Citat:
Ursprungligen postat av
TheGhostLord
Fattar inte alla som hatar Pål så mycket. Vad har han gjort? Han babblar en del, är jobbig och häller vatten i maten så alla blir arga. Men tänk tidigare år.
Fredrik och Rooble har lagt sig i flera tävlingar. Ett helt lag lade sig så de kunde rösta ut Amanda och Erik förra året, med elaka Christoffer som var allmänt sliskig och falsk mot allt och alla.
Det har varit hård mobbning mot bland annat Wrenkler där hela laget ljög honom i ansiktet och inte lät honom åka hem, och Joel som blev hård mobbad av hela sitt lag innan han "räddades" och kom till ett nytt lag med hans idol Mattias.
Vad har Pål gjort som är så hemskt?
Jag har hejjat på Pelle sen dag ett och det känns jobbigt för mig att bland annat Pål vill ha ut honom, men det är ett spel, don't hate the players hate the game.
Jag förstår inte heller hatet mot Pål. Jag tycker illa om honom och att han är jobbig och osympatisk, men inte mer än så. Du jämför med de värsta exemplen, på folk som medvetet förlorade för att få bort de bästa deltagarna från sitt eget lag, Dennis och Christopher. Fredrik och Rooble försökte förlora matcher helt i onödan, medan Christopher bara var elak och Dennis svartsjuk.
Pelle är dock fortfarande min favorit i år, även om han agerat fel vid vissa tillfällen. Han är smartare än alla andra och tänker framåt.