2024-05-11, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Akapendeltaglooser
Jag kör båda efter humör och om jag vill använda btc ibland
(som inte (archetyp har)
De flesta av "mina" säljare finns på båda. Paket kommer fram/inte fram i
ungefär samma utsträckning oavsett vilken sida man köpt från.
Dock aldrig plötsligt stått noll kronor på kontot på fs, bara på arch.

Ofan, ja se där. Använde du någon pisslänk då? Jag går alltid in via tor taxi. Funkat flera år.
Citera
2024-05-11, 19:25
Citat:
Ursprungligen postat av JippeyX
Jag ska också byta, alltid kört flugsvamp innan.. mitt main konto är utelåst för ”Felaktigt användarnamn eller lösenord. Skapade nytt konto och skrev till support och sen blev det kontot utelåst innan jag hann få svar (efter bara någon timme) så jag skapade ett nytt och nu är även det utelåst.. hoppas mina två beställningar jag gjorde hann gå igenom innan mitt main blev stulet för de var ändå på 6500 och 1600kr (två beställningar). Bara att vänta nervöst tills posten kommer.. förövrigt hade jag 7kr kvar på kontot och en startad dispyt där jag troligen skulle fått 50% eller reship.

När fs 3.0 la ner gick jag mer till stora säljares egna sidor efter alla problem jag hört med fs 4.0. Archetyp funkar säkert men är ju inte 100% inrikes så aldrig brytt mig om. Silk Road och sånna utrikes sidor får mkt större uppmärksamhet. Så roligt alla som köper Monero tror dom är safe när alla vet att Monero är valuta som 100% används till illegala saker medan Btc är mer legitimt i bankernas ögon.
Senast redigerad av Doktor.D 2024-05-11 kl. 19:51. Anledning: ARCHETYP
Citera
2024-05-11, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doktor.D
När fs 3.0 la ner gick jag mer till stora säljares egna sidor efter alla problem jag hört med fs 4.0. Archetype funkar säkert men är ju inte 100% inrikes så aldrig brytt mig om. Silk Road och sånna utrikes sidor får mkt större uppmärksamhet så roligt alla som köper Monero tror dom är safe när alla vet att Monero är valuta som 100% används till illegala saker medan btc är mer legitimt i bankernas ögon

ARCHETYP för helvete!!!
Inte "archetype".

LÄR ER!!!!

Det är idioter som du som gör att folk råkar ut för phishing-länkar för att de stavar fel.

ARCHETYP!!!!

Det är inget jävla "e" på slutet.

EDIT:
och vad fan har banker och XMR med varandra att göra?
Du köper inte XMR via en bank. Det gör du via en exchange, och en exchange bryr sig inte ett skit i vad du köper, bara du gör ett köp (och inte är en idiot som för över direkt till en DNM).

EDIT2:
Duktig idiot. Ser att du uppdaterade ditt inlägg nu.
Senast redigerad av Dsfarfeg 2024-05-11 kl. 19:51.
Citera
2024-05-11, 19:59
Citat:
Ursprungligen postat av Dsfarfeg
ARCHETYP för helvete!!!
Inte "archetype".

LÄR ER!!!!

Det är idioter som du som gör att folk råkar ut för phishing-länkar för att de stavar fel.

ARCHETYP!!!!

EDIT:
Du köper inte XMR via en bank. Det gör du via en exchange, och en exchange bryr sig inte ett skit i vad du köper, bara du gör ett köp (och inte är en idiot som för över direkt till en DNM).

EDIT2:
Någon som blev lite triggad?
Du kallar mig idiot och grejer men du förstår väl att en exchange måste lämna ut uppgifter höger och vänster till diverse myndigheter? Därav om du har lite mer Iq kan du räkna ut att folk som köper Monero regelbundet noteras lite extra över folk som köper andra valutor.
Säger inte att det är så, fast jag säger att det är så..
Citera
2024-05-11, 20:04
Medlem
Citat:
Någon som blev lite triggad?
Du kallar mig idiot och grejer men du förstår väl att en exchange måste lämna ut uppgifter höger och vänster till diverse myndigheter? Därav om du har lite mer Iq kan du räkna ut att folk som köper Monero regelbundet noteras lite extra över folk som köper andra valutor.
Säger inte att det är så, fast jag säger att det är så..

