten att nämna, skämskudde.
Citera
2024-05-18, 16:54
Medlem
Svidmyras avatar
Det finns tre vettiga killar och Sonja väljer ingen av dem. Hon vill ha en som inte säger emot för mycket och som hon kan diskutera en massa med - på hennes villkor. Hon har alldeles för många förutfattade meningar och ställer frågor på ett aggressivt, mästrande sätt.
Sonja kommer att välja en av de omogna självplågarna, inte nån av de bra: Joar eller mörke chauffören m skägget (Patrik?) eller nr 3 som jag inte minns namnet på.
Citera
2024-05-18, 20:21
Medlem
Dishys avatar
Citat:
Jag har svårt att se andra än William, Valentin och Patrick som de sista tre. Blötast blir hon av Valentins utseende och Williams busighet. Så troligtvis dessa två som blir kvar till det sista avsnittet.

Jag tror också på Valentin och William. Trea kanske Patrick fast honom gillar jag inte alls, inget fel på honom egentligen men jag fattar inte honom alls.
Oja märks att hon tycker Valentin är drömmig. William känns lite för oslipad på ett sätt. Men hon verkar gilla det hos honom.
Citera
2024-05-18, 21:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av mediekrati
Ganska standard att skriva sina fordon på sina föräldrar för att få lägre försäkring. Jag gör det.
Citera
2024-05-18, 21:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av intedinkille
Det som krånglar till det är väl att han har barn i Norge så kommer vara bunden att bo där deltid många år till. Inte helt optimalt om Sonja drömmer om egna barn att ha en babydaddy/partner som pendlar fram och tillbaka mellan dom olika barnen i Sverige/Norge.
Av vad jag snappade upp på deras dejt så verkar han inte ha delad vårdnad. Lät som att Tayloor sa nånting om det också när dom två bråkade, att Daniel skulle vara en dålig förälder för att han inte är närvarande i sitt barns liv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in