2024-05-09, 09:42
Medlem
Pudel
https://www.facebook.com/share/v/2JeS3AnM8mhx7ZY4/
2024-05-09, 11:12
Medlem
Så har det då äntligen gått upp för Tim vem "fotografen" egentligen är.
Samarbetet avslutat vilket var det enda rätta för att han inte ska smutsa ner sitt eget rykte.
https://www.facebook.com/share/v/Pmtp4yxJjegXPm5X/
2024-05-09, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RoffeSouverin
Pudel
https://www.facebook.com/share/v/2JeS3AnM8mhx7ZY4/

Citat:
Ursprungligen postat av AckeDD
Så har det då äntligen gått upp för Tim vem "fotografen" egentligen är.
Samarbetet avslutat vilket var det enda rätta för att han inte ska smutsa ner sitt eget rykte.
https://www.facebook.com/share/v/Pmtp4yxJjegXPm5X/

Där kom det

Man har bara väntat på det då tystnaden senaste veckan varit stor från att ha livat minst 3 gånger om dagen tidigare
2024-05-09, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Där kom det

Man har bara väntat på det då tystnaden senaste veckan varit stor från att ha livat minst 3 gånger om dagen tidigare

Men du måste juh gilla Tim ganska mycket eftersom du har koll på hans vardag vad han gör och inte gör.
2024-05-09, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LiteDum
Men du måste juh gilla Tim ganska mycket eftersom du har koll på hans vardag vad han gör och inte gör.

Nä men jag får notis när alla jag följer har live på Tiktok därför vet jag det ibland kollar jag när jag inte har nåt bättre för mig
2024-05-25, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AckeDD
Denne Matz är en välkänd skum typ som nästlar sig in överallt.
figurerat som kock, musiker, teaterapa, mäklarassistent och fotograf.
Nu verkar det som att han håller på med lastbilskörkort, antagligen för att på så sätt kunna komma innanför skinnet på Tim som i all business behöver folk som kan jobba utan några högre betyg.
Har bara väntat på att M ska ställa till oreda i kontakten med Tim.

Vi vill veta mer om denne Matz vem är han!
2024-05-27, 20:51
Medlem
Kör ens Tim rally i år eller är det bara folkrace med mod? Hans far verkar ju endast supporta Tims bror Robin. Varför är dom ovänner för Tim ocv hans far?
2024-05-27, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PelageZin
Kör ens Tim rally i år eller är det bara folkrace med mod? Hans far verkar ju endast supporta Tims bror Robin. Varför är dom ovänner för Tim ocv hans far?

Ja han kör rally senast Rally Nyköping kolla youtube (Nya kartläsaren är ganska fin faktiskt) bilen verkar dock mest krångla/gå sönder om det beror på föraren låter jag vara osagt

Fan vet han farsa sa i en live en gång att Tim inte ville ha kontakt med honom och att Tim var jävligt svår att ha att göra med han har aldrig fel etc oavsett vad det gäller och att han respekterade Tims val men att det naturligtvis sög. nåt kan ju hänt tidigare under grabbarnas uppväxt med Robin har han dock en jättebra relation
2024-06-01, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pleiadesz
Vi vill veta mer om denne Matz vem är han!
En person med många ansikten. Håller sig i kretsar med lite speciellt folk.
Bl.a Sveriges Walter White: Tobias Landehag som kokte amfetamin i restaurangköket. Och Matz som passande nog är "kock".
Har en förmåga att ta sig in i olika sammanhang, ena dagen mäklarassistent/ fotograf nästa dag kock för att sen spela i nåt band med pundiga typer.
Och ingen verkar se vad det är för en pajas egentligen.
2024-06-05, 23:06
Medlem
Hardrockboys avatar
Som f.d följare av tim så märks det att han gärna låter andra jobba. Gula faran var skrot, tim drar en live på youtube, tidigt in så var det någon som föreslog en swish insamling, tur att tim hade förberett ett plakat. Bilen är trasig o drar till thailand o bor typ gratis , hittar nån gubbe o lånar bilar medans han borde vara gemma o köra fys om han nu är sånt jävla rally löfte. Vart är satsnigen? Får sponsring och stol men måste dra till thailand. Killen är en energitjuv och har hybris. Tur att Robin finns, storebror verkar vara en reko människa. Har haft en del kontakt med Tim men valt bort det då det sim sponsor ger inget
2024-06-06, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hardrockboy
Som f.d följare av tim så märks det att han gärna låter andra jobba. Gula faran var skrot, tim drar en live på youtube, tidigt in så var det någon som föreslog en swish insamling, tur att tim hade förberett ett plakat. Bilen är trasig o drar till thailand o bor typ gratis , hittar nån gubbe o lånar bilar medans han borde vara gemma o köra fys om han nu är sånt jävla rally löfte. Vart är satsnigen? Får sponsring och stol men måste dra till thailand. Killen är en energitjuv och har hybris. Tur att Robin finns, storebror verkar vara en reko människa. Har haft en del kontakt med Tim men valt bort det då det sim sponsor ger inget

Också fått känslan av att han inte är seriös och satsar utan lallar runt lite och hoppar på varje sponsor han kan få.
2024-06-07, 19:22
Medlem
Skulle inte alla som skänkte pengar efter kraschen få sina namn lackade på bilen?
Ser inget av det på bilen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in