Citat:
Ursprungligen postat av
SithMaster
Vill man ha trygghet så är det bästa sättet. Känts helt rätt att vara all in i BTC och MSTR det senaste dygnet. Tror jag fortsätter så.
Allt kring det fundamentala handlar till det positiva om Bitcoin.
Inget (!) i det fundamentala handlar till altcoins fördel, snarare tvärtom med tanke på SECs häxjakt.
Liksom, det är inga pensionsfonder som pratar om att exponera sig mot XRP, Monero, Doge eller ens Ethereum direkt…