Visa mig 1 person, bara en enda person, som har åkt fast av att köpa monero (XMR).

Endast en. Inte två, inte tre, inte fler än så.
En enda person i Sverige som fått negativa konsekvenser av att köpa XMR.

Det finns ingen kryptovaluta i hela världen som är illegal så ditt argument fallerar ganska så snabbt.
Tycker bara det är pinsamt att du ens pratar om IQ. Är du 14 år?

Lär dig hur archetyp stavas för helvete. Du bidrar endast till att fler personer blir av med sina pengar.
Citera
2024-05-11, 20:09
Citat:
Visa mig 1 person, bara en enda person, som har åkt fast av att köpa monero (XMR).

Endast en. Inte två, inte tre, inte fler än så.
En enda person i Sverige som fått negativa konsekvenser av att köpa XMR.

Det finns ingen kryptovaluta i hela världen som är illegal så ditt argument fallerar ganska så snabbt.
Tycker bara det är pinsamt att du ens pratar om IQ. Är du 14 år?

Lär dig hur archetyp stavas för helvete. Du bidrar endast till att fler personer blir av med sina pengar.
Du låter väldigt säker på din sak. För övrigt har jag gett ut ett bra tips till Polisens data-nissar som garanterat läser på Flashback.
Senast redigerad av Doktor.D 2024-05-11 kl. 21:02.
Citera
2024-05-11, 20:11
Medlem
Citat:
Du låter väldigt säker på din sak. För övrigt har jag gett ut en bra tips till polisens data-nissar som garanterat läser på Flashback.

Duktig idiot.
Citera
2024-05-12, 12:25
Medlem
iflys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skabaraju
Helt obegripligt att ni använder flugsvamp. Kör archetyp.

Varför är det obegripligt?
Citera
2024-05-12, 12:27
Medlem
iflys avatar
Var är det säkrast att köpa monero?
När man sedan väl har monero, var ska man ”skicka” de innan man skickar in den på själva darknet sidan man ska handla på? Eller skickar ni direkt? Är det inte lite knas?
Citera
2024-05-12, 14:53
Medlem
yournotlikemes avatar
Citat:
ARCHETYP för helvete!!!
Inte "archetype".

LÄR ER!!!!

ARCHETYP!!!!

EDIT:

EDIT2:

Hahahaha! Så jävla rätt men också komiskt att du blir så JÄVLA förbannad och tar ut det till 110% på ett få en annan medlem på Flashback att om man ska hålla på med sånt här måste man iallafall försöka använda hela sina 73 i IQ man dem fick när dem skapades.
Citera
2024-05-12, 15:47
Citat:
Ursprungligen postat av yournotlikeme
Hahahaha! Så jävla rätt men också komiskt att du blir så JÄVLA förbannad och tar ut det till 110% på ett få en annan medlem på Flashback att om man ska hålla på med sånt här måste man iallafall försöka använda hela sina 73 i IQ man dem fick när dem skapades.
Att banker och Polisen skulle notera folk som köper Monero regelbundet ser jag som en ganska rimlig och verklig risk. Där skulle jag börja snoka om jag jobbade på IT avdelningen hos Polisen. Men dom kanske inte är så smarta. I alla fall, kom inte till mig och grina i framtiden om jag hade rätt.
Citera
2024-05-12, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skabaraju
Helt obegripligt att ni använder flugsvamp. Kör archetyp.

Hur gör man? Jag har alltid kört Agoradesk/Coinbase/Blockchain till Electrum till Flugsvamp. Hur gör man med Archetyp?
Sen kan man göra de på iPhone? Alltid kört dator t flugsvamp för jag kört Electrum.
Senast redigerad av JippeyX 2024-05-12 kl. 17:52.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in