2024-05-01, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Von.gris
Tror ni det är okej att göra en blocket annons eller i typ facebook köp och sälj där man efterfrågar:

Hejsan hoppsan! Vi söker nu dig en simpel vardagshjälte som är bra på ”kast med liten boll” och har snabba ben eftersökes för en samhällsinsats och för rikets välmående!
Kaffe med kaka bjuds på av graffiti Ängelholm efter utfört arbete du får även ta med valfri vän.
Du behöver mest vanligt folkvett och normal intelligenskvot för att kvalificera för jobbet.

Arbetsuppgift:
Du ska vänta ut drottningen av dagcenter till hon går sina sällsynta ”promenader” i bästa Ängelholm.
(Ica,graffiti,biblioteket vid brist av internet.)

När muppen väl kommit ur sitt näste så ska du springa fram och ta hennes telefon
(gärna telefoner om så möjligt, bonus utlovas vid lyckat uppdrag.)
Och helt enkelt slänga dom så hårt du kan i marken och sedan hoppa på dom med all kraft du har och samtidigt skrika ”THE POWER OF CHRIST COMPELS YOU BITCH!”
Vänd dig om och se drottningen av dagcenter i ögon och skrik ”ALL MAKT I SVERIGE UTGÅR IFRÅN FOLKET!”
”FOLKET HAR TALAT VIK HÄDAN SATANS ÅKOMMA!”

Sen kan du komma och inhämta din lön,gratis fika,diplom på café graffiti där jag,tidningen,kyrkan och kommunstyrelsens ordförande i Ängelholm inväntar dig med en check på 10.000kr(skattefritt.)blommor&blad samt 10 stycken oskulder som väntar på dig i himmelen.

Känner du att du är rätt person för jobbet ?
Hör av dig till Ängelholms kommun.
Vi har kopplat upp en egen telefonlinje som är öppet 24h om dygnet just för denna tjänsten!

Vi behöver dig.
(Ringer du idag för du även en gratis I❤️ÄNGELHOLM t-shirt vid anställning.)

Förstår att detta är ett misslyckat försök till ett skämt men för att vara tydlig är det givetvis inte "okej".

Du och ditt tjat om pillerpunderi. Take one to know one. Vad är det du nu har tryckt i dig för att vräka ur dig ett sådant inlägg helt utan sans? Så som du kommer och går i tråden kan man undra var du befinner dig när du inte har tillgång till internet. För har du internet så följer du Bumbi noga, ingen tror något annat trots dina desperata försök att hävda motsatsen. Vad är det du fastnat så för? Du är så ilsk och fruktansvärt otrevlig i dina inlägg. Men ändå har hon något som drar in dig... Det är en besatthet ingen annan, på någon plattform där människor följer Bumbi, uppvisar.
2024-05-01, 17:20
Medlem
Sinnesförvirrads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slakthuspojk
Förstår att detta är ett misslyckat försök till ett skämt men för att vara tydlig är det givetvis inte "okej".

Du och ditt tjat om pillerpunderi. Take one to know one. Vad är det du nu har tryckt i dig för att vräka ur dig ett sådant inlägg helt utan sans? Så som du kommer och går i tråden kan man undra var du befinner dig när du inte har tillgång till internet. För har du internet så följer du Bumbi noga, ingen tror något annat trots dina desperata försök att hävda motsatsen. Vad är det du fastnat så för? Du är så ilsk och fruktansvärt otrevlig i dina inlägg. Men ändå har hon något som drar in dig... Det är en besatthet ingen annan, på någon plattform där människor följer Bumbi, uppvisar.

Håller med. Alla kanoner bränns av med full kraft i varenda (långa) inlägg utan minsta nyansering.
2024-05-01, 18:38
Medlem
Vad tyst det vart från spektaklet sedan igår. Hon skulle bara hämta ut något hos post ombudet sedan har det vart tyst.

Hon hämtade säkert ut droger
2024-05-01, 22:44
Medlem
Bumbi du tittar väl dig över axeln när du va ute i går lkväll, många har koll på dig både i Ängelholm å Helsingborg bara ett tips
2024-05-02, 00:07
Medlem
"Tvättar alltid händerna med klorin" ring 112 hon försöker ta livet av sig eller så fick hon dåligt samvete när hon önskade personen cancer som anmälde hennes kommentar om Olof K och försöker nu framkalla det på sig själv. Kom på att hon har ju inget samvete! Men fortsätt du med att tvätta händerna med klorin och spola ner matrester i toaletten 👍
2024-05-02, 02:28
Medlem
Von.griss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slakthuspojk
Det är en besatthet ingen annan, på någon plattform där människor följer Bumbi, uppvisar.

