2024-05-06, 11:19
Medlem
"Fotografen"verkar ju ha grav KOL eller flåsar han så pga övervikt? Verkar allmänt efterbliven iaf. Tim borde ha avbrutit och fixat bilderna själv med sin egen mobil hemma. Hade blivit mycket bättre bilder tror jag.
2024-05-06, 11:38
Medlem
Här är länken till snubbens TikTok som nog bättre hör hemma i Youtubers, vloggare och andra videokreatörer: @timliljegren

Thaihoran borde annars göra sig bekväm med att gubbar ser henne som ett sexobjekt, Välkommen till Sverige Mod.
2024-05-06, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henriko
Jodå. Jag råkar veta vem han är. Han är en youtuber, och en rallytalang som ser ut att ha potential om alla bitar ramlar rätt. Men du har ändå rätt. Han är knappast tvåa i att vara känd just nu. Om ens topp tusen?

Rallytalang de vettefan? tycker mest han kraschar allt som han kör tur han har sina FANS som betalade ny kärran genom donationer

Ha verkar förövrigt vara ovän med sin farsa som också är en tiktokare
2024-05-06, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Rallytalang de vettefan? tycker mest han kraschar allt som han kör tur han har sina FANS som betalade ny kärran genom donationer

Ha verkar förövrigt vara ovän med sin farsa som också är en tiktokare

Vad heter hanns farsa på Tiktok?
2024-05-06, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ratdancer
Vad heter hanns farsa på Tiktok?

@tobbeliljegren
2024-05-06, 12:06
Medlem
Härlig kombination av rallybilsfotograferande, superdålig engelska, medelålders gubbe i baseballkeps, thaibrud som modellar, sliskiga kommentarer.
2024-05-06, 12:09
Medlem
henrikos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Rallytalang de vettefan? tycker mest han kraschar allt som han kör

Jo, men frågan är väl till vilken grad det beror på bristande stabilitet hos Tim eller bristande stabilitet i material och lågbudgetstallet bakom. Jag hade gärna sett hur det skulle gå med ett riktigt 4WD-stall bakom.
2024-05-06, 12:24
Medlem
henrikos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RoffeSouverin
Är han körd nu? Helkörd eller bara lite småkörd?

Hans tjejkompis som fotograferades tror jag inte brydde sig mycket om detta. Såg i något avsnitt hur hon tyckte det var konstigt att vi inte hade heta brudar på huven på utställningar här. Att hon såg obekväm ut tror jag mest handlade om att hon kände sig obekväm med svårigheten att kommunicera.

Vi får väl se om hans nya kvinnliga kartläsare känner sig kränkt över det hela eller ej. Det tror jag blir en bra indikation på varåt detta barkar.

Själv är jag rätt så neutral i det hela. Jag tyckte kanske inte det sköttes så smidigt. Men det är inget hemskt på riktigt som skett. Kan inte folk fokusera på folk som är elaka på riktigt istället, för sånt här trams!

Jag tror man helt enkelt måste räkna med att alla inte är perfekta hela tiden. Följer man någon som sänder live typ halva sitt liv, så kan man inte förvänta sig annat än att man kommer irritera sig på småsaker här och där. Precis som med folk man älskar och bor i ihop med.
2024-05-06, 15:00
Medlem
Var hittar man klippet?
2024-05-06, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LiteDum
Var hittar man klippet?

https://www.facebook.com/story.php?s...mHKCm0ADRCViPW
2024-05-06, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeTeigneux

Jag förstår inte alls den här trenden med att den yngre generationen lägger upp precis allt de gör på nätet.

Och fårskocken som leker USA och i grupp kastar sig över och hatar personer på nätet för minsta lilla sak är så otroligt osympatisk att man mest vill spy.

Hans skäl är ekonomiska. Jag har inte följt honom extremt mycket men av det jag sett är känslan en ung man med bra (kanske lite för bra?) självförtroende och tillräckligt bra affärssinne för att se potential att mjölka ur pengar i allt som kommer i hans väg för kortsiktig vinning men inte bra nog för att bygga upp en långsiktigt hållbar växande business.

Jag tror inte han är sexistisk medvetet eller har en uttalad snedvriden kvinnosyn och det har nog mer att göra med att han ger intryck av att inte ha några värderingar över huvud taget, att han inte tänkt så långt och att han är helt upptagen med tankarna om sig själv. Hade det inte blivit rally hade han lika gärna kunnat vara frontfigur i ett pojkband eller haft någon matlagningskanal. Hans styrka är nog mest en ung lättsam personlighet, ett trevligt yttre och att smälta in. Som en yngre version av Christer Sjögren. Dom djupa tankarna och intellektuella resonemang på högre nivå är nog varken hans eller hans följares starka sida. Har han råkat vara sexistisk är det nog inget medvetet eller något han ens begriper.
2024-05-06, 16:41
Medlem
Denne Matz är en välkänd skum typ som nästlar sig in överallt.
figurerat som kock, musiker, teaterapa, mäklarassistent och fotograf.
Nu verkar det som att han håller på med lastbilskörkort, antagligen för att på så sätt kunna komma innanför skinnet på Tim som i all business behöver folk som kan jobba utan några högre betyg.
Har bara väntat på att M ska ställa till oreda i kontakten med Tim.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in