2024-04-30, 15:08
Medlem
Hon sa på sin live nu här att hon vunnit 3000 kr och att hon imorse gick för att ta ut dom och sätta in dem på spelkontot, men att det inte gick för de var fast där (?).

Sedan i nästa mening säger hon att hon spelat upp 1000 kr imorse och att det inte gick så bra, men att hon ska försöka igen när pengarna kommer in och att hon har 53 euro på väg.

Hon avslutar med att önska alla en bra valborg imorgon.
2024-04-30, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gr0vs0p0r
Hon sa på sin live nu här att hon vunnit 3000 kr och att hon imorse gick för att ta ut dom och sätta in dem på spelkontot, men att det inte gick för de var fast där (?).

Sedan i nästa mening säger hon att hon spelat upp 1000 kr imorse och att det inte gick så bra, men att hon ska försöka igen när pengarna kommer in och att hon har 53 euro på väg.

Hon avslutar med att önska alla en bra valborg imorgon.

Vart är hon live nu?
2024-04-30, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gubbe242
Vart är hon live nu?

Något är fuffens. Hon sa ju förra veckan hon hade 800 kvar o de satte hon in o förlorade. Nu har hon tankat internet, massa pengar att spela bort o ska fixa håret. Var kommer de från?
2024-04-30, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Von.gris
Jo idioten blåste bort 111€ nu på morgonen 😂👍 gick på nån kvart.

Hon satte in 56€ sen under dagen. Hon spelade vid 17 tiden, då kom hon upp till 360€ när hennes live bröts. Dom slantarna kan vi räkna med att hon spelat upp vid det här laget😂

Citat:
Ursprungligen postat av Gubbe242
Vart är hon live nu?

På Youtube, @Emeliebumbis
Senast redigerad av ArtAbuse 2024-04-30 kl. 20:15.
2024-04-30, 20:46
Medlem
Hon verkar kunna använda Svea Bank fast hon inte har bankid. Märkligt att förvaltaren inte spärrar henne överallt. Men kanske inte hunnit ske än.
2024-04-30, 21:39
Medlem
Visst påstod sig ha cancer för typ 1-2 år sen? Eller minns jag fel?
2024-04-30, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fikonbuske
Visst påstod sig ha cancer för typ 1-2 år sen? Eller minns jag fel?
Ja det stämmer, hon ljög om obotlig cancer för att tillskansa sig sympati-swish.
2024-05-01, 01:20
Medlem
Hon sa att hon gjort något riktigt smart som hon tror inte är olagligt. Bara den meningen antyder något annat 🤣🤣🤣
2024-05-01, 06:32
Medlem
Det heter DISPONIIIIIIIIIIIIBELT BELOPP inte "disponelt", det borde du veta du som är så smart och hur kan du få "kvisten28" till Signe?!
Disponibelt belopp 0 kr betyder att du inte har några pengar kvar inte det du har spenderat, snart 40 år och vet inte såna grundläggande termer 😲 Du får nog lägga skådespelardrömmarna åt sidan, tror att läskunnighet är en av de grundläggande kraven för att kunna bli skådis och en invandrare ifrån Afghanistan som varit i Sverige en vecka läser bättre än du!
2024-05-01, 15:05
Medlem
Von.griss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avantgarde19
Hon sa att hon gjort något riktigt smart som hon tror inte är olagligt. Bara den meningen antyder något annat 🤣🤣🤣

Kan det vara så att aset återigen varit i kontakt med den ”kriminella”snubben hon lånade pengar av som syrrorna fick betala tillbaka vid väla köpcentrum i Helsingborg åt henne sen?

Har för mig han hade erbjudit pengar för att ta emot swish/överföringar till dårens konto.
Så är ju inte helt omöjligt det är något sånt som dåren fått pengar ifrån.

Och jo dagcenter bumbi det är olagligt.
Det är även olagligt att vara så efterbliven som du…
Kanske inte men det borde det banne mig vara.