En sista liten fråga bara?

Vad i helvete var du själv på när du formulerade denna hmm tjaaa vad ska vi kalla det? ”meningen”?
Det var fan en gåta i sig, jag tror jag fattar men sen när jag tänker på det så är det fan obegripligt.
Vad fan menar du? Är det pillerna som pratar även hos dig precis som hos dumbi?

1. jag är besatt så långt hänger jag med, men sen tappar du mig helt..
Gör om, gör rätt.
(Detta var både en fråga ihop med positiv kritik för din personliga utveckling.)

Ska man behöva fostra sina ”motståndare” i diskussionen för att ge dom en ärlig chans? Till att sätta mig själv på plats då vill jag inte var med längre…..
(Säg till så skriver jag fusklappar till dig kompis med vassa comebacks.)

Helt ärligt vad fan händer…Ni får ta i ifrån tårna om det ska bita på mig, och med såna här meningar kommer ni inte långt kan jag säga.
2024-05-02, 02:55
Medlem
Von.griss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Majsan75.
Kan det vara så att hon använder of genom någon annan och på så vis får in pengar som inte syns?

Fullt möjligt vill inte gå in på hur detaljerna skulle gå till för att genomföra det här, men absolut fullt möjligt.
2024-05-02, 03:01
Medlem
Von.griss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Veggobullen
Bumbi du tittar väl dig över axeln när du va ute i går lkväll, många har koll på dig både i Ängelholm å Helsingborg bara ett tips

Hahaha det gör hon jämt som en påtänd fågelunge med huvudet typ… en bedragare i hennes kaliber vet att det bara är en tidsfråga innan verkligheten hinner ikapp dom. Ofta gör den ont och innefattar bruten näsa och brusten tårkanal.

Men ja jag hade kollat en extra gång jag med nu faktiskt. Är inte några småsummor du är skyldig folk nu och dom börjar vilja ha betalt. Och du som vanligt lever uppe under blå… är det därför det heter blådåre?
2024-05-02, 07:09
Avslutad
Bumbi du tvättar alltså dina händer med klorin hela tiden för du är så hygienisk…?

Jag förstår nu varför du alltid säger att dina händer är torra 🤯 Sluta med det bara.. t.o.m små barn på 4 år vet att man inte tvättar händer i klorin 😭 Du behöver hjälp 💔
2024-05-02, 10:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Von.gris
Josefin snackade väl med läkarna efter hon dragit i sina kontakter hos försäkringskassan, så dom var redan förberedda på det nya mer (med facit i hand.) inkorrekta utlåtandet som gav henne återigen en fribiljett till att glida fram i livet, på skattepengar jag hellre hade gett till en random sten mitt ute i skogen då den fan hade förvaltat sitt BIDRAG miljoner gånger bättre än dumbi, vem vet stenen kanske hade tjänat en hacka på poker med om den valde att gå in i den världen.
Det enda jag har hört är att hon inte kan passa tider men när det gäller att sätta in pengar eller vänta på cashback så är hon väldigt punktlig.
Har också hört att det är för att hon är rädd för att få ont i ryggen igen men det kan man inte bli sjukskriven för (jag är rädd för att bryta benet när jag är i fjällen och åker skidor så bäst att jag sjukskriver mig).
Så jag förstår verkligen inte varför hon inte kan ingå i någon form av enklare daglig verksamhet några timmar i veckan?
2024-05-02, 10:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av avantgarde19
Så jag förstår verkligen inte varför hon inte kan ingå i någon form av enklare daglig verksamhet några timmar i veckan?

Hon tycker att hon är för fin för att bo på gruppboende eller gå på daglig verksamhet.

Hon har ju suttit och hånat folk med funktionsnedsättningar.
2024-05-02, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mercede
Haha har hon sagt att hon tvättar händerna med klorin lol?
Ännu ett tecken att de som skrev här att hon ej tvättar sig efter toabesök är sant då.
Det var väl ett tappert försök att "bevisa" att hon faktiskt tvättar sig ^^
Hade hon sagt tvål kanske någon hade trott henne

Satte ditt inlägg i spoilers förutom det fetade.
Dina inlägg har roat mig i vanliga fall men ser att du egentligen inte är mycket bättre än Bumbi när det kommer till "smutsmänniskor"
Sitta o klanka ner på hennes drogande när du är/var en av smutsen som gör sånt möjligt för såna som henne.

Nu handlar ju denna tråd om Bumbi och inte dig iofs men du kanske skulle fokusera mer på hennes idiotiska beteende än hennes drogberoende
Japp det sa hon. Jag har personligen bevittnat när hon ej tvättade händerna efter toabesök när hon spelade poker.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in