2024-05-17, 14:27
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dipmeatandyeet
Hade Emil med sig troskydden på planet? Var det så han fick ligga?

Sonja såg riktigt äcklad ut när han höll på med sina trosskydd.

Och nu berättar han om att hon undrade vad fan han höll på med med dessa i KAA, ändå höll han på med dem även vid roscermonin.
Han är ju helt efterbliven.
Påminner om Björn Gustafssons tönt-karaktärer.

Edit: William såg ut som han ville mörda den som kom tillbaka från dejt, även detta avsnitt.
Senast redigerad av dialektiker 2024-05-17 kl. 14:29.
Citera
2024-05-17, 18:01
Medlem
Qwelias avatar
Vinnaren:

Citera
2024-05-17, 18:29
Medlem
Dishys avatar
Men jaaa det är jättemånga som vill berätta om vinnaren i tråden, ja vi är jättemånga som bor i Sthlm och kan råka se dem, släpp det nu snälla så vi kan fokusera på programmet. Bra att ni använder spoiler-knappen i alla fall.
Citera
2024-05-17, 18:31
Medlem
Dishys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Sonja såg riktigt äcklad ut när han höll på med sina trosskydd.

Och nu berättar han om att hon undrade vad fan han höll på med med dessa i KAA, ändå höll han på med dem även vid roscermonin.
Han är ju helt efterbliven.
Påminner om Björn Gustafssons tönt-karaktärer.

Edit: William såg ut som han ville mörda den som kom tillbaka från dejt, även detta avsnitt.

Jag tycker hon var lite oschysst som inte kunde bjuda på ett skratt, han försökte ju bara återknyta till att de hade roligt kring det förut. Men ja puckat av honom att ta fram det igen på roscermonin.
Citera
2024-05-17, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maputo
Sjukt om hon väljer William. Han ser ut som vilken vanlig kille som helst. Han har ingen utstrålning eller en bra personlighet. Det ända han har som man antagligen måste ha för att söka till Bachelorette är en bra självbild.

Alltså hon kommer välja honom…
Citera
2024-05-17, 18:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av maputo
Sjukt om hon väljer William. Han ser ut som vilken vanlig kille som helst. Han har ingen utstrålning eller en bra personlighet. Det ända han har som man antagligen måste ha för att söka till Bachelorette är en bra självbild.

Huvudsaken hon gillar honom och om hon fortfarande gör det!

Byggplatschef, bra inkomst och händig. Jag tycker han verkar ha en bra personlighet utifrån det lilla man sett. Kanske får se mer av honom nu. Jag tycker inte han verkar så svartsjuk som nån i tråden skriver. Kanske bara svider i hjärtat lite om det är de två som ödet bestämt att det ska vara. Inte alla i programmen som det håller för, lite kul om deras framtida man/kvinna skulle finnas där. Men ibland händer det!
Senast redigerad av sirsia0 2024-05-17 kl. 19:00.
Citera
2024-05-17, 19:24
Medlem
dialektikers avatar
Tråkigt att ni spoilar så om William. Brukar inte spoilas så här.
Citera
2024-05-17, 19:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Tråkigt att ni spoilar så om William. Brukar inte spoilas så här.

Jag skriver utifrån spekulationer bara. Sen vet man inte om folk verkligen sett dom, kan ju bara vara hitte-på. Vi får se hur det utvecklas. problemet är väl att det gått så lång tid sen inspelningen så är man ett kärlekspar är det ju svårt att bara sitta hemma och uggla i två år är det väl nu?
Citera
2024-05-17, 19:48
Medlem
Undra vem nummer två är …
Citera
2024-05-17, 20:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av sirsia0
Jag skriver utifrån spekulationer bara. Sen vet man inte om folk verkligen sett dom, kan ju bara vara hitte-på. Vi får se hur det utvecklas. problemet är väl att det gått så lång tid sen inspelningen så är man ett kärlekspar är det ju svårt att bara sitta hemma och uggla i två år är det väl nu?

1 år är det väl. Spelades in förra våren tror jag.
Sen kan väl de tycka och känna vad de vill, men de har ett kontrakt att förhålla sig till.
Citera
2024-05-17, 21:19
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hello87
Undra vem nummer två är …

Jag har svårt att se andra än William, Valentin och Patrick som de sista tre. Blötast blir hon av Valentins utseende och Williams busighet. Så troligtvis dessa två som blir kvar till det sista avsnittet.
Citera
2024-05-17, 21:53
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Jag har svårt att se andra än William, Valentin och Patrick som de sista tre. Blötast blir hon av Valentins utseende och Williams busighet. Så troligtvis dessa två som blir kvar till det sista avsnittet.

Jo, solklart är det William hon blir blöt av i nästa avsnitt (på teasern), så som de höll på bakom kameran i KAA.
Men hon försa sig ju om att hon är singel i P1 enligt någon.
Så i såfall provkörde väl hon och William ett tag men relationen höll inte?

Det är ju inte så dåligt utfall ändå, om Sonja fått göka lite hemma i Sverige. Med tanke på hur utfallen brukar kunna se ut i Bachelorette/Bachelor, där deltagare fått sista rosen, men sen har de inte träffat varandra en enda gång hemmavid.

Och Sonja har ju isåfall bättre omdöme än sin mamma (som fattar tycke för partners som är benägna att begå övergrepp, samt fäder som sticker helt från sina barn).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in