2024-05-23, 22:53
Medlem
Han som leker hobbyproducent till Bumbi:
https://www.instagram.com/andreasblecknos?igsh=c2xxbGF3bmRkd2t5
2024-05-23, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avantgarde19
Han som leker hobbyproducent till Bumbi:
https://www.instagram.com/andreasblecknos?igsh=c2xxbGF3bmRkd2t5
Bumbi, hur kan jag veta detta? 😉
2024-05-23, 23:01
Medlem
Miys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gua-ka-mole
Såg på hennes story. Nattens live blev nedtagen av YouTube pga musiken hon spelade. Nu vill hon att någon av oss hatare som spelat in liven ska skicka den till henne – via sajten wetransfear.com 😂 Orkar inte. En skrämmande version av den tjänst vi andra använder?

Det där händer rätt ofta Youtube borde stänga av dårar som bryter med regeln om och om igen.
2024-05-24, 00:14
Medlem
Von.griss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av purplesparrow
Mina öron blöder och all ära till dig som hittat de där klippen. Hon hör verkligen inte sig själv xD

Jag fann de på youtube via den kanalen ”stream-tv”, så all cred går till personen/personerna bakom den!

Detta bevisar ju bara mer och mer att hon är totalt obotligt sjuk, och har varit väldigt länge.
Och här ser man ju tydligt ifrån 2015 tills nu vad pillermissbruk ihop med dålig diet,bristande hygien samt fel/obehandlade diagnoser och sjukdomar gör med dig.
Hon har blivit ordentligt sliten under hennes decennium av galenskap utan några gränser.

Fy fan vad vi behöver se över lagar och regler omkring tvångsvård i detta landet och det omgående!

Jag tappade förmågan att tänka klart när hon började gå runt ibland publiken och gjorde oväsen.
Kan hon vara den mest störda människan vi har i Sverige på sociala medier? Jag är övertygad!
Motbevisa mig annars.

(Och här har chrippa inget att säga till om han framstår som normalbegåvad åtminstone om man ställer han bredvid dumbi så han får ni inte välja.)

Har det gått upp för henne ännu (har gått minst 9år nu) att 99% av hennes följare och tittare föraktar henne? Och den sista procenten borde dela både cell på psyket och gemensam tvångströja med henne.
Eller hon lever fortfarande i lala-land? Varför frågar jag ens det? Glöm att jag sa något. Fel av mig..

Hon går till historieböckerna som hela Sveriges egna lilla byfåne innan hon trill och pinn.
Det är ju alltid något att bli ihågkommen för, antingen det eller pokerproffs! ✌️
2024-05-24, 01:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Von.gris
Jag fann de på youtube via den kanalen ”stream-tv”, så all cred går till personen/personerna bakom den!

Detta bevisar ju bara mer och mer att hon är totalt obotligt sjuk, och har varit väldigt länge.
Och här ser man ju tydligt ifrån 2015 tills nu vad pillermissbruk ihop med dålig diet,bristande hygien samt fel/obehandlade diagnoser och sjukdomar gör med dig.
Hon har blivit ordentligt sliten under hennes decennium av galenskap utan några gränser.

Fy fan vad vi behöver se över lagar och regler omkring tvångsvård i detta landet och det omgående!

Jag tappade förmågan att tänka klart när hon började gå runt ibland publiken och gjorde oväsen.
Kan hon vara den mest störda människan vi har i Sverige på sociala medier? Jag är övertygad!
Motbevisa mig annars.

(Och här har chrippa inget att säga till om han framstår som normalbegåvad åtminstone om man ställer han bredvid dumbi så han får ni inte välja.)

Har det gått upp för henne ännu (har gått minst 9år nu) att 99% av hennes följare och tittare föraktar henne? Och den sista procenten borde dela både cell på psyket och gemensam tvångströja med henne.
Eller hon lever fortfarande i lala-land? Varför frågar jag ens det? Glöm att jag sa något. Fel av mig..

