• 1
  • 2
2024-05-05, 23:06
Medlem
Sveriges näst mest mäktiga idrottspersonlighet efter Zlatan ( källa ) har spenderat ett par vintrar i Thailand. Träffat en brud, de är bara vänner heter det. Hon kommer hit nu efter senaste vintern och är bl.a. med o marknadsför hans merch. Han anlitar en fotograf som i jämförelse får Ron Jeremy att verka fräsch. Han sänder shooten live och försvarar sen beteendet. Livlig debatt i denna Facebooktråd, i övrigt ganska tyst, inga kvällstidningsrubriker (än iaf)
Är han körd nu? Helkörd eller bara lite småkörd?
Senast redigerad av RoffeSouverin 2024-05-05 kl. 23:35.
2024-05-05, 23:21
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RoffeSouverin
Sveriges näst mest mäktiga idrottspersonlighet efter Zlatan ( källa ) har spenderat ett par vintrar i Thailand. Träffat en brud, de är bara vänner heter det. Hon kommer hit nu efter senaste vintern och är bl.a. med o marknadsför hans merch. Han anlitar en fotograf som får Ron Jeremy att verka fräsch. Han sänder shooten live och försvarar sen beteendet. Livlig debatt i denna Facebooktråd, i övrigt ganska tyst, inga kvällstidningsrubriker (än iaf)

” Sveriges näst mest mäktiga idrottspersonlighet efter Zlatan”.
Enligt vem? Och vem är han?
2024-05-05, 23:30
Medlem
Crabbofixs avatar
ingen begriper vem eller vilka du pratar om ens.
2024-05-05, 23:31
Medlem
henrikos avatar
Citat:
Han anlitar en fotograf som får Ron Jeremy att verka fräsch.

Fotografen Ron Jeremy?

Vad är det vi brukar säga. Pics or it didn't happen.

Alla har inte Facebook.
2024-05-05, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
” Sveriges näst mest mäktiga idrottspersonlighet efter Zlatan”.
Enligt vem? Och vem är han?
Enligt länken i mitt första inlägg. Rallyförare och infuencer.
2024-05-05, 23:35
Medlem
henrikos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabbofix
ingen begriper vem eller vilka du pratar om ens.

Jodå. Jag råkar veta vem han är. Han är en youtuber, och en rallytalang som ser ut att ha potential om alla bitar ramlar rätt. Men du har ändå rätt. Han är knappast tvåa i att vara känd just nu. Om ens topp tusen?
2024-05-05, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henriko
Fotografen Ron Jeremy?

Vad är det vi brukar säga. Pics or it didn't happen.

Alla har inte Facebook.

Går utmärkt att följa länken utan att "ha Facebook "
2024-05-05, 23:56
Medlem
henrikos avatar
Citat:
Går utmärkt att följa länken utan att "ha Facebook "

Ah. Blev faktiskt insläppt, även om stora delar av sidan skymdes av någon jävla "banner" om att jag skulle logga in.

Gillade jag fotografen, och hans sätt, nej. Men tyckte jag det var en stor grej, nej. Jag trodde vi skulle få se lite halvnaket, som du tog i.
2024-05-06, 00:15
Medlem
Är han latent homosexuel? Ser så ut iaf?
2024-05-06, 00:28
Medlem
Eponumoss avatar
Citat:
Sveriges näst mest mäktiga idrottspersonlighet efter Zlatan ( källa ) har spenderat ett par vintrar i Thailand. Träffat en brud, de är bara vänner heter det. Hon kommer hit nu efter senaste vintern och är bl.a. med o marknadsför hans merch. Han anlitar en fotograf som i jämförelse får Ron Jeremy att verka fräsch. Han sänder shooten live och försvarar sen beteendet. Livlig debatt i denna Facebooktråd, i övrigt ganska tyst, inga kvällstidningsrubriker (än iaf)
Du babblar som du har förstånd till vad det verkar. Är du moralens väktare på heltid eller extraknäcker du bara?

En helt vardaglig tjej står fullt påklädd med en keps och en tygpåse och blir fotad.

Han är förstås inte ”körd” på något sätt.

Den här tråden, däremot, körde i diket innan du var klar med trådstarten. Vilken fiaskotråd.
2024-05-06, 01:32
Medlem
2022-01-01s avatar
Ska pöbeln korsfärsta en man, för att mannen har en flickvän, och flickvännen ville bli plåtad, och fotografen säger åt henne hur hon ska posera, och samtliga är överens och har samtycke till det hela? Ja det låter som feminist Sverige det. Alla i den här tråden är cuckade bög fetton
2024-05-06, 07:08
Medlem
Gick in och tittade dumt nog. Totalt ointressant.

Någon C-kändis lägger upp flera klipp på nätet när en fotograf fotograferar hans flickvän.
Fotografen säger "sexy eyes" och feministpöbeln exploderar.

Förstår inte varför någon i hela världen skulle vara intresserad av att titta på detta. Om man är intresserad av idrottaren och idrotten han håller på med skulle väl möjligen ett foto på flickvännen kunna vara lite trevligt att se även om jag egentligen inte tycker det heller. Flera minuters inspelning om hur de tar kortet däremot...

Jag förstår inte alls den här trenden med att den yngre generationen lägger upp precis allt de gör på nätet.

Och fårskocken som leker USA och i grupp kastar sig över och hatar personer på nätet för minsta lilla sak är så otroligt osympatisk att man mest vill spy.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in