Flashback bygger pepparkakshus!
2024-05-06, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
Hans skäl är ekonomiska. Jag har inte följt honom extremt mycket men av det jag sett är känslan en ung man med bra (kanske lite för bra?) självförtroende och tillräckligt bra affärssinne för att se potential att mjölka ur pengar i allt som kommer i hans väg för kortsiktig vinning men inte bra nog för att bygga upp en långsiktigt hållbar växande business.

Jag tror inte han är sexistisk medvetet eller har en uttalad snedvriden kvinnosyn och det har nog mer att göra med att han ger intryck av att inte ha några värderingar över huvud taget, att han inte tänkt så långt och att han är helt upptagen med tankarna om sig själv. Hade det inte blivit rally hade han lika gärna kunnat vara frontfigur i ett pojkband eller haft någon matlagningskanal. Hans styrka är nog mest en ung lättsam personlighet, ett trevligt yttre och att smälta in. Som en yngre version av Christer Sjögren. Dom djupa tankarna och intellektuella resonemang på högre nivå är nog varken hans eller hans följares starka sida. Har han råkat vara sexistisk är det nog inget medvetet eller något han ens begriper.

Precis han mjölkar verkligen hela sitt varumärke i sina lives hela tiden kortsiktigt är det som du säger nog en stor vinst

Nu är det dock oroväckande tyst på tiktok från att tidigare livet flera timmar i sträck 2-3 gånger om dan så har jag inte sett en live det senaste dygnet typ
2024-05-06, 18:41
Medlem
henrikos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ratdancer
Thaihoran

Vad har du för belägg för att hon skulle ha Timpeng?
2024-05-06, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henriko
Vad har du för belägg för att hon skulle ha Timpeng?

Bara önsketänkande från min sida, hon ser ovanligt bra ut för att vara thai!
2024-05-06, 21:33
Medlem
fluffypuffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RoffeSouverin
Sveriges näst mest mäktiga idrottspersonlighet efter Zlatan ( källa ) har spenderat ett par vintrar i Thailand. Träffat en brud, de är bara vänner heter det. Hon kommer hit nu efter senaste vintern och är bl.a. med o marknadsför hans merch. Han anlitar en fotograf som i jämförelse får Ron Jeremy att verka fräsch. Han sänder shooten live och försvarar sen beteendet. Livlig debatt i denna Facebooktråd, i övrigt ganska tyst, inga kvällstidningsrubriker (än iaf)
Är han körd nu? Helkörd eller bara lite småkörd?

Fy faan vilket PK/karen inlägg 🤣😂 du stör dig alltså på att fotografen vill få tjejen att posera sexigt inför kameran för ett photoshoot till merch?
Herregud, hur tror du annars att det ska gå till?
Tim verkar vara en skön kille. Synd att efterblivna stackare som dig försöker förstöra för honom
2024-05-06, 22:28
Medlem
Computerzs avatar
Har han tatt hit thaien för att modella hans fula merch? Aldrig hört talas om honom fast jag följer varken influencers eller rallysporten. Dock ser jag inga större problem med detta. Hon kommer hit för upphållstillstånd, han får ligga. Ett ömsesidigt utnyttjande helt enkelt.
2024-05-06, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AckeDD
Denne Matz är en välkänd skum typ som nästlar sig in överallt.
figurerat som kock, musiker, teaterapa, mäklarassistent och fotograf.
Nu verkar det som att han håller på med lastbilskörkort, antagligen för att på så sätt kunna komma innanför skinnet på Tim som i all business behöver folk som kan jobba utan några högre betyg.
Har bara väntat på att M ska ställa till oreda i kontakten med Tim.
Spot on men du glömde musikproducent med...
2024-05-06, 23:53
Medlem
Eponumoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AckeDD
Denne Matz är en välkänd skum typ som nästlar sig in överallt.
figurerat som kock, musiker, teaterapa, mäklarassistent och fotograf.
Nu verkar det som att han håller på med lastbilskörkort, antagligen för att på så sätt kunna komma innanför skinnet på Tim som i all business behöver folk som kan jobba utan några högre betyg.
Har bara väntat på att M ska ställa till oreda i kontakten med Tim.
Håller på med lastbilskörkort

Vad fan menar du?
2024-05-07, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Nu är det dock oroväckande tyst på tiktok från att tidigare livet flera timmar i sträck 2-3 gånger om dan så har jag inte sett en live det senaste dygnet typ

Ja, vad i helvete, började följa pojken för att få följa lite drama men helt dött.
Får väl luska lite i Mods TikTok och se om hon ens är kvar i Sverige.
2024-05-07, 07:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ratdancer
Ja, vad i helvete, började följa pojken för att få följa lite drama men helt dött.
Får väl luska lite i Mods TikTok och se om hon ens är kvar i Sverige.

Tror hon skulle vara här i 3 månader
2024-05-07, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fluffypuffy
Fy faan vilket PK/karen inlägg 🤣😂 du stör dig alltså på att fotografen vill få tjejen att posera sexigt inför kameran för ett photoshoot till merch?
Herregud, hur tror du annars att det ska gå till?
Tim verkar vara en skön kille. Synd att efterblivna stackare som dig försöker förstöra för honom
Och var, exakt var, i mitt inlägg läser du in en pk/karen värdering från vad JAG skriver?! Jävla stolpskott!😂
Nä, ville få igång en diskussion utanför fejja tråden där dina påstådda värderingar må finnas, då jag som sagt är lite förvånad över att det inte setts eller hörts nåt nån annanstans. Och en sån diskussion fick jag, med rätt vitt skilda åsikter!
2024-05-07, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henriko
Hans tjejkompis som fotograferades tror jag inte brydde sig mycket om detta. Såg i något avsnitt hur hon tyckte det var konstigt att vi inte hade heta brudar på huven på utställningar här. Att hon såg obekväm ut tror jag mest handlade om att hon kände sig obekväm med svårigheten att kommunicera.

Vi får väl se om hans nya kvinnliga kartläsare känner sig kränkt över det hela eller ej. Det tror jag blir en bra indikation på varåt detta barkar.

Själv är jag rätt så neutral i det hela. Jag tyckte kanske inte det sköttes så smidigt. Men det är inget hemskt på riktigt som skett. Kan inte folk fokusera på folk som är elaka på riktigt istället, för sånt här trams!

Jag tror man helt enkelt måste räkna med att alla inte är perfekta hela tiden. Följer man någon som sänder live typ halva sitt liv, så kan man inte förvänta sig annat än att man kommer irritera sig på småsaker här och där. Precis som med folk man älskar och bor i ihop med.

1+ på den! Ingen katastrof som skett men fotografens stönande och sliskiga beteende gör att jag kan i viss mån förstå reaktionerna.
2024-05-07, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eponumos
Du babblar som du har förstånd till vad det verkar. Är du moralens väktare på heltid eller extraknäcker du bara?

En helt vardaglig tjej står fullt påklädd med en keps och en tygpåse och blir fotad.

Han är förstås inte ”körd” på något sätt.

Den här tråden, däremot, körde i diket innan du var klar med trådstarten. Vilken fiaskotråd.

Haha, inte har då jag lagt nån moralisk värdering i det här utan ville få en diskussion och lite åsikter i händelsen utanför den tillrättalagda fejja tråden. Och det har jag fått. Så för att citera dig, Du verkar själv babbla mer än du har förstånd till!😂

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in