Hon går till historieböckerna som hela Sveriges egna lilla byfåne innan hon trill och pinn.
Det är ju alltid något att bli ihågkommen för, antingen det eller pokerproffs! ✌️
När jag såg första klippet så tänkte jag va fan är det här, sen kom andra klippet vilket gjorde det första nästan normalt 🤣 o sen kom det patetiska slutklippet där hon försöker övertala både andra och sig själv om att "jag kan visst sjunga, alla andra har fel".
GW sa så här angående Peter Madsen: "Madsen är inte narcissist som lustljuger utan han ljuger för att vinna fördelar och det är något annat". Antar att GW syftade på psykopat, Bumbi går i vart fall under samma kategori!
2024-05-24, 01:29
Medlem
Citat:

Motbevisa mig annars.

Efter all denna tid, borde hon inte lärt sig något om poker? Alls? Om insatser? Helt fel människa (?) på fel plats. Någon bör dra in henne på Samhall och strypa internet. Detta blir värre och värre, som jag sagt innan, när jag ser en uppdatering av denna tråd är jag beredd att mötas av att hon är död. Så jävla illa är det.
2024-05-24, 01:35
Medlem
GunillaRothchilds avatar
Näktergalen dök upp live en snabbis, humöret var lika kasst som vanligt.

Antagligen för att hennes senaste singel fått färre spelningar än en fyllevisa på en söndagspromenad.
Senast redigerad av GunillaRothchild 2024-05-24 kl. 01:50.
2024-05-24, 02:20
Medlem
Von.griss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GunillaRothchild
Näktergalen dök upp live en snabbis, humöret var lika kasst som vanligt.

Antagligen för att hennes senaste singel fått färre spelningar än en fyllevisa på en söndagspromenad.

Men vafan hon som både har pengar, blomstrande musikkarriär, vänner i mängder, inga skulder, vackert hår, singel och med lite tur träffar hon den rätta en ”SOMMAR DAG”.

Varför gnägg.. jag menar varför hänger hon läpp ikväll?
Verkar som både pengar och piller försvann snabbare denna vändan än önskat. 😉🙏🏻
2024-05-24, 06:51
Medlem
När man läser hennes senaste story på IG, den om att hon blivit kontaktad av en som faktiskt jobbar med ”en av SVERIGES STÖRSTA I SVERIGE” så inser man HUR illa det är ställt uppe i Hjärnkontoret på Miss Bumbi. Att hon dessutom verkar jämföra sig med Lady Gaga ampar ju bara upp hennes delerium ytterligare….hur ska detta sluta???
2024-05-24, 06:53
Medlem
Det är tragiskt hur lätt hon är att lura. Jag vet inget om den här "producenten som är jätte-jättekänd", men det finns ju bara tre alternativ. Antingen är det någon som driver med henne, eller så är det någon som kraftigt, likt Bumbi själv, överdriver sin egen person. Eller alternativ tre, någon som bara kikat in hastigt på fb och tror sig hittat en person som "haft det svårt och behöver lite hjälp". I så fall kommer han snabbt bli varse att hon inte är nån som "behöver ett litet handtag" utan en riktigt elak person som trampar på samtliga som försökt hjälpa henne genom åren. Och de är många. Jag tror inte jag vet NÅN som fått så många chanser och så mycket hjälp som fru Bumbi. Men hon kramar bara ur allt hon kan och kastar bort varenda en och börjar sen högljutt klaga om "hur orättvist allt är" för att personerna som hjälpt henne med hyran och räkningar eller mat, inte ger henne ännu mer när hon valt att göra av med allt igen och igen! Hon behöver vård och att förvaltarskapet även inkluderar "sörja för person". Inget annat. Inte pengar eller "affärsförslag" eller "producenter". Vård!
2024-05-24, 06:58
Medlem
vichy6s avatar
Citat:

Motbevisa mig annars.

Take a break, du är besatt.

Nej hon är inte ett unikum, hon har säkert en diagnos (-er) , men fungerar i allt väsentligt i samhället.

Bent borde dock steppa upp som förvaltare.
2024-05-24, 07:22
Medlem
ganghatarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Take a break, du är besatt.

Nej hon är inte ett unikum, hon har säkert en diagnos (-er) , men fungerar i allt väsentligt i samhället.

Bent borde dock steppa upp som förvaltare.

Klart han är besatt. Tror han andas och tänker bumbi 24/7.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in