Citat:
Ursprungligen postat av
purplesparrow
Mina öron blöder och all ära till dig som hittat de där klippen. Hon hör verkligen inte sig själv xD
Jag fann de på youtube via den kanalen ”stream-tv”, så all cred går till personen/personerna bakom den!
Detta bevisar ju bara mer och mer att hon är totalt obotligt sjuk, och har varit väldigt länge.
Och här ser man ju tydligt ifrån 2015 tills nu vad pillermissbruk ihop med dålig diet,bristande hygien samt fel/obehandlade diagnoser och sjukdomar gör med dig.
Hon har blivit ordentligt sliten under hennes decennium av galenskap utan några gränser.
Fy fan vad vi behöver se över lagar och regler omkring tvångsvård i detta landet och det omgående!
Jag tappade förmågan att tänka klart när hon började gå runt ibland publiken och gjorde oväsen.
Kan hon vara den mest störda människan vi har i Sverige på sociala medier? Jag är övertygad!
Motbevisa mig annars.
(Och här har chrippa inget att säga till om han framstår som normalbegåvad åtminstone om man ställer han bredvid dumbi så han får ni inte välja.)
Har det gått upp för henne ännu (har gått minst 9år nu) att 99% av hennes följare och tittare föraktar henne? Och den sista procenten borde dela både cell på psyket och gemensam tvångströja med henne.
Eller hon lever fortfarande i lala-land? Varför frågar jag ens det? Glöm att jag sa något. Fel av mig..
Hon går till historieböckerna som hela Sveriges egna lilla byfåne innan hon trill och pinn.
Det är ju alltid något att bli ihågkommen för, antingen det eller pokerproffs! ✌️