Citat:
Ursprungligen postat av
avantgarde19
Hon sa att hon gjort något riktigt smart som hon tror inte är olagligt. Bara den meningen antyder något annat 🤣🤣🤣
Kan det vara så att aset återigen varit i kontakt med den ”kriminella”snubben hon lånade pengar av som syrrorna fick betala tillbaka vid väla köpcentrum i Helsingborg åt henne sen?
Har för mig han hade erbjudit pengar för att ta emot swish/överföringar till dårens konto.
Så är ju inte helt omöjligt det är något sånt som dåren fått pengar ifrån.
Och jo dagcenter bumbi det är olagligt.
Det är även olagligt att vara så efterbliven som du…
Kanske inte men det borde det banne mig vara.
Varför har jag en sjuk inre önskan att någon slår på henne ett par stadiga smällar hon får parera med näsbenet i sommar en gång för alla?
Tror fan mongot hade behövt sig en ordentlig jävla omgång som hon inte fått nångång i livet..
Hon har fått babbla på & spela uppkäftig länge nog tycker jag utan konsekvenser, sen när skon har börjat klämma lite så gömmer hon sig bakom sina diagnoser och leker oskyldig,
Borde vara mer regel än undantag, är du efterbliven så gör det ont.
Enkelt matematik… var inte efterbliven, få inte ont.
Hittade en sida (levererar ej till Sverige.) ”shitsenders” där kunde man välja bland olika sorters djurs avföring, så som elefant,chimpanser och även en salig mix av alla deras sorter. Det var packat på ett sådant sätt att när mottagaren öppnar det så öppnas även vacuumförpackningen och dess arom sprider sig i rummet och dina näsborrar.
Något sånt borde vi ha här med.. skit ska skit ha så dumbi hade blivit ”skit-rik” efter bara ett par leveranser med postnord,
(Där fick jag till det.)
Hon har väl fått post från ”fans” innan ?
Hoppas det tar fart igen!
Hon förtjänar lite random gåvor nu när hon fått förvaltare igen. 😂👍
”Fan-post” måste ju Mongo Spears uppskatta?
Hört att det är tanken som räknas.
AMEN! 🙏🏻🐷😇
#bortmedpsykosfittanbumbi #dagsattsättahårtmothårt #fuckcancer #karma #bortmeddrottningenavdagcenter #växlauppnivånpåmotståndet #skitSKAskitha #bajsbumbi #pillerpundarnbumbi #pokerproffs