Varför har jag en sjuk inre önskan att någon slår på henne ett par stadiga smällar hon får parera med näsbenet i sommar en gång för alla?
Tror fan mongot hade behövt sig en ordentlig jävla omgång som hon inte fått nångång i livet..
Hon har fått babbla på & spela uppkäftig länge nog tycker jag utan konsekvenser, sen när skon har börjat klämma lite så gömmer hon sig bakom sina diagnoser och leker oskyldig,

Borde vara mer regel än undantag, är du efterbliven så gör det ont.
Enkelt matematik… var inte efterbliven, få inte ont.

Hittade en sida (levererar ej till Sverige.) ”shitsenders” där kunde man välja bland olika sorters djurs avföring, så som elefant,chimpanser och även en salig mix av alla deras sorter. Det var packat på ett sådant sätt att när mottagaren öppnar det så öppnas även vacuumförpackningen och dess arom sprider sig i rummet och dina näsborrar.

Något sånt borde vi ha här med.. skit ska skit ha så dumbi hade blivit ”skit-rik” efter bara ett par leveranser med postnord,
(Där fick jag till det.)

Hon har väl fått post från ”fans” innan ?
Hoppas det tar fart igen!
Hon förtjänar lite random gåvor nu när hon fått förvaltare igen. 😂👍
”Fan-post” måste ju Mongo Spears uppskatta?

Hört att det är tanken som räknas.
AMEN! 🙏🏻🐷😇
#bortmedpsykosfittanbumbi #dagsattsättahårtmothårt #fuckcancer #karma #bortmeddrottningenavdagcenter #växlauppnivånpåmotståndet #skitSKAskitha #bajsbumbi #pillerpundarnbumbi #pokerproffs
2024-05-01, 16:03
Medlem
Skulle behöva veta vad Bumbi sagt för orsaker till att hon inte kan ingå i och utföra någon som helst daglig verksamhet, någon som vet?
2024-05-01, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Von.gris
Kan det vara så att aset återigen varit i kontakt med den ”kriminella”snubben hon lånade pengar av som syrrorna fick betala tillbaka vid väla köpcentrum i Helsingborg åt henne sen?

Har för mig han hade erbjudit pengar för att ta emot swish/överföringar till dårens konto.
Så är ju inte helt omöjligt det är något sånt som dåren fått pengar ifrån.

Och jo dagcenter bumbi det är olagligt.
Det är även olagligt att vara så efterbliven som du…
Kanske inte men det borde det banne mig vara.

Varför har jag en sjuk inre önskan att någon slår på henne ett par stadiga smällar hon får parera med näsbenet i sommar en gång för alla?
Tror fan mongot hade behövt sig en ordentlig jävla omgång som hon inte fått nångång i livet..
Hon har fått babbla på & spela uppkäftig länge nog tycker jag utan konsekvenser, sen när skon har börjat klämma lite så gömmer hon sig bakom sina diagnoser och leker oskyldig,

Borde vara mer regel än undantag, är du efterbliven så gör det ont.
Enkelt matematik… var inte efterbliven, få inte ont.

Hittade en sida (levererar ej till Sverige.) ”shitsenders” där kunde man välja bland olika sorters djurs avföring, så som elefant,chimpanser och även en salig mix av alla deras sorter. Det var packat på ett sådant sätt att när mottagaren öppnar det så öppnas även vacuumförpackningen och dess arom sprider sig i rummet och dina näsborrar.

Något sånt borde vi ha här med.. skit ska skit ha så dumbi hade blivit ”skit-rik” efter bara ett par leveranser med postnord,
(Där fick jag till det.)

Hon har väl fått post från ”fans” innan ?
Hoppas det tar fart igen!
Hon förtjänar lite random gåvor nu när hon fått förvaltare igen. 😂👍
”Fan-post” måste ju Mongo Spears uppskatta?

Hört att det är tanken som räknas.
AMEN! 🙏🏻🐷😇
#bortmedpsykosfittanbumbi #dagsattsättahårtmothårt #fuckcancer #karma #bortmeddrottningenavdagcenter #växlauppnivånpåmotståndet #skitSKAskitha #bajsbumbi #pillerpundarnbumbi #pokerproffs

Kan det vara så att hon använder of genom någon annan och på så vis får in pengar som inte syns